Od kuchni production, czyli nowy dział w ofercie kreatywnej Od kuchni!
Od kuchni, wyspecjalizowana grupa kreatywna na polskim rynku, z dumą ogłasza uruchomienie nowej linii działalności – Od kuchni production. Od kilku lat działa na rynku, oferując kompleksowe usługi kreatywne, a teraz wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne sesje fotograficzne i nagrania wideo dla branży spożywczej, HoReCa oraz szeroko pojętego lifestylu!
Twórczynią projektu jest Magdaleno Malutko, która od ponad 5 lat z sukcesem tworzy Agencję kreatywną Od kuchni. Razem ze swoim zespołem wykonuje projekty produkcyjne, takie jak sesje zdjęciowe i nagrania wideo, ale również prowadzi kompleksowo komunikację PR-ową oraz social mediową. Agencja dba zarówno o stronę wizualną, jak i kreatywną oraz reklamową, zapewniając klientom kompleksową obsługę na najwyższym poziomie. To zdecydowanie duże ułatwienie dla firm, którym zależy na kompleksowej usłudze – zazwyczaj produkcje zostają zlecane na zewnątrz, przez co zwiększa się jej wycena. Wśród firm, które zaufały Od kuchni production znajdziemy między innymi: Grupę Eurocash, Jeronimo Martins, Perla Pełna Dobra, Lisner, Ponte Portugal, SLODKIE, North Fish czy Restaurację Epoka.
Od kuchni production, czyli co dokładnie?
Od kuchni production, to nie tylko nowa oferta na rynku produkcji, ale także gwarancja profesjonalizmu, kreatywności i kompleksowego podejścia do każdego projektu. Dzięki doświadczeniu i zaawansowanej infrastrukturze, Od kuchni jest gotowe sprostać największym wyzwaniom i spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
W dobie rozwoju mediów społecznościowych i digitalizacji, zainteresowanie wysokiej jakości produkcjami wizerunkowymi stale rośnie. Dlatego też, z myślą o naszych klientach zarówno z Polski, jak i zza granicy, postanowiliśmy stworzyć nowy, dedykowany produkcjom contentu dział – Od kuchni production – komentuje Magdalena Malutko.
Produkcje są realizowane we własnych studiach (Studio Co Nieco oraz Studio Od kuchni), w których wyposażenie wchodzą trzy duże studia z kuchnią oraz jedno studio fotograficzne. Od kuchni production, to także niezbędny zestaw elementów scenograficznych oraz sprzętu, który pozwala kompleksowo realizować zlecenia, dostarczając klientom wyjątkowe wizualne doznania. Łączna powierzchnia do realizacji zleceń fotograficzno-filmowych to ponad 500m2.
Wyposażenie przestrzeni
Studia produkcyjne zostały stworzone z myślą o produkcjach kulinarnych i lifestylowych, dlatego wyposażone są zarówno w kuchnie do nagrań, lecz także zaplecza kuchenne z dodatkową lodówką, zmywarką, piekarnikiem, kuchenką i resztą niezbędnych, ułatwiających pracę narzędzi. Na miejscu możliwy jest także wynajem sprzętu oświetleniowego i mnóstwa kuchennych akcesoriów, które są doskonałym uzupełnieniem smakowitych realizacji i spotkań. Dostępne są także przeróżne elementy scenograficzne – naczynia, przybory, sztućce, tła i inne propsy – wszystko co potrzeba, by umożliwić stworzenie wymarzonego klimatu przy produkcji.
Wszystkie szczegóły dotyczące oferty oraz inspirujące przykłady realizacji dostępne są na stronie internetowej: https://www.odkuchniproduction.com/.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.