NOWA AGENCJA REKLAMOWA ESPERIENZA CREATIVE TECHNOLOGY–SIŁA DOŚWIADCZENIA I PASJI
Esperienza (z włoskiego: doświadczenie), to zespół twórców reklamy, którzy mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży i szeregiem prestiżowych nagród. Nowopowstałą agencją kieruje team zarządzający: Łukasz Janowski i Piotr Nogal. Jak przekonują, Esperienza Creative Technology to odpowiedź na dynamiczne zmiany rynku, oczekiwania nowego konsumenta i współczesne potrzeby firm, marek i produktów. To także multidyscyplinarny zespół doświadczonych w różnych obszarach marketingu, promocji, kreacji, technologii i analityki ekspertów, specjalizujący się w experience marketingu, czyli komunikacji w wielu touchpointach marki.
Łukasz Janowski swoje doświadczenie w branży reklamowej buduje od 2004 roku, współpracował m.in. z agencjami Linea Recta (Unique One), Nano, BTL Point Group (grupa PMPG Polskie Media), Euro RSCG RD, OEX Cursor oraz Bluecloud Interactive.
Piotr Nogal w branży e-marketingowej pracuje od 2003 roku. Doświadczenie zdobywał pracując z największymi brandami, jak: Mattel, Panasonic, IKEA, iSpot, Coty, Pracuj.pl, Lindt, Sanofi, Uncle Bens, Coty, Dom Development, XTB, Huawei, Fuji Film, INSTAX i wiele innych.
– „Obserwując rynek reklamowy i zmieniające się potrzeby konsumentów, postanowiliśmy zbudować format, który redefiniuje kompetencje agencji reklamowej. Uciekamy od schematów, od tradycyjnego podziału na media, kreację i technologię. Esperienza Creative Technology jest agencją 3w1, co z pewnością ułatwi pracę naszym klientom” – tłumaczy Piotr Nogal, który odpowiada za strategie Customer Experience oraz rozwój technologiczny i mediowy.
Łukasz Janowski podkreśla natomiast, że doświadczenie to najbardziej aktualne określenie udanej relacji konsumenta z marką. – „Kierujemy się empatycznym podejściem do konsumenta i to właśnie wyznacza naszą metodę pracy. Zwiększamy skalę działania marki poprzez „omnichannelowe” podejście do działań promocyjnych. Uważnie analizujemy, czy na poziomie kluczowych touchpointów marka buduje pozytywną relację z konsumentem spójnie ze strategią marki” – mówi. W agencji Łukasz Janowski będzie rozwijał kompetencje kreacji i komunikacji.
Już niedługo zespół Esperienzy podzieli się informacjami o kolejnych etapach rozwoju. Obecnie agencja koncentruje się na jakościowej pracy z Klientami i szerokiej akcji rekrutacyjnej, która swoje odzwierciedlenie znajduje także na jej stronie: http://esperienza.agency/
Więcej informacji o Esperienza Creative Technology na stronie: http://www.esperienza.agency
Śledź nasze social media:
https://www.facebook.com/esperienza.agency/
https://www.instagram.com/esperienza.agency/
https://www.linkedin.com/company/esperienza-agency/
https://www.tiktok.com/@esperienza.agency
Kontakt dla mediów: Patrycja Drabik | patrycja.drabik@projekt77.pl | tel. 503 830 505

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.