Od kuchni production, czyli nowy dział w ofercie kreatywnej Od kuchni!
Od kuchni, wyspecjalizowana grupa kreatywna na polskim rynku, z dumą ogłasza uruchomienie nowej linii działalności – Od kuchni production. Od kilku lat działa na rynku, oferując kompleksowe usługi kreatywne, a teraz wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne sesje fotograficzne i nagrania wideo dla branży spożywczej, HoReCa oraz szeroko pojętego lifestylu!
Twórczynią projektu jest Magdaleno Malutko, która od ponad 5 lat z sukcesem tworzy Agencję kreatywną Od kuchni. Razem ze swoim zespołem wykonuje projekty produkcyjne, takie jak sesje zdjęciowe i nagrania wideo, ale również prowadzi kompleksowo komunikację PR-ową oraz social mediową. Agencja dba zarówno o stronę wizualną, jak i kreatywną oraz reklamową, zapewniając klientom kompleksową obsługę na najwyższym poziomie. To zdecydowanie duże ułatwienie dla firm, którym zależy na kompleksowej usłudze – zazwyczaj produkcje zostają zlecane na zewnątrz, przez co zwiększa się jej wycena. Wśród firm, które zaufały Od kuchni production znajdziemy między innymi: Grupę Eurocash, Jeronimo Martins, Perla Pełna Dobra, Lisner, Ponte Portugal, SLODKIE, North Fish czy Restaurację Epoka.
Od kuchni production, czyli co dokładnie?
Od kuchni production, to nie tylko nowa oferta na rynku produkcji, ale także gwarancja profesjonalizmu, kreatywności i kompleksowego podejścia do każdego projektu. Dzięki doświadczeniu i zaawansowanej infrastrukturze, Od kuchni jest gotowe sprostać największym wyzwaniom i spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
W dobie rozwoju mediów społecznościowych i digitalizacji, zainteresowanie wysokiej jakości produkcjami wizerunkowymi stale rośnie. Dlatego też, z myślą o naszych klientach zarówno z Polski, jak i zza granicy, postanowiliśmy stworzyć nowy, dedykowany produkcjom contentu dział – Od kuchni production – komentuje Magdalena Malutko.
Produkcje są realizowane we własnych studiach (Studio Co Nieco oraz Studio Od kuchni), w których wyposażenie wchodzą trzy duże studia z kuchnią oraz jedno studio fotograficzne. Od kuchni production, to także niezbędny zestaw elementów scenograficznych oraz sprzętu, który pozwala kompleksowo realizować zlecenia, dostarczając klientom wyjątkowe wizualne doznania. Łączna powierzchnia do realizacji zleceń fotograficzno-filmowych to ponad 500m2.
Wyposażenie przestrzeni
Studia produkcyjne zostały stworzone z myślą o produkcjach kulinarnych i lifestylowych, dlatego wyposażone są zarówno w kuchnie do nagrań, lecz także zaplecza kuchenne z dodatkową lodówką, zmywarką, piekarnikiem, kuchenką i resztą niezbędnych, ułatwiających pracę narzędzi. Na miejscu możliwy jest także wynajem sprzętu oświetleniowego i mnóstwa kuchennych akcesoriów, które są doskonałym uzupełnieniem smakowitych realizacji i spotkań. Dostępne są także przeróżne elementy scenograficzne – naczynia, przybory, sztućce, tła i inne propsy – wszystko co potrzeba, by umożliwić stworzenie wymarzonego klimatu przy produkcji.
Wszystkie szczegóły dotyczące oferty oraz inspirujące przykłady realizacji dostępne są na stronie internetowej: https://www.odkuchniproduction.com/.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.