Nowe otwarcie „u Lodziarzy” w Białymstoku i darmowe lody przez cały weekend
Na najbliższy weekend zaplanowane zostało nowe otwarcie lodziarnio-kawiarnii Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” na Rynku Kościuszki w Białymstoku. Właściciele marki tym razem oferują swoim klientom całkiem nowy wystrój i wiele nowości w ofercie, a dodatkowo przez cały weekend lody będą rozdawane za darmo!!!
Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” jest jedną z prężniej rozwijających się rodzimych franczyz lodowych. Obecnie na mapie naszego kraju znajdziemy ponad sto punktów – lokali stacjonarnych, ice-trucków, wysp lodowych, riksz czy wózków sprzedażowych. Właściciele marki idą krok dalej i otwierają lodziarnię w nowej, unikalnej odsłonie. Będzie to lodziarnio-kawiarnia z prawdziwego zdarzenia.
Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” działa na rynku od 2015 roku. W Polsce była jednym z twórców trendu na lody rzemieślnicze, które są wytwarzane z naturalnych składników, podawanych w formie pacek.
Obecnie marka specjalizuje się w serwowaniu nietypowych połączeń smakowych, które nawiązują do regionalnych tradycji, np. kuchni podlaskiej. W ofercie WLP, obok klasycznej śmietanki czy truskawki, znajdziemy lody o smaku żubrówki, sękacza, a nawet sera korycińskiego. Masterzy “u Lodziarzy” co roku przygotowują nowe kombinacje, które każdy franczyzobiorca może wprowadzić do swojego lokalu. Teraz dodatkowo w ofercie lodziarnio – kawiarni poza lodami i dotychczas dostępnymi goframi znajdą się również desery lodowe, ciastka, ciasta, granola, smoothie i inne smakołyki.
- Wierzymy w naszych franczyzobiorców, dlatego zdecydowaliśmy się na poszerzenie naszej oferty. Proponujemy tym razem koncept premium, czyli lodziarnio-kawiarnię. Nie zmieniamy całego brandu, jednak wystrój przeszedł totalną metamorfozę. Do nowego lokalu przy Rynku Kościuszki w Białymstoku zapraszamy w najbliższy weekend. Każdy otrzyma od nas lody w prezencie – mówi Radosław Charubin właściciel marki Multi Ice Group.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.