Komunikaty PR

Pełen sukces SANPLAST i HOESCH na targach ISH

2023-03-29  |  09:00
Biuro prasowe

To był wyjątkowo pracowity czas. Za nami międzynarodowa impreza w branży klimatyzacji, wentylacji, ogrzewania, a także instalacji wodnych i sanitarnych- Targi ISH. Tegoroczna edycja wydarzenia była pierwszą po kilkuletniej przerwie i skupiła wokół siebie rzeszę odwiedzających.

SANPLAST SA i HOESCH razem na ISH

Tłumy odwiedzających, tysiące wystawców- to bilans tegorocznych Targów ISH, które odbywały się we Frankfurcie nad Menem. Szacuje się bowiem, że tegoroczne Targi ISH odwiedziło ponad 150 000 gości. Na 400 metrowym stoisku firm SANPLAST SA I HOESCH zaprezentowano wiele rozwiązań kąpielowych, w tym nowych produktów, jak i tych, które już wcześniej znalazły swoich wielbicieli. Wszystkie one zostały pozytywnie przyjęte i ocenione przez klientów odwiedzających tegoroczna wystawę.

Na stoisku zaprezentowane zostały między innymi dwukolorowe wanny, które wpisują się w aktualne trendy wyposażenia wnętrz. Rozwiązania z odlewu mineralnego – wanny Namur i LaSenia oraz wanny iSensi marki HOESCH przyciągały wzrok odwiedzających i zostały pozytywnie przez nich ocenione. Te ostatnie cieszą się olbrzymią popularnością w Niemczech, ale także w Polsce zyskują coraz szersze grono zwolenników. Seria iSensi to jedna z najszerszych ofert wanien monolitycznych dostępnych na rynku. Szeroka paleta wymiarów jak i kształtów sprawia, że każdy znajdzie wśród wanien iSensi tą, która doskonale sprawdzi się w jego łazience. Premierą targową w tej serii była wanna okrągła, której forma i wewnętrzna niecka, zapewnia pełen komfort kąpieli, także dla dwojga.

Współpracujące marki, nie zapomniały także o zwolennikach kąpieli pod prysznicem. Z ciepłym przyjęciem spotkały się kabiny prysznicowe w kolorze czarnym i białym mat. Wielość rozwiązań prysznicowych zaprezentowanych na stoisku pokazała jak zróżnicowana jest oferta producentów i jak doskonale dopasowana do potrzeb osób poszukujących zarówno kabin Walk-In jak i tych czterościennych kompletowanych z baterią i brodzikiem.

„Fantastycznie było po 4 latach spotkać się na żywo z naszymi Klientami i Kontrahentami. Dzięki prezentowanym produktom i wyjątkowemu stoisku udało nam się przyciągnąć uwagę odwiedzających.

Nawiązaliśmy kontakt z wieloma nowymi klientami, a także jeszcze bardziej wzmocniliśmy relacje z obecnymi kontrahentami. Serdeczne opinie na temat stoiska i produktów, z którymi spotkaliśmy się pozwalają z całą stanowczością stwierdzić, że wydarzenie to jest dużym sukcesem. Bardzo dziękujemy wszystkim odwiedzającym i do zobaczenia na kolejnych Targach.” – komentuje Małgorzata Hulisz Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.