Ola Podrażka przechodzi z Panka do oLIVE media
Ola Podrażka rozpoczęła pracę w agencji oLIVE media na stanowisku social media specjalisty. Będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrażanie strategii digitalowych w obszarze lifestyle i beauty.
Podrażka w agencji oLIVE media zajmie się rozwijaniem marek w mediach społecznościowych oraz kreowaniem i realizacją skutecznych strategii komunikacji z wykorzystaniem content marketingu, influencer marketingu i działań z obszaru public relations.
Ola Podrażka przez ostatnie 2 lata rozwijała się w obszarze marketingu w firmie Panek. Była odpowiedzialna za social media oraz kampanie z influencerami. Zajmowała się realizacją eventów, takich jak Speed Games czy Juwenalia studenckie. Współtworzyła także strategie komunikacji przy wprowadzaniu nowych samochodów do floty. Realizowała działania CSR, w tym nadzorowała projekt “Wsparcie na granicy”, w ramach którego Panek przekazał 1000 samochodów do transportu osób z granicy Ukrainy.
Wcześniej Podrażka pracowała jako młodszy specjalista ds. reklamy w Pracowni360 oraz jako event manager w agencji Hostamo.
Ola Podrażka jest absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.