Komunikaty PR

Miesiąc wzmocnień w InnerValue. Do zespołu dołącza Krzysztof Majdan

2023-05-10  |  11:00
Biuro prasowe

Krzysztof Majdan, dotąd związany z największymi redakcjami w Polsce, dołączył do zespołu agencji InnerValue. Będzie zajmował się spółkami z branży technologicznej. To niejedyne wzmocnienie agencji. Awanse otrzymali Paweł Strzyżewski, który obejmie stanowisko Head of Investor Relations oraz Jan Nostitz-Jackowski, który jako Creative Manager pokieruje obszarem digital.

Krzysztof Majdan jest związany z mediami od ponad dziesięciu lat. W tym czasie pracował w m. in. w „Gazecie Wyborczej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Współtworzył od początku polską edycją „Business Insidera”, potem został redaktorem naczelnym serwisu InnPoland.pl. Ostatnim przystankiem była funkcja redaktora prowadzącego w serwisie Money.pl. Odpowiadał za tematykę technologiczną, telekomunikacyjną i biznesową. Jest autorem jedynego wywiadu, jakiego udzielił polskim dziennikarzom prezes Microsoftu Satya Nadella. Od maja dołączył do zespołu agencji Inner Value. Będzie odpowiadał za obszar komunikacji spółek innowacyjnych, głównie technologicznych.

- Byłem ciekaw, jak jest po drugiej stronie lustra. Postanowiłem wreszcie to sprawdzić - mówi Krzysztof Majdan. – Redakcjom poświęciłem ponad 10 lat, czas na zmiany. Inner Value pozwoli mi nauczyć się nowych rzeczy, a o to przecież w pracy chodzi - dodaje.

- InnerValue to dziś agencja z holistycznym podejściem do biznesu. Nie jesteśmy już tylko firmą specjalizującą się w relacjach inwestorskich, choć to wciąż jeden z kilku corowych obszarów naszej działalności. Jako firma zajmująca się profesjonalną komunikacją biznesową zbudowaliśmy zespół specjalistów z obszarów PR, IR, digital contentu, brandingu oraz ESG. Cieszymy się, że InnerValue chcą rozwijać z nami tak doświadczone osoby jak Krzysztof – mówi Kamila Petrus, executive director w Inner Value.

Maj jest obfitym kadrowo w dobre informacje miesiącem dla InnerValue. Awanse otrzymali Paweł Strzyżewski i Jan Nostitz-Jackowski. Paweł objął stanowisko Head of Investor Relations. Do jego nowych zadań należy m.in. zarządzanie i nadzór nad pracą konsultantów zajmujących się relacjami inwestorskimi konsultantów. Będzie też opracowywał strategiczne, kluczowe dla IR projekty agencji.

Jan Nostitz-Jackowski objął kierownictwo nad obszarem digital w InnerValue, czyli najbardziej kreatywną częścią firmy. Jako Creative Manager będzie prowadził nowe inicjatywy, od pomysłu, przez wybór narzędzi i promocję, na realizacji kończąc.

To niejedyne wzmocnienia agencji. Do zespołu dołączył także Łukasz Wołoszczak, który z ramienia organizacji studenckiej Klub Inwestora SGH koordynował wydarzenia edukacyjne poświęcone inwestycjom alternatywnym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.