Komunikaty PR

Miesiąc wzmocnień w InnerValue. Do zespołu dołącza Krzysztof Majdan

2023-05-10  |  11:00
Biuro prasowe

Krzysztof Majdan, dotąd związany z największymi redakcjami w Polsce, dołączył do zespołu agencji InnerValue. Będzie zajmował się spółkami z branży technologicznej. To niejedyne wzmocnienie agencji. Awanse otrzymali Paweł Strzyżewski, który obejmie stanowisko Head of Investor Relations oraz Jan Nostitz-Jackowski, który jako Creative Manager pokieruje obszarem digital.

Krzysztof Majdan jest związany z mediami od ponad dziesięciu lat. W tym czasie pracował w m. in. w „Gazecie Wyborczej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Współtworzył od początku polską edycją „Business Insidera”, potem został redaktorem naczelnym serwisu InnPoland.pl. Ostatnim przystankiem była funkcja redaktora prowadzącego w serwisie Money.pl. Odpowiadał za tematykę technologiczną, telekomunikacyjną i biznesową. Jest autorem jedynego wywiadu, jakiego udzielił polskim dziennikarzom prezes Microsoftu Satya Nadella. Od maja dołączył do zespołu agencji Inner Value. Będzie odpowiadał za obszar komunikacji spółek innowacyjnych, głównie technologicznych.

- Byłem ciekaw, jak jest po drugiej stronie lustra. Postanowiłem wreszcie to sprawdzić - mówi Krzysztof Majdan. – Redakcjom poświęciłem ponad 10 lat, czas na zmiany. Inner Value pozwoli mi nauczyć się nowych rzeczy, a o to przecież w pracy chodzi - dodaje.

- InnerValue to dziś agencja z holistycznym podejściem do biznesu. Nie jesteśmy już tylko firmą specjalizującą się w relacjach inwestorskich, choć to wciąż jeden z kilku corowych obszarów naszej działalności. Jako firma zajmująca się profesjonalną komunikacją biznesową zbudowaliśmy zespół specjalistów z obszarów PR, IR, digital contentu, brandingu oraz ESG. Cieszymy się, że InnerValue chcą rozwijać z nami tak doświadczone osoby jak Krzysztof – mówi Kamila Petrus, executive director w Inner Value.

Maj jest obfitym kadrowo w dobre informacje miesiącem dla InnerValue. Awanse otrzymali Paweł Strzyżewski i Jan Nostitz-Jackowski. Paweł objął stanowisko Head of Investor Relations. Do jego nowych zadań należy m.in. zarządzanie i nadzór nad pracą konsultantów zajmujących się relacjami inwestorskimi konsultantów. Będzie też opracowywał strategiczne, kluczowe dla IR projekty agencji.

Jan Nostitz-Jackowski objął kierownictwo nad obszarem digital w InnerValue, czyli najbardziej kreatywną częścią firmy. Jako Creative Manager będzie prowadził nowe inicjatywy, od pomysłu, przez wybór narzędzi i promocję, na realizacji kończąc.

To niejedyne wzmocnienia agencji. Do zespołu dołączył także Łukasz Wołoszczak, który z ramienia organizacji studenckiej Klub Inwestora SGH koordynował wydarzenia edukacyjne poświęcone inwestycjom alternatywnym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.