Komunikaty PR

NOWA AGENCJA REKLAMOWA ESPERIENZA CREATIVE TECHNOLOGY–SIŁA DOŚWIADCZENIA I PASJI

2023-10-27  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania 10 ( 0.2 MB )

Esperienza (z włoskiego: doświadczenie), to zespół twórców reklamy, którzy mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży i szeregiem prestiżowych nagród. Nowopowstałą agencją kieruje team zarządzający: Łukasz Janowski i Piotr Nogal. Jak przekonują, Esperienza Creative Technology to odpowiedź na dynamiczne zmiany rynku, oczekiwania nowego konsumenta i współczesne potrzeby firm, marek i produktów. To także multidyscyplinarny zespół doświadczonych w różnych obszarach marketingu, promocji, kreacji, technologii i analityki ekspertów, specjalizujący się w experience marketingu, czyli komunikacji w wielu touchpointach marki.

 

Łukasz Janowski swoje doświadczenie w branży reklamowej buduje od 2004 roku, współpracował m.in. z agencjami Linea Recta (Unique One), Nano, BTL Point Group (grupa PMPG Polskie Media), Euro RSCG RD, OEX Cursor oraz Bluecloud Interactive.

 

Piotr Nogal w branży e-marketingowej pracuje od 2003 roku. Doświadczenie zdobywał pracując z największymi brandami, jak: Mattel, Panasonic, IKEA, iSpot, Coty, Pracuj.pl, Lindt, Sanofi, Uncle Bens, Coty, Dom Development, XTB, Huawei, Fuji Film, INSTAX i wiele innych.

 

 – „Obserwując rynek reklamowy i zmieniające się potrzeby konsumentów, postanowiliśmy zbudować format, który redefiniuje kompetencje agencji reklamowej. Uciekamy od schematów, od tradycyjnego podziału na media, kreację i technologię. Esperienza Creative Technology jest agencją 3w1, co z pewnością ułatwi pracę naszym klientom” – tłumaczy Piotr Nogal, który odpowiada za strategie Customer Experience oraz rozwój technologiczny i mediowy.

 

Łukasz Janowski podkreśla natomiast, że doświadczenie to najbardziej aktualne określenie udanej relacji konsumenta z marką. – „Kierujemy się empatycznym podejściem do konsumenta i to właśnie wyznacza naszą metodę pracy. Zwiększamy skalę działania marki poprzez „omnichannelowe” podejście do działań promocyjnych. Uważnie analizujemy, czy na poziomie kluczowych touchpointów marka buduje pozytywną relację z konsumentem spójnie ze strategią marki” – mówi. W agencji Łukasz Janowski będzie rozwijał kompetencje kreacji i komunikacji.

 

Już niedługo zespół Esperienzy podzieli się informacjami o kolejnych etapach rozwoju. Obecnie agencja koncentruje się na jakościowej pracy z Klientami i szerokiej akcji rekrutacyjnej, która swoje odzwierciedlenie znajduje także na jej stronie: http://esperienza.agency/

 

Więcej informacji o Esperienza Creative Technology na stronie: http://www.esperienza.agency

Śledź nasze social media:

https://www.facebook.com/esperienza.agency/

https://www.instagram.com/esperienza.agency/

https://www.linkedin.com/company/esperienza-agency/

https://www.tiktok.com/@esperienza.agency

 

Kontakt dla mediów: Patrycja Drabik | patrycja.drabik@projekt77.pl | tel. 503 830 505

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.