Komunikaty PR

Od kuchni production, czyli nowy dział w ofercie kreatywnej Od kuchni!

2024-04-09  |  10:00
Biuro prasowe

Od kuchni, wyspecjalizowana grupa kreatywna na polskim rynku, z dumą ogłasza uruchomienie nowej linii działalności – Od kuchni production. Od kilku lat działa na rynku, oferując kompleksowe usługi kreatywne, a teraz wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne sesje fotograficzne i nagrania wideo dla branży spożywczej, HoReCa oraz szeroko pojętego lifestylu! 

Twórczynią projektu jest Magdaleno Malutko, która od ponad 5 lat z sukcesem tworzy Agencję kreatywną Od kuchni. Razem ze swoim zespołem wykonuje projekty produkcyjne, takie jak sesje zdjęciowe i nagrania wideo, ale również prowadzi kompleksowo komunikację PR-ową oraz social mediową. Agencja dba zarówno o stronę wizualną, jak i kreatywną oraz reklamową, zapewniając klientom kompleksową obsługę na najwyższym poziomie. To zdecydowanie duże ułatwienie dla firm, którym zależy na kompleksowej usłudze – zazwyczaj produkcje zostają zlecane na zewnątrz, przez co zwiększa się jej wycena. Wśród firm, które zaufały Od kuchni production znajdziemy między innymi: Grupę Eurocash, Jeronimo Martins, Perla Pełna Dobra, Lisner, Ponte Portugal, SLODKIE, North Fish czy  Restaurację Epoka. 

Od kuchni production, czyli co dokładnie?

Od kuchni production, to nie tylko nowa oferta na rynku produkcji, ale także gwarancja profesjonalizmu, kreatywności i kompleksowego podejścia do każdego projektu. Dzięki doświadczeniu i zaawansowanej infrastrukturze, Od kuchni jest gotowe sprostać największym wyzwaniom i spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

W dobie rozwoju mediów społecznościowych i digitalizacji, zainteresowanie wysokiej jakości produkcjami wizerunkowymi stale rośnie. Dlatego też, z myślą o naszych klientach zarówno z Polski, jak i zza granicy, postanowiliśmy stworzyć nowy, dedykowany produkcjom contentu dział – Od kuchni productionkomentuje Magdalena Malutko. 

Produkcje są realizowane we własnych studiach (Studio Co Nieco oraz Studio Od kuchni), w których wyposażenie wchodzą trzy duże studia z kuchnią oraz jedno studio fotograficzne. Od kuchni production, to także niezbędny zestaw elementów scenograficznych oraz sprzętu, który pozwala kompleksowo realizować zlecenia, dostarczając klientom wyjątkowe wizualne doznania. Łączna powierzchnia do realizacji zleceń fotograficzno-filmowych to ponad 500m2.

Wyposażenie przestrzeni

Studia produkcyjne zostały stworzone z myślą o produkcjach kulinarnych i lifestylowych, dlatego wyposażone są zarówno w kuchnie do nagrań, lecz także zaplecza kuchenne z dodatkową lodówką, zmywarką, piekarnikiem, kuchenką i resztą niezbędnych, ułatwiających pracę narzędzi. Na miejscu możliwy jest także wynajem sprzętu oświetleniowego i mnóstwa kuchennych akcesoriów, które są doskonałym uzupełnieniem smakowitych realizacji i spotkań. Dostępne są także przeróżne elementy scenograficzne – naczynia, przybory, sztućce, tła i inne propsy – wszystko co potrzeba, by umożliwić stworzenie wymarzonego klimatu przy produkcji. 

Wszystkie szczegóły dotyczące oferty oraz inspirujące przykłady realizacji dostępne są na stronie internetowej: https://www.odkuchniproduction.com/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024 Biuro prasowe
2024-11-28 | 13:00

Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024

Maxi Zoo, lider w branży zoologicznej, zostało wyróżnione prestiżowym godłem „Friendly Workplace 2024” za swoje nowoczesne podejście do zarządzania relacjami z
Firma Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.
2024-11-28 | 09:30

Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.

26 listopada br. Rada Nadzorcza FBSerwis S.A. podjęła decyzję o poszerzeniu składu Zarządu FBSerwis S.A. – spółki należącej do Grupy Budimex, zajmującej się gospodarką
Firma Język finansów – co każdy menedżer rozumieć powinien?
2024-11-27 | 12:00

Język finansów – co każdy menedżer rozumieć powinien?

OPEX, CAPEX, ROI, ROE, ROCE, narzut, marża – znajomość finansowej terminologii nie powinna być zarezerwowana w firmie dla dyrektora finansowego czy członków zarządu. Finanse są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.