Marka Color Care dostępna w Hebe w sklepie online!
Marka kosmetyczna Color Care jest już dostępna także w sieci Hebe w sklepie online. To świadomy krok w stronę rozwoju i dotarcia do nowych klientów. Od końca kwietnia bieżącego roku produkty Color Care można kupić nie tylko za pośrednictwem strony internetowej marki, ale też poprzez hebe.pl.
Color Care to polska marka działająca na rynku od 2016 roku. Oferuje produkty o 100% wegańskim składzie odznaczające się unikalnymi formułami z takimi składnikami pielęgnacyjnymi jak olej z awokado czy witamina E. Nieustannie poszerza swój asortyment, wychodzi naprzeciw panującym trendom i różnorodnym potrzebom, co widać w bogatej bazie kolorystycznej kosmetyków. Color Care w swoim asortymencie posiada m.in. cienie do powiek, róże, rozświetlacze i bronzery, a także niezbędne akcesoria do wykonania makijażu.
– Chcemy udostępniać nasze produkty coraz większej grupie odbiorców, stąd decyzja, by pojawić się w sieci Hebe w sklepie online. To duży krok dla naszej marki! Dlatego bardzo się cieszymy, że nasi klienci będą mogli zakupić kosmetyki marki Color Care na stornie naszego partnera. Stawiamy na rozwój pod każdym względem a dostępność produktów na hebe.pl jest właśnie jednym z takich działań, komentuje Patrycja Stanik, założycielka marki Color Care.
Produkty Color Care w drogerii internetowej Hebe dostępne są pod linkiem: https://www.hebe.pl/marki-color-care/
Banki, telekomy, windykacja - tu komunikacja listowa wciąż ma się dobrze
Proces cyfryzacji w polskich firmach przyspiesza
Soudal na targach PSB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia
Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.
Ochrona środowiska
Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie
Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.
Prawo
Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu
Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.