Maxi Zoo - plany lidera branży zoologicznej na 2023 rok
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
Miniony rok był dla firmy Maxi Zoo Polska wyjątkowy i obfity w ważne wydarzenia. Sieć obchodziła swój dziesiąty jubileusz, stworzyła własną aplikację, a także zrealizowała założoną strategię ekspansji. Jakie wyzwania czekają firmę w nadchodzących miesiącach?
Pomimo wielu przeszkód i trudności firma może zaliczyć 2022 rok do udanych. Przede wszystkim dzięki zrealizowaniu swoich planów dotyczących otwierania nowych sklepów. Kryzys nie był w stanie pokrzyżować planów sieci, dzięki czemu Maxi Zoo Polska zakończyło rok z założoną liczbą 88 placówek w całej Polsce. Firma stworzyła również własną aplikację oraz otrzymała wiele wyróżnień w ogólnopolskich plebiscytach i konkursach. Poprzeczka została podniesiona naprawdę wysoko. Jak zatem będzie wyglądała strategia sieci w 2023 roku?
Muszę przyznać, że uporaliśmy się ze wszelkimi niedogodnościami na rynku i tym samym spełniliśmy plany oraz postanowienia z początku 2022 roku. Oczywiście nie było to łatwe zadanie. Ostatnie dwa lata przyniosły nam wiele trudnych wyzwań i zjawisk, których nie mogliśmy przewidzieć. Taki obrót spraw wymusił na nas podjęcie odpowiednich działań i jak widać, były one dobre. Budujące jest spoglądanie na firmę, która pomimo rosnącego kryzysu realizuje swoją strategię. To przekłada się również na większe ambicje i chęć jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju w nowym 2023 roku. Skoro już o tym mowa, w tym roku przede wszystkim będziemy kontynuować ekspansję, pojawiając się w kolejnych regionach Polski. Chcemy otworzyć 30 placówek, dzięki czemu tysiące nowych osób otrzyma możliwość odpowiedniego zatroszczenia się o swoich pupili. Zwiększając ilość sklepów, poszerzymy również kadrę pracowniczą Maxi Zoo Polska do około 700 osób. Dodatkowo, w kolejnych latach będziemy chcieli utrzymać liczbę otwarć na podobnym poziomie. - powiedział Wojciech Kamiński, CEO Maxi Zoo Polska.
Rozwój przede wszystkim
Dynamiczna ekspansja to z pewnością mocny element strategii firmy. Ponadto sieć rozwija sektor e-commerce, co ma znacznie usprawnić logistykę wysyłanych paczek. W 2022 roku nastąpiło otwarcie magazynu w Głogowie, który obsługuje przesyłki rynku polskiego oraz niemieckiego, a to nie koniec rozwoju na tej płaszczyźnie. W kolejnych latach firma planuje otworzyć własne centrum logistyczne, które jeszcze mocniej usprawni proces wysyłki paczek. Bieżący rok będzie również pełny ważnych wydarzeń, m.in. otwarty zostanie setny sklep stacjonarny. Plany rozwoju dotyczą również samych placówek, które w ciągu najbliższych kilku lat zostaną wzbogacone o dodatkowe usługi, pozwalające kompleksowo zadbać o pupili. Rozwój nie ominie także aplikacji, która stanie się częścią ekosystemu, pozwalającego znaleźć odpowiednią usługę lub poradę.
Przed Maxi Zoo Polska kolejny rok pełen wyzwań oraz przełomów. W przeciągu dziesięciu lat firma wyrosła na lidera rynku zoologicznego w Polsce i sukcesywnie rozwija swoje wpływy na terenie całego kraju. Pomimo piastowanej pozycji, sieć nie zamierza porzucać dalszego rozwoju i stale szuka rozwiązań, aby jak najlepiej dostosować ofertę, a także funkcjonalność sklepów do potrzeb klienta.
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 88 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W czerwcu 2020 roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce - PAYBACK. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2021”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022 oraz wyróżnienie “Innowacyjna Sieć Roku” przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.