Marka Color Care dostępna w Hebe w sklepie online!
Marka kosmetyczna Color Care jest już dostępna także w sieci Hebe w sklepie online. To świadomy krok w stronę rozwoju i dotarcia do nowych klientów. Od końca kwietnia bieżącego roku produkty Color Care można kupić nie tylko za pośrednictwem strony internetowej marki, ale też poprzez hebe.pl.
Color Care to polska marka działająca na rynku od 2016 roku. Oferuje produkty o 100% wegańskim składzie odznaczające się unikalnymi formułami z takimi składnikami pielęgnacyjnymi jak olej z awokado czy witamina E. Nieustannie poszerza swój asortyment, wychodzi naprzeciw panującym trendom i różnorodnym potrzebom, co widać w bogatej bazie kolorystycznej kosmetyków. Color Care w swoim asortymencie posiada m.in. cienie do powiek, róże, rozświetlacze i bronzery, a także niezbędne akcesoria do wykonania makijażu.
– Chcemy udostępniać nasze produkty coraz większej grupie odbiorców, stąd decyzja, by pojawić się w sieci Hebe w sklepie online. To duży krok dla naszej marki! Dlatego bardzo się cieszymy, że nasi klienci będą mogli zakupić kosmetyki marki Color Care na stornie naszego partnera. Stawiamy na rozwój pod każdym względem a dostępność produktów na hebe.pl jest właśnie jednym z takich działań, komentuje Patrycja Stanik, założycielka marki Color Care.
Produkty Color Care w drogerii internetowej Hebe dostępne są pod linkiem: https://www.hebe.pl/marki-color-care/

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.