Odbiorcy przesyłek uwielbiają swobodę płatności. GLS daje im pełnię możliwości
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Już co trzeci z nas płaci smartwatchem lub inteligentną opaską. Jesteśmy europejskim liderem płatności bezgotówkowych. Tym tropem idzie GLS Poland, oferując pełne spektrum metod płatności gotówkowych i bezgotówkowych. Zyskują na tym klienci indywidualni, biznesowi i sektor e-commerce.
Płatności zbliżeniowe stanowią niemal 100% transakcji kartowych w terminalach (źródło NBP). Co trzeci z nas nie tylko nie używa gotówki, ale nawet rezygnuje z tradycyjnej karty, zastępując ją smartwatchem, inteligentną opaską, telefonem lub specjalnym pierścieniem (źródło statistica.com). Polska plasuje się w czołówce państw bezgotówkowych, a w Europie nie mamy sobie równych, wyprzedając takie państwa, jak Niemcy, Wielką Brytanię, Irlandię czy Portugalię.
Kurierzy idą z trendem
Na ten trend odpowiada GLS Poland, oferując pełne spektrum możliwości zapłaty za usługę kurierską. Może to być karta płatnicza (lub dowolne urządzenie do płatności zbliżeniowych), popularny BLIK oraz tradycyjnie gotówka.
– Nasi kurierzy są wyposażeni w urządzenia z czytnikami NFC i mogą realizować prawie wszystkie transakcje, których życzą sobie klienci. Tak, jak wielu mamy odbiorców w całej Polsce, tak różnie chcą się oni rozliczać za otrzymane paczki i dostawy, a my jesteśmy gotowi na praktycznie każdą z preferowanych form – mówi Sylwia Gilarska, commercial product manager GLS Poland i dodaje, że z pełnej swobody w wyborze formy płatności mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Korzyść dla e-commerce
Z dogodnych opcji zapłaty oferowanych przez GLS Poland mogą być zadowoleni szczególnie właściciele sklepów internetowych oraz ich klienci. Rynek e-commerce rośnie dynamicznie, tylko w pierwszym półroczu 2023 r. powstało 3,9 tys. nowych sklepów online (źródło Dun & Bradstreet Poland) i jeżeli dynamika się utrzyma, to do grudnia w Polsce będzie działać aż 65 tys. biznesów online. Oznacza to ogrom klientów, spośród których wielu wciąż decyduje się na opcję płatności za zakupy przy odbiorze. W grupie wszystkich osób kupujących w internecie jest to aż 19%, a w grupie tzw. pokolenia silver – 100% (źródło Mr. & Mrs. e-Commerce 2022; Izba Gospodarki Elektronicznej).
– Możliwość zaoferowania klientom dowolnej formy płatności przy odbiorze to duży atut dla każdego e-sklepu. Cieszymy się, że w ten sposób możemy wpływać na atrakcyjność oferty naszych partnerów e-commerce i wspierać rozwój ich biznesów. Chcemy też, by dla osób, które kupują w internecie, nasze usługi kojarzyły się nie tylko z szybkością i oszczędnością czasu, ale i wygodą – mówi Sylwia Gilarska.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę gls-group.com lub do kontaktu:
O Grupie GLS
Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.