Mobilny biznes w natarciu
Riksze, wózki sprzedażowe a także mobilne przyczepy przechodzą prawdziwy renesans. Widzimy je w parkach, na skwerach, w centrach miast, a nawet w galeriach handlowych. Decydując się na ten model działalności pod szyldem znanych i sprawdzonych marek nie potrzebna jest dużą gotówka.
Wkład własny rozpoczyna się już od 7 000 złotych, a przy optymalnych warunkach, zakup mobilnego biznesu powinien nam się zwrócić już po kilku pierwszych miesiącach. Po tym czasie możemy zacząć czerpać zyski i cieszyć się firmą, która jest prosta w obsłudze i tania w utrzymaniu.
Riksza dla ludzi z pasją
Jeśli na poważnie planujemy zakup rikszy, dobrze jest zastanowić się, co chcemy oferować. Rikszarze to zazwyczaj ludzie z pasją, którzy kochają to, co robią i dobrze znają swój produkt. Warto także pamiętać, że sprzedaż mobilna może być uzupełnieniem istniejącego biznesu, np. kawiarni, sklepu czy stoiska.
– W sieci franczyzowej Wytwórni Lodów Polskich punkt mobilny wiąże się z inwestycją już od 7000 tys. zł, przy wzięciu urządzenia w leasing. W tej cenie otrzymamy konserwator w solidnej, metalowej, ale jednocześnie lekkiej obudowie i na mocnych kołach. Urządzenie zasilane jest akumulatorem i może pomieścić 8 kuwet – czyli 8 lodowych smaków. Nie zabrakło też przestrzeni magazynowej na 6 dodatkowych smaków. Riksza wyposażona jest także w wodoodporny, składany daszek, chroniący przed deszczem i słońcem. Ponadto posiada blat z wysokiej jakości stali nierdzewnej, w który wbudowane są zlewy – mówi Radosław Charubin.
Riksze, które w swojej ofercie ma Wytwórnia Lodów Polskich zostały zaprojektowane z niezwykłą starannością o szczegóły, pełne ludowych zdobień, a przy tym bardzo funkcjonalne.
Crazy Dog – w mobilnej przyczepie
- Ta forma powstała na bazie lat naszych doświadczeń. Stworzona z myślą o klientach ceniących sobie mobilność biznesu i tym samym niezależność od konkretnego miejsca. Mamy świetnie wyglądającą, designerską przyczepę bez widocznych elementów jezdnych oraz gotowe do transportu, mobilne rozwiązanie – mówi właściciel sieci Crazy Dog. Przyczepa jest wykonana z solidnych materiałów, odpornych na działanie warunków atmosferycznych, dzięki czemu może działać przez cały rok. Punkt przyciąga oko estetycznym, nowoczesnym wyglądem, który świetnie wpisuje się w niemal każde otoczenia.
Inwestycja w Cazy Dog zaczyna się już od 25 tys. zł. W tej cenie franczyzobiorcy otrzymują całkowicie wyposażony, mobilny punkt, który może stanąć we wskazanej lokalizacji, bez konieczności ubiegania się o pozwolenie na budowę. Co ważne, partnerzy mogą w każdej chwili zmienić miejsce prowadzenia działalności – dzięki temu mogą elastycznie dopasowywać się do zmieniającej się infrastruktury miasta.
– Przyczepa została tak zaprojektowana, aby zapewnić pracownikom najlepszą ergonomię pracy i komfort obsługi, a klientom – sprawne zamawianie. Niezbędne, wysokiej klasy urządzenia, solidna zabudowa stolarska, przyłącza – naszym franczyzobiorcom zapewniamy biznes dopracowany w absolutnie każdym detalu. Dzięki temu nie muszą oni martwić się o dodatkowe wyposażenie czy remont. Dostarczamy i montujemy lokal, który jest gotowy do serwowania potraw – dodaje Radosław Charubin.
Mobilne Bubu
Bąbelkowe herbaty to od kilku sezonów najmodniejsze napoje. Teraz za sprawą Multi Ice Group można z ich sprzedaży uczynić samodzielny, dochodowy biznes. Jeden z wariantów tego konceptu to w pełni wyposażony, mobilny punkt, gotowy do rozpoczęcia działalności, bez konieczności dodatkowej adaptacji.
- Aby zacząć przygodę z BuBu, wystarczy 25 tys. zł – przy skorzystaniu z opcji leasingu. Ponadto partnerzy nie muszą martwić się o lokalizację, bowiem Multi Ice Group posiada własną bazę 300 miejsc w całej Polsce, w których z powodzeniem można rozwijać biznes pod szyldem BuBu – mówi Opiekun sieci.
Franczyza ta świetnie prosperuje w okolicach centrów handlowych, parków handlowych, centrów rozrywki, plaż, skwerów czy atrakcji turystycznych.
Sprzedaż mobilna opiera się na dwóch podstawowych filarach – pierwszym z nich jest produkt, drugim odpowiednio dobrana lokalizacja. W przypadku idealnego zgrania obu tych elementów, każdy szansę odnieść spektakularny sukces.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.