Nowe otwarcia i wzmocnienie wizerunku marki. Multi Ice Group pnie się coraz wy
Choć nastroje polskich przedsiębiorców są nieciekawe i wielu z nich zastanawia się nad zlikwidowaniem swoich działalności gospodarczych, to Multi Ice Group chwali się kolejnymi otwarciami lokali gastronomicznych. Pod szyldem BuBu Bubble Tea powstały dwie nowe lokalizacje w Markach i Płocku, a sieć “u Lodziarzy” zyskała nowy food court w Białymstoku.
- Sytuacja na polskim rynku nie jest najlepsza, jednak gwarancją powodzenia jest zainwestowanie w sprawdzony biznes, a takim niewątpliwie jest współpraca z siecią franczyzową. Koncepty jakie zrzeszone są pod szyldem Multi Ice Group to gwarancja sukcesu i pewny zarobek przy stosunkowo niewielkim wkładzie finansowym – mówi Radosław Charubin, założyciel Multi Ice Group.
Bąbelkowe szaleństwo
BuBu Bubble Tea to marka franczyzowa, która zadebiutowała latem tego roku. Obecnie oferuje trzy modele współpracy – mobilną przyczepę gastronomiczną, punkt stacjonarny oraz wyspę w galerii handlowej. Tym, co wyróżnia BuBu na tle innych lokali, jest niezwykle oryginalny produkt, czyli bąbelkowe herbaty z kuleczkami tapioki lub pękającymi w ustach poppingami.
- Moda na bubble tea przyszła do nas z Tajwanu, ale dziś jest już doskonale znana polskim konsumentom. Nasze produkty cieszą się powodzeniem szczególnie wśród młodzieży i dzieci, chociaż wśród klientów nie brakuje również dorosłych, którzy lubią nowe wyzwania smakowe. Od teraz nasze kolorowe herbaty można kupić również w galerii M1 w Markach oraz w Atrium Mosty w Płocku – mówi Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci Multi Ice Group.
Pierwszy punkt BuBu Bubble Tea powstał w czerwcu w Galerii Alfa w Białymstoku. Później otwarto również dwa lokale w Łomży.
“u Lodziarzy” – przepis na sukces
W tym sezonie sieć Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” powiększyła się o kilkanaście kolejnych lokali. Były to zarówno lodziarnie stacjonarne, jak i punkty mobilne. Ostatnio do grona franczyzobiorców dołączył właściciel nowego food courtu zlokalizowanego w Galerii Jurowieckiej w Białymstoku. Zwolennicy tradycyjnych lodów i dobrej kawy pojawili się z chwilą otwarcia.
- Działamy w tym biznesie od blisko 20 lat, więc nasze koncepty to gotowy przepis na sukces. Dysponujemy wysokiej jakości maszynami, pełnym zapleczem zaopatrzeniowym oraz produktami, które uwielbiają klienci w całej Polsce. W sumie na mapie kraju funkcjonują setki punktów “u Lodziarzy”. Ta skala to najlepsze potwierdzenie, że warto nam zaufać – podsumowuje Paulina Daniłowicz.
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Nowa era w branży imprez firmowych
Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym
O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.
Handel
Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem
Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.