Komunikaty PR

Miesiąc wzmocnień w InnerValue. Do zespołu dołącza Krzysztof Majdan

2023-05-10  |  11:00
Biuro prasowe

Krzysztof Majdan, dotąd związany z największymi redakcjami w Polsce, dołączył do zespołu agencji InnerValue. Będzie zajmował się spółkami z branży technologicznej. To niejedyne wzmocnienie agencji. Awanse otrzymali Paweł Strzyżewski, który obejmie stanowisko Head of Investor Relations oraz Jan Nostitz-Jackowski, który jako Creative Manager pokieruje obszarem digital.

Krzysztof Majdan jest związany z mediami od ponad dziesięciu lat. W tym czasie pracował w m. in. w „Gazecie Wyborczej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Współtworzył od początku polską edycją „Business Insidera”, potem został redaktorem naczelnym serwisu InnPoland.pl. Ostatnim przystankiem była funkcja redaktora prowadzącego w serwisie Money.pl. Odpowiadał za tematykę technologiczną, telekomunikacyjną i biznesową. Jest autorem jedynego wywiadu, jakiego udzielił polskim dziennikarzom prezes Microsoftu Satya Nadella. Od maja dołączył do zespołu agencji Inner Value. Będzie odpowiadał za obszar komunikacji spółek innowacyjnych, głównie technologicznych.

- Byłem ciekaw, jak jest po drugiej stronie lustra. Postanowiłem wreszcie to sprawdzić - mówi Krzysztof Majdan. – Redakcjom poświęciłem ponad 10 lat, czas na zmiany. Inner Value pozwoli mi nauczyć się nowych rzeczy, a o to przecież w pracy chodzi - dodaje.

- InnerValue to dziś agencja z holistycznym podejściem do biznesu. Nie jesteśmy już tylko firmą specjalizującą się w relacjach inwestorskich, choć to wciąż jeden z kilku corowych obszarów naszej działalności. Jako firma zajmująca się profesjonalną komunikacją biznesową zbudowaliśmy zespół specjalistów z obszarów PR, IR, digital contentu, brandingu oraz ESG. Cieszymy się, że InnerValue chcą rozwijać z nami tak doświadczone osoby jak Krzysztof – mówi Kamila Petrus, executive director w Inner Value.

Maj jest obfitym kadrowo w dobre informacje miesiącem dla InnerValue. Awanse otrzymali Paweł Strzyżewski i Jan Nostitz-Jackowski. Paweł objął stanowisko Head of Investor Relations. Do jego nowych zadań należy m.in. zarządzanie i nadzór nad pracą konsultantów zajmujących się relacjami inwestorskimi konsultantów. Będzie też opracowywał strategiczne, kluczowe dla IR projekty agencji.

Jan Nostitz-Jackowski objął kierownictwo nad obszarem digital w InnerValue, czyli najbardziej kreatywną częścią firmy. Jako Creative Manager będzie prowadził nowe inicjatywy, od pomysłu, przez wybór narzędzi i promocję, na realizacji kończąc.

To niejedyne wzmocnienia agencji. Do zespołu dołączył także Łukasz Wołoszczak, który z ramienia organizacji studenckiej Klub Inwestora SGH koordynował wydarzenia edukacyjne poświęcone inwestycjom alternatywnym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.