Pełen sukces SANPLAST i HOESCH na targach ISH
To był wyjątkowo pracowity czas. Za nami międzynarodowa impreza w branży klimatyzacji, wentylacji, ogrzewania, a także instalacji wodnych i sanitarnych- Targi ISH. Tegoroczna edycja wydarzenia była pierwszą po kilkuletniej przerwie i skupiła wokół siebie rzeszę odwiedzających.
SANPLAST SA i HOESCH razem na ISH
Tłumy odwiedzających, tysiące wystawców- to bilans tegorocznych Targów ISH, które odbywały się we Frankfurcie nad Menem. Szacuje się bowiem, że tegoroczne Targi ISH odwiedziło ponad 150 000 gości. Na 400 metrowym stoisku firm SANPLAST SA I HOESCH zaprezentowano wiele rozwiązań kąpielowych, w tym nowych produktów, jak i tych, które już wcześniej znalazły swoich wielbicieli. Wszystkie one zostały pozytywnie przyjęte i ocenione przez klientów odwiedzających tegoroczna wystawę.
Na stoisku zaprezentowane zostały między innymi dwukolorowe wanny, które wpisują się w aktualne trendy wyposażenia wnętrz. Rozwiązania z odlewu mineralnego – wanny Namur i LaSenia oraz wanny iSensi marki HOESCH przyciągały wzrok odwiedzających i zostały pozytywnie przez nich ocenione. Te ostatnie cieszą się olbrzymią popularnością w Niemczech, ale także w Polsce zyskują coraz szersze grono zwolenników. Seria iSensi to jedna z najszerszych ofert wanien monolitycznych dostępnych na rynku. Szeroka paleta wymiarów jak i kształtów sprawia, że każdy znajdzie wśród wanien iSensi tą, która doskonale sprawdzi się w jego łazience. Premierą targową w tej serii była wanna okrągła, której forma i wewnętrzna niecka, zapewnia pełen komfort kąpieli, także dla dwojga.
Współpracujące marki, nie zapomniały także o zwolennikach kąpieli pod prysznicem. Z ciepłym przyjęciem spotkały się kabiny prysznicowe w kolorze czarnym i białym mat. Wielość rozwiązań prysznicowych zaprezentowanych na stoisku pokazała jak zróżnicowana jest oferta producentów i jak doskonale dopasowana do potrzeb osób poszukujących zarówno kabin Walk-In jak i tych czterościennych kompletowanych z baterią i brodzikiem.
„Fantastycznie było po 4 latach spotkać się na żywo z naszymi Klientami i Kontrahentami. Dzięki prezentowanym produktom i wyjątkowemu stoisku udało nam się przyciągnąć uwagę odwiedzających.
Nawiązaliśmy kontakt z wieloma nowymi klientami, a także jeszcze bardziej wzmocniliśmy relacje z obecnymi kontrahentami. Serdeczne opinie na temat stoiska i produktów, z którymi spotkaliśmy się pozwalają z całą stanowczością stwierdzić, że wydarzenie to jest dużym sukcesem. Bardzo dziękujemy wszystkim odwiedzającym i do zobaczenia na kolejnych Targach.” – komentuje Małgorzata Hulisz Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.