Komunikaty PR

Pełen sukces SANPLAST i HOESCH na targach ISH

2023-03-29  |  09:00
Biuro prasowe

To był wyjątkowo pracowity czas. Za nami międzynarodowa impreza w branży klimatyzacji, wentylacji, ogrzewania, a także instalacji wodnych i sanitarnych- Targi ISH. Tegoroczna edycja wydarzenia była pierwszą po kilkuletniej przerwie i skupiła wokół siebie rzeszę odwiedzających.

SANPLAST SA i HOESCH razem na ISH

Tłumy odwiedzających, tysiące wystawców- to bilans tegorocznych Targów ISH, które odbywały się we Frankfurcie nad Menem. Szacuje się bowiem, że tegoroczne Targi ISH odwiedziło ponad 150 000 gości. Na 400 metrowym stoisku firm SANPLAST SA I HOESCH zaprezentowano wiele rozwiązań kąpielowych, w tym nowych produktów, jak i tych, które już wcześniej znalazły swoich wielbicieli. Wszystkie one zostały pozytywnie przyjęte i ocenione przez klientów odwiedzających tegoroczna wystawę.

Na stoisku zaprezentowane zostały między innymi dwukolorowe wanny, które wpisują się w aktualne trendy wyposażenia wnętrz. Rozwiązania z odlewu mineralnego – wanny Namur i LaSenia oraz wanny iSensi marki HOESCH przyciągały wzrok odwiedzających i zostały pozytywnie przez nich ocenione. Te ostatnie cieszą się olbrzymią popularnością w Niemczech, ale także w Polsce zyskują coraz szersze grono zwolenników. Seria iSensi to jedna z najszerszych ofert wanien monolitycznych dostępnych na rynku. Szeroka paleta wymiarów jak i kształtów sprawia, że każdy znajdzie wśród wanien iSensi tą, która doskonale sprawdzi się w jego łazience. Premierą targową w tej serii była wanna okrągła, której forma i wewnętrzna niecka, zapewnia pełen komfort kąpieli, także dla dwojga.

Współpracujące marki, nie zapomniały także o zwolennikach kąpieli pod prysznicem. Z ciepłym przyjęciem spotkały się kabiny prysznicowe w kolorze czarnym i białym mat. Wielość rozwiązań prysznicowych zaprezentowanych na stoisku pokazała jak zróżnicowana jest oferta producentów i jak doskonale dopasowana do potrzeb osób poszukujących zarówno kabin Walk-In jak i tych czterościennych kompletowanych z baterią i brodzikiem.

„Fantastycznie było po 4 latach spotkać się na żywo z naszymi Klientami i Kontrahentami. Dzięki prezentowanym produktom i wyjątkowemu stoisku udało nam się przyciągnąć uwagę odwiedzających.

Nawiązaliśmy kontakt z wieloma nowymi klientami, a także jeszcze bardziej wzmocniliśmy relacje z obecnymi kontrahentami. Serdeczne opinie na temat stoiska i produktów, z którymi spotkaliśmy się pozwalają z całą stanowczością stwierdzić, że wydarzenie to jest dużym sukcesem. Bardzo dziękujemy wszystkim odwiedzającym i do zobaczenia na kolejnych Targach.” – komentuje Małgorzata Hulisz Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.