Komunikaty PR

Playtech przedłuża współpracę z Totalizatorem Sportowym na kolejne lata

2024-02-07  |  13:00
Kontakt

Playtech ogłosił przedłużenie udanej współpracy z Totalizatorem Sportowym, polskim narodowym operatorem loterii, po bardzo dobrze układającej się wieloletniej współpracy między obiema firmami w zakresie platformy kasyna online Totalizatora Sportowego.

Playtech uzyskał wyłączny kontrakt z państwowym operatorem, który działa w branży od ponad sześciu dekad, w wyniku rygorystycznego przetargu publicznego. Decyzja Totalizatora Sportowego odzwierciedla kluczowe atuty Playtech i wyjątkową atrakcyjność dla dużych organizacji rządowych na regulowanych i nowo regulowanych rynkach oraz dla lokalnych odbiorców.

Współpracując ściśle z Totalizatorem Sportowym w ciągu ostatnich pięciu lat, Playtech dostarczył najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne i szeroką gamę innowacyjnych produktów hazardowych, w tym wiodącą na rynku platformę Playtech, content kasynowy, a także najnowocześniejszy produkt Playtech Live. To ugruntowane partnerstwo z powodzeniem utrzymało pozycję Totalizatora Sportowego jako najnowocześniejszego krajowego operatora kasyna online, zapewniając wyjątkowe wrażenia z gry setkom tysięcy graczy w całym kraju.

Ciągły rozwój i sukces oferty online Totalizatora Sportowego był możliwy i osiągnięty dzięki kolejnym innowacyjnym działaniom podjętym przez Spółkę w ciągu ostatnich pięciu lat w prawdziwej i ścisłej współpracy z Totalizatorem Sportowym.

– Jesteśmy zaszczyceni i dumni z tego, że po rygorystycznym procesie przetargowym zostaliśmy po raz kolejny wybrani na strategicznego partnera Totalizatora Sportowego. Nasze udane partnerstwo i współpraca z Totalizatorem Sportowym wzmocniły pozycję Playtech jako wiodącego dostawcy technologii na polskim rynku kasyn online. Z niecierpliwością czekamy na kontynuację tego partnerstwa i wzmocnienie naszego zaangażowania na polskim rynku poprzez rozszerzenie naszej obecności w Polsce i dostarczanie najwyższej klasy rozwiązań dostosowanych do potrzeb polskich graczy – komentuje Mor Weizer, CEO Playtech.

– Rozszerzając współpracę z Playtech, Totalizator Sportowy chce umocnić swoje zaangażowanie we współpracę z najlepszymi w branży kasyn online, aby dostarczać ulepszoną i spersonalizowaną rozrywkę graczom w całej Polsce. Zaangażowanie Playtech w zapewnienie bezpieczeństwa i odpowiedzialnej gry jest czynnikiem przyczyniającym się do tej decyzji, ponieważ takie podejście jest zgodne z wartościami Totalizatora Sportowego i pomaga nam spełnić oczekiwania polskich użytkowników, zapewniając najlepszą możliwą ofertę – komentuje Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego.

Przedłużenie współpracy oznacza nieustające zaangażowanie Playtech w polski rynek i dostarczanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb polskich graczy. Jako partner Totalizatora Sportowego, Playtech potwierdza swoją pozycję zaufanego i niezawodnego dostawcy w branży hazardowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.