Komunikaty PR

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

2024-07-05  |  12:25
Biuro prasowe

 

  • Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease.
  • Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla samochodów osobowych, odpowiadając m.in. za obsługę serwisową flot i ofertę wynajmu długoterminowego nowych pojazdów.
  • Sukces Masterlease to wynik synergii, która pojawiła się po wejściu firmy w struktury Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego w 2019 roku.
  • Grupa Masterlease obejmuje swoim zasięgiem obszar całej Polski, działając przez centralę w Gdańsku i sieć 15 oddziałów. 

 

Wspólny sukces

 – Przekroczenie liczby 40 tys. samochodów we flocie to nasz wspólny sukces – zespołu Masterlease jak i całej Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Jako główne centrum kompetencyjne dla samochodów osobowych, odpowiadamy m.in. za obsługę serwisową flot i ofertę wynajmu długoterminowego nowych pojazdów. Nasze usługi kierujemy głównie do przedsiębiorców. Myślę, że najlepszy dowód na to, że okrzepliśmy w nowym środowisku stanowi to, jak dużą część biznesu realizujemy wśród klientów Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. W 2020, gdy zaczynaliśmy współpracę z bankowymi doradcami realizowaliśmy z nimi wtedy ok. 8% rocznej sprzedaży. Dziś dochodzimy do nawet 40% i nie powiedzieliśmy ostatniego słowa – mówi Tomasz Jabłoński, Prezes Zarządu w Masterlease.

Działamy w wielu kierunkach

Wspólnie z PKO Leasing firma rozwija platformę Automarket.pl, która powstała w oparciu o rozwiązania technologiczne Masterlease. Jej ofertę zasilają samochody pokontraktowe oraz nowe w ramach rozwijanej współpracy z dealerami – klienci mogą je kupić, wziąć w leasing lub wynajem długoterminowy. Na znaczeniu zyskuje MasterRent24 – ogólnopolska sieć krótkoterminowego najmu pojazdów. Rozwijana jest także innowacyjna usługa carsharingu biznesowego i wspólne programy z Nissanem czy Inchcape JLR Poland.

– Jestem związany z Masterlease od ponad dwóch dekad. Dobrze pamiętam jej początki jako lokalnej, trójmiejskiej firmy leasingowej. Za nami są lata rozwoju i przemian. Z tej długiej perspektywy widzę, jaką wartość udało się wypracować marce dzięki przynależności do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Można ją oceniać za pomocą twardych liczb, takich jak przekroczenie 40 000 samochodów we flocie, równocześnie patrząc na innowacyjność realizowanych projektów. Wspólnie z PKO Leasing jesteśmy liderem elektromobilności, byliśmy pionierami we wdrażaniu programu dotacyjnego Mój Elektryk – nikt na rynku nie sfinansował tylu aut zeroemisyjnych co my, a liczba elektryków we flocie Masterlease właśnie przekroczyła  1000 pojazdów – mówi Maciej Letniowski, Dyrektor Finansowy Masterlease.

Masterlease ma w swojej ofercie:

Wynajem długoterminowy lub Leasing Operacyjny

To usługi finansowania samochodu z możliwością wliczenia pakietu usług serwisowych samochodu. Zakres usług dodatkowych zależy od decyzji Klienta.

Wynajem krótkoterminowy

Wynajem dopasowany do potrzeb Klienta. Czas umowy od jednego dnia, do 12 miesięcy. Jest to wygodny sposób na używanie nowoczesnych samochodów w zależności od potrzeby w danej chwili.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Transport

Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.

Polityka

A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.