Ola Podrażka przechodzi z Panka do oLIVE media
Ola Podrażka rozpoczęła pracę w agencji oLIVE media na stanowisku social media specjalisty. Będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrażanie strategii digitalowych w obszarze lifestyle i beauty.
Podrażka w agencji oLIVE media zajmie się rozwijaniem marek w mediach społecznościowych oraz kreowaniem i realizacją skutecznych strategii komunikacji z wykorzystaniem content marketingu, influencer marketingu i działań z obszaru public relations.
Ola Podrażka przez ostatnie 2 lata rozwijała się w obszarze marketingu w firmie Panek. Była odpowiedzialna za social media oraz kampanie z influencerami. Zajmowała się realizacją eventów, takich jak Speed Games czy Juwenalia studenckie. Współtworzyła także strategie komunikacji przy wprowadzaniu nowych samochodów do floty. Realizowała działania CSR, w tym nadzorowała projekt “Wsparcie na granicy”, w ramach którego Panek przekazał 1000 samochodów do transportu osób z granicy Ukrainy.
Wcześniej Podrażka pracowała jako młodszy specjalista ds. reklamy w Pracowni360 oraz jako event manager w agencji Hostamo.
Ola Podrażka jest absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.