Pełen sukces SANPLAST i HOESCH na targach ISH
To był wyjątkowo pracowity czas. Za nami międzynarodowa impreza w branży klimatyzacji, wentylacji, ogrzewania, a także instalacji wodnych i sanitarnych- Targi ISH. Tegoroczna edycja wydarzenia była pierwszą po kilkuletniej przerwie i skupiła wokół siebie rzeszę odwiedzających.
SANPLAST SA i HOESCH razem na ISH
Tłumy odwiedzających, tysiące wystawców- to bilans tegorocznych Targów ISH, które odbywały się we Frankfurcie nad Menem. Szacuje się bowiem, że tegoroczne Targi ISH odwiedziło ponad 150 000 gości. Na 400 metrowym stoisku firm SANPLAST SA I HOESCH zaprezentowano wiele rozwiązań kąpielowych, w tym nowych produktów, jak i tych, które już wcześniej znalazły swoich wielbicieli. Wszystkie one zostały pozytywnie przyjęte i ocenione przez klientów odwiedzających tegoroczna wystawę.
Na stoisku zaprezentowane zostały między innymi dwukolorowe wanny, które wpisują się w aktualne trendy wyposażenia wnętrz. Rozwiązania z odlewu mineralnego – wanny Namur i LaSenia oraz wanny iSensi marki HOESCH przyciągały wzrok odwiedzających i zostały pozytywnie przez nich ocenione. Te ostatnie cieszą się olbrzymią popularnością w Niemczech, ale także w Polsce zyskują coraz szersze grono zwolenników. Seria iSensi to jedna z najszerszych ofert wanien monolitycznych dostępnych na rynku. Szeroka paleta wymiarów jak i kształtów sprawia, że każdy znajdzie wśród wanien iSensi tą, która doskonale sprawdzi się w jego łazience. Premierą targową w tej serii była wanna okrągła, której forma i wewnętrzna niecka, zapewnia pełen komfort kąpieli, także dla dwojga.
Współpracujące marki, nie zapomniały także o zwolennikach kąpieli pod prysznicem. Z ciepłym przyjęciem spotkały się kabiny prysznicowe w kolorze czarnym i białym mat. Wielość rozwiązań prysznicowych zaprezentowanych na stoisku pokazała jak zróżnicowana jest oferta producentów i jak doskonale dopasowana do potrzeb osób poszukujących zarówno kabin Walk-In jak i tych czterościennych kompletowanych z baterią i brodzikiem.
„Fantastycznie było po 4 latach spotkać się na żywo z naszymi Klientami i Kontrahentami. Dzięki prezentowanym produktom i wyjątkowemu stoisku udało nam się przyciągnąć uwagę odwiedzających.
Nawiązaliśmy kontakt z wieloma nowymi klientami, a także jeszcze bardziej wzmocniliśmy relacje z obecnymi kontrahentami. Serdeczne opinie na temat stoiska i produktów, z którymi spotkaliśmy się pozwalają z całą stanowczością stwierdzić, że wydarzenie to jest dużym sukcesem. Bardzo dziękujemy wszystkim odwiedzającym i do zobaczenia na kolejnych Targach.” – komentuje Małgorzata Hulisz Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.