Mlekpol na liście 50 najlepszych pracodawców według tygodnika „Wprost”

Mlekpol, wiodący producent mleka i produktów mlecznych w Polsce, znalazł się na liście 50 najlepszych pracodawców według tygodnika „Wprost”. W corocznym rankingu ponad pół tysiąca największych działających w Polsce przedsiębiorstw oceniono pod kątem zatrudnienia na etacie, udzielania podwyżek i stabilności zatrudnienia.
Mlekpol w zestawieniu doceniony został za swoje zaangażowanie w dobrostan pracowników, tworzenie profesjonalnego środowiska pracy oraz oferowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju zawodowego. Firma nie tylko zapewnia konkurencyjne wynagrodzenie, bogaty pakiet świadczeń socjalnych i atrakcyjne benefity, ale także stawia na rozwój umiejętności swoich pracowników poprzez programy szkoleniowe i wsparcie mentorskie.
Jednym z kluczowych czynników wyróżniających Mlekpol jako pracodawcę jest stabilność zatrudnienia. Nawet w trudnych czasach (pandemia, wojna w Ukrainie, inflacja) firma utrzymuje stałą liczbę pracowników i unika redukcji etatów. Z tego względu Mlekpol jest atrakcyjnym miejscem pracy dla wielu profesjonalistów.
– Czujemy się zaszczyceni, że nasza Spółdzielnia została wyróżniona przez tygodnik „Wprost” jako jeden z najlepszych pracodawców w Polsce. Dowodzi to, że tworzymy dobre warunki pracy i wspieramy rozwój naszych zespołów. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i wkład w ten sukces – mówi Tadeusz Mroczkowski, Prezes Zarządu SM Mlekpol.
Mlekpol to nie tylko firma troszcząca się o swoich pracowników, ale również odpowiedzialny i zaangażowany członek lokalnych społeczności, skupionych wokół 14 zakładów produkcyjnych. Dzięki wspieraniu inicjatyw społeczno-charytatywnych oraz projektom proekologicznym Spółdzielnia przyczynia się do poprawy warunków życia w różnych regionach kraju.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.