Odbiorcy przesyłek uwielbiają swobodę płatności. GLS daje im pełnię możliwości
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Już co trzeci z nas płaci smartwatchem lub inteligentną opaską. Jesteśmy europejskim liderem płatności bezgotówkowych. Tym tropem idzie GLS Poland, oferując pełne spektrum metod płatności gotówkowych i bezgotówkowych. Zyskują na tym klienci indywidualni, biznesowi i sektor e-commerce.
Płatności zbliżeniowe stanowią niemal 100% transakcji kartowych w terminalach (źródło NBP). Co trzeci z nas nie tylko nie używa gotówki, ale nawet rezygnuje z tradycyjnej karty, zastępując ją smartwatchem, inteligentną opaską, telefonem lub specjalnym pierścieniem (źródło statistica.com). Polska plasuje się w czołówce państw bezgotówkowych, a w Europie nie mamy sobie równych, wyprzedając takie państwa, jak Niemcy, Wielką Brytanię, Irlandię czy Portugalię.
Kurierzy idą z trendem
Na ten trend odpowiada GLS Poland, oferując pełne spektrum możliwości zapłaty za usługę kurierską. Może to być karta płatnicza (lub dowolne urządzenie do płatności zbliżeniowych), popularny BLIK oraz tradycyjnie gotówka.
– Nasi kurierzy są wyposażeni w urządzenia z czytnikami NFC i mogą realizować prawie wszystkie transakcje, których życzą sobie klienci. Tak, jak wielu mamy odbiorców w całej Polsce, tak różnie chcą się oni rozliczać za otrzymane paczki i dostawy, a my jesteśmy gotowi na praktycznie każdą z preferowanych form – mówi Sylwia Gilarska, commercial product manager GLS Poland i dodaje, że z pełnej swobody w wyborze formy płatności mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Korzyść dla e-commerce
Z dogodnych opcji zapłaty oferowanych przez GLS Poland mogą być zadowoleni szczególnie właściciele sklepów internetowych oraz ich klienci. Rynek e-commerce rośnie dynamicznie, tylko w pierwszym półroczu 2023 r. powstało 3,9 tys. nowych sklepów online (źródło Dun & Bradstreet Poland) i jeżeli dynamika się utrzyma, to do grudnia w Polsce będzie działać aż 65 tys. biznesów online. Oznacza to ogrom klientów, spośród których wielu wciąż decyduje się na opcję płatności za zakupy przy odbiorze. W grupie wszystkich osób kupujących w internecie jest to aż 19%, a w grupie tzw. pokolenia silver – 100% (źródło Mr. & Mrs. e-Commerce 2022; Izba Gospodarki Elektronicznej).
– Możliwość zaoferowania klientom dowolnej formy płatności przy odbiorze to duży atut dla każdego e-sklepu. Cieszymy się, że w ten sposób możemy wpływać na atrakcyjność oferty naszych partnerów e-commerce i wspierać rozwój ich biznesów. Chcemy też, by dla osób, które kupują w internecie, nasze usługi kojarzyły się nie tylko z szybkością i oszczędnością czasu, ale i wygodą – mówi Sylwia Gilarska.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę gls-group.com lub do kontaktu:
O Grupie GLS
Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.