Nowe otwarcia i wzmocnienie wizerunku marki. Multi Ice Group pnie się coraz wy
Choć nastroje polskich przedsiębiorców są nieciekawe i wielu z nich zastanawia się nad zlikwidowaniem swoich działalności gospodarczych, to Multi Ice Group chwali się kolejnymi otwarciami lokali gastronomicznych. Pod szyldem BuBu Bubble Tea powstały dwie nowe lokalizacje w Markach i Płocku, a sieć “u Lodziarzy” zyskała nowy food court w Białymstoku.
- Sytuacja na polskim rynku nie jest najlepsza, jednak gwarancją powodzenia jest zainwestowanie w sprawdzony biznes, a takim niewątpliwie jest współpraca z siecią franczyzową. Koncepty jakie zrzeszone są pod szyldem Multi Ice Group to gwarancja sukcesu i pewny zarobek przy stosunkowo niewielkim wkładzie finansowym – mówi Radosław Charubin, założyciel Multi Ice Group.
Bąbelkowe szaleństwo
BuBu Bubble Tea to marka franczyzowa, która zadebiutowała latem tego roku. Obecnie oferuje trzy modele współpracy – mobilną przyczepę gastronomiczną, punkt stacjonarny oraz wyspę w galerii handlowej. Tym, co wyróżnia BuBu na tle innych lokali, jest niezwykle oryginalny produkt, czyli bąbelkowe herbaty z kuleczkami tapioki lub pękającymi w ustach poppingami.
- Moda na bubble tea przyszła do nas z Tajwanu, ale dziś jest już doskonale znana polskim konsumentom. Nasze produkty cieszą się powodzeniem szczególnie wśród młodzieży i dzieci, chociaż wśród klientów nie brakuje również dorosłych, którzy lubią nowe wyzwania smakowe. Od teraz nasze kolorowe herbaty można kupić również w galerii M1 w Markach oraz w Atrium Mosty w Płocku – mówi Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci Multi Ice Group.
Pierwszy punkt BuBu Bubble Tea powstał w czerwcu w Galerii Alfa w Białymstoku. Później otwarto również dwa lokale w Łomży.
“u Lodziarzy” – przepis na sukces
W tym sezonie sieć Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” powiększyła się o kilkanaście kolejnych lokali. Były to zarówno lodziarnie stacjonarne, jak i punkty mobilne. Ostatnio do grona franczyzobiorców dołączył właściciel nowego food courtu zlokalizowanego w Galerii Jurowieckiej w Białymstoku. Zwolennicy tradycyjnych lodów i dobrej kawy pojawili się z chwilą otwarcia.
- Działamy w tym biznesie od blisko 20 lat, więc nasze koncepty to gotowy przepis na sukces. Dysponujemy wysokiej jakości maszynami, pełnym zapleczem zaopatrzeniowym oraz produktami, które uwielbiają klienci w całej Polsce. W sumie na mapie kraju funkcjonują setki punktów “u Lodziarzy”. Ta skala to najlepsze potwierdzenie, że warto nam zaufać – podsumowuje Paulina Daniłowicz.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.