Komunikaty PR

NOWA AGENCJA REKLAMOWA ESPERIENZA CREATIVE TECHNOLOGY–SIŁA DOŚWIADCZENIA I PASJI

2023-10-27  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania 10 ( 0.2 MB )

Esperienza (z włoskiego: doświadczenie), to zespół twórców reklamy, którzy mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży i szeregiem prestiżowych nagród. Nowopowstałą agencją kieruje team zarządzający: Łukasz Janowski i Piotr Nogal. Jak przekonują, Esperienza Creative Technology to odpowiedź na dynamiczne zmiany rynku, oczekiwania nowego konsumenta i współczesne potrzeby firm, marek i produktów. To także multidyscyplinarny zespół doświadczonych w różnych obszarach marketingu, promocji, kreacji, technologii i analityki ekspertów, specjalizujący się w experience marketingu, czyli komunikacji w wielu touchpointach marki.

 

Łukasz Janowski swoje doświadczenie w branży reklamowej buduje od 2004 roku, współpracował m.in. z agencjami Linea Recta (Unique One), Nano, BTL Point Group (grupa PMPG Polskie Media), Euro RSCG RD, OEX Cursor oraz Bluecloud Interactive.

 

Piotr Nogal w branży e-marketingowej pracuje od 2003 roku. Doświadczenie zdobywał pracując z największymi brandami, jak: Mattel, Panasonic, IKEA, iSpot, Coty, Pracuj.pl, Lindt, Sanofi, Uncle Bens, Coty, Dom Development, XTB, Huawei, Fuji Film, INSTAX i wiele innych.

 

 – „Obserwując rynek reklamowy i zmieniające się potrzeby konsumentów, postanowiliśmy zbudować format, który redefiniuje kompetencje agencji reklamowej. Uciekamy od schematów, od tradycyjnego podziału na media, kreację i technologię. Esperienza Creative Technology jest agencją 3w1, co z pewnością ułatwi pracę naszym klientom” – tłumaczy Piotr Nogal, który odpowiada za strategie Customer Experience oraz rozwój technologiczny i mediowy.

 

Łukasz Janowski podkreśla natomiast, że doświadczenie to najbardziej aktualne określenie udanej relacji konsumenta z marką. – „Kierujemy się empatycznym podejściem do konsumenta i to właśnie wyznacza naszą metodę pracy. Zwiększamy skalę działania marki poprzez „omnichannelowe” podejście do działań promocyjnych. Uważnie analizujemy, czy na poziomie kluczowych touchpointów marka buduje pozytywną relację z konsumentem spójnie ze strategią marki” – mówi. W agencji Łukasz Janowski będzie rozwijał kompetencje kreacji i komunikacji.

 

Już niedługo zespół Esperienzy podzieli się informacjami o kolejnych etapach rozwoju. Obecnie agencja koncentruje się na jakościowej pracy z Klientami i szerokiej akcji rekrutacyjnej, która swoje odzwierciedlenie znajduje także na jej stronie: http://esperienza.agency/

 

Więcej informacji o Esperienza Creative Technology na stronie: http://www.esperienza.agency

Śledź nasze social media:

https://www.facebook.com/esperienza.agency/

https://www.instagram.com/esperienza.agency/

https://www.linkedin.com/company/esperienza-agency/

https://www.tiktok.com/@esperienza.agency

 

Kontakt dla mediów: Patrycja Drabik | patrycja.drabik@projekt77.pl | tel. 503 830 505

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.