Komunikaty PR

NBS Communications ma nowych wspólników

2023-04-19  |  11:00
Biuro prasowe

Krzysztof Woch oraz Maciej Szczepaniak objęli po 10% udziałów w agencji NBS Communications, dołączając do grona dotychczasowych wspólników – Anny Krajewskiej, założycielki i wiceprezes agencji, oraz Piotra Wojtaszka, prezesa spółki.

Od ponad 30 lat NBS cieszy się zaufaniem i uznaniem klientów, co jest efektem zaangażowania i wytężonej pracy naszego doświadczonego zespołu. Z przyjemnością dzielimy się odpowiedzialnością za firmę z nowymi udziałowcami, którzy jako konsultanci od dekady mają istotny wkład w budowanie rynkowej pozycji NBS. Dzięki tej decyzji będziemy mogli wspólnie rozwijać naszą agencję w kolejnych latach – mówi Anna Krajewska, założycielka i wiceprezes NBS Communications.

Dziękujemy dotychczasowym udziałowcom za zaproszenie do grona wspólników NBS Communications. Dzięki świetnym relacjom w zespole i dużej autonomii w prowadzeniu projektów od dawna czuliśmy, że możemy mieć wpływ na kierunki i tempo rozwoju naszej agencji. Dołączenie do grona wspólników NBS dodatkowo przypieczętowało nasz związek z firmą – dodaje Krzysztof Woch, dyrektor projektów i jeden z dwóch nowych udziałowców NBS Communications.

Krzysztof Woch pracuje w NBS Communications od 2012 roku. Wcześniej był dziennikarzem „Parkietu” i „Rzeczpospolitej”, gdzie pisał o finansach firm i rynku kapitałowym. Odpowiadał również za relacje z mediami i inwestorami w Hydrobudowie Polska. W NBS kieruje projektami związanymi z komunikacją i promocją ofert publicznych akcji i obligacji, procesów fuzji i przejęć, wezwań na akcje, a także doradza zarządom spółek notowanych na GPW w zakresie relacji inwestorskich.

Maciej Szczepaniak jest związany z NBS Communications od 2013 roku. Zanim dołączył do agencji, był producentem i wydawcą w biznesowej telewizji TVN CNBC, a wcześniej także dziennikarzem prasy motoryzacyjnej i branżowej. W NBS prowadzi projekty związane z komunikacją korporacyjną, wspiera relacje inwestorskie spółek notowanych na GPW, tworzy kampanie informacyjne dla publicznych ofert akcji i obligacji, odpowiada również za produkcje wideo tworzone dla klientów agencji.

Anna Krajewska posiada obecnie 48,6% udziałów w NBS Communications, Piotr Wojtaszek – 31,4%, a Krzysztof Woch i Maciej Szczepaniak – po 10%.

 


NBS Communications jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji public relations w Polsce, działa nieprzerwanie od 1990 roku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, PR finansowym i relacjach inwestorskich. Wspiera klientów z wielu sektorów gospodarki, niezależnie od skali ich działalności – od międzynarodowych korporacji, przez spółki giełdowe, po mniejsze firmy prywatne. Zespół agencji tworzą doświadczeni specjaliści, często z bogatym doświadczeniem w mediach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja Biuro prasowe
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.