Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
- Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease.
- Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla samochodów osobowych, odpowiadając m.in. za obsługę serwisową flot i ofertę wynajmu długoterminowego nowych pojazdów.
- Sukces Masterlease to wynik synergii, która pojawiła się po wejściu firmy w struktury Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego w 2019 roku.
- Grupa Masterlease obejmuje swoim zasięgiem obszar całej Polski, działając przez centralę w Gdańsku i sieć 15 oddziałów.
Wspólny sukces
– Przekroczenie liczby 40 tys. samochodów we flocie to nasz wspólny sukces – zespołu Masterlease jak i całej Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Jako główne centrum kompetencyjne dla samochodów osobowych, odpowiadamy m.in. za obsługę serwisową flot i ofertę wynajmu długoterminowego nowych pojazdów. Nasze usługi kierujemy głównie do przedsiębiorców. Myślę, że najlepszy dowód na to, że okrzepliśmy w nowym środowisku stanowi to, jak dużą część biznesu realizujemy wśród klientów Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. W 2020, gdy zaczynaliśmy współpracę z bankowymi doradcami realizowaliśmy z nimi wtedy ok. 8% rocznej sprzedaży. Dziś dochodzimy do nawet 40% i nie powiedzieliśmy ostatniego słowa – mówi Tomasz Jabłoński, Prezes Zarządu w Masterlease.
Działamy w wielu kierunkach
Wspólnie z PKO Leasing firma rozwija platformę Automarket.pl, która powstała w oparciu o rozwiązania technologiczne Masterlease. Jej ofertę zasilają samochody pokontraktowe oraz nowe w ramach rozwijanej współpracy z dealerami – klienci mogą je kupić, wziąć w leasing lub wynajem długoterminowy. Na znaczeniu zyskuje MasterRent24 – ogólnopolska sieć krótkoterminowego najmu pojazdów. Rozwijana jest także innowacyjna usługa carsharingu biznesowego i wspólne programy z Nissanem czy Inchcape JLR Poland.
– Jestem związany z Masterlease od ponad dwóch dekad. Dobrze pamiętam jej początki jako lokalnej, trójmiejskiej firmy leasingowej. Za nami są lata rozwoju i przemian. Z tej długiej perspektywy widzę, jaką wartość udało się wypracować marce dzięki przynależności do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Można ją oceniać za pomocą twardych liczb, takich jak przekroczenie 40 000 samochodów we flocie, równocześnie patrząc na innowacyjność realizowanych projektów. Wspólnie z PKO Leasing jesteśmy liderem elektromobilności, byliśmy pionierami we wdrażaniu programu dotacyjnego Mój Elektryk – nikt na rynku nie sfinansował tylu aut zeroemisyjnych co my, a liczba elektryków we flocie Masterlease właśnie przekroczyła 1000 pojazdów – mówi Maciej Letniowski, Dyrektor Finansowy Masterlease.
Masterlease ma w swojej ofercie:
Wynajem długoterminowy lub Leasing Operacyjny
To usługi finansowania samochodu z możliwością wliczenia pakietu usług serwisowych samochodu. Zakres usług dodatkowych zależy od decyzji Klienta.
Wynajem krótkoterminowy
Wynajem dopasowany do potrzeb Klienta. Czas umowy od jednego dnia, do 12 miesięcy. Jest to wygodny sposób na używanie nowoczesnych samochodów w zależności od potrzeby w danej chwili.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji
Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Transport
Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.
Polityka
A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.