Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss
Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.
Jedną z największych zalet biznesu online jest jego skalowalność i dostępność dla każdego, kto ma pomysł i determinację. Dzięki narzędziom cyfrowym, platformom e-commerce i globalnym rynkom, nawet niewielkie przedsiębiorstwa mogą osiągnąć znaczący sukces i zbudować silną markę na międzynarodowej arenie. Dlatego też, aby osoby prowadzące biznes online mogły wejść na wyższy szczebel swojej wiedzy, organizujemy kolejną edycję Konferencji Online - tym razem pod szyldem GirlBoss, która odbędzie się 11-13 czerwca 2024 roku.
O konferencji
Ta wyjątkowa konferencja zgromadzi liderów biznesu online, ekspertów oraz praktyków z różnych dziedzin, aby wspólnie eksplorować najnowsze trendy, strategie i narzędzia, które wspierają rozwój przedsiębiorczości i rozwoju osobistego.
pomysłodawczynią i organizatorką jest Ola Gościniak - Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, ekspertka WordPress, redaktorka naczelna portalu internetowego GIRLBOSSKIE oraz magazynu GIRLBOSS, mentorka biznesów online w Paczce GIRLBOSSEK.
Poszukujemy pasjonatów i profesjonalistów z różnych branż, którzy chcieliby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem jako prelegenci podczas Konferencji Online GirlBoss.
Zgłoś się na prelegentkę!
Tylko do 31 marca możesz zgłosić swoją prelekcję na konferencję GirlBOSS! Daj sobie szansę i pokaż się od swojej eksperckiej strony. Zgłoszenie jest bezpłatne, liczy się dla nas jakość i wiedza. Spośród przesłanych zgłoszeń wybieramy najbardziej pasujące tematy. Dodatkowo, organizujemy konkurs dla społeczności, w którym można wygrać miejsce na własną prelekcje. W tym roku przewidujemy, aż 6 miejsc!
Taka okazja trafia się tylko raz w roku. Nie przegap jej!
Zgłoszenia: https://girlbosskie.pl/wystap-na-konferencji-girlboss/
Poszukiwane tematy i branże
Social media
Specjaliści w obszarze social mediów, influencerzy oraz eksperci w dziedzinie strategii online.
Rozwój osobisty
Trenerzy, coachowie i mentorzy, którzy pomagają innym w osiągnięciu ich celów zawodowych i osobistych.
Prawo
Prawniczy eksperci zajmujący się kwestiami związanymi z prowadzeniem biznesu, regulacjami oraz aspektami prawnej ochrony przedsiębiorstw.
Finanse
Doradcy finansowi, analitycy i eksperci rynku, którzy pomagają firmom w zarządzaniu budżetem, inwestycjami oraz planowaniem finansowym.
Marketingu
Od strategii content marketingowych, przez efektywne wykorzystanie narzędzi analitycznych, po budowanie zaangażowania na platformach społecznościowych - szukamy prelegentów, którzy zainspirują nas swoją wiedzą i pomogą zrozumieć, jak efektywnie wykorzystać potencjał marketingu online.
E-commerce
Długoletni właściciele sklepów online, eksperci od CX, SEO itp. Szukamy ekspertów, którzy podzielą się swoimi sukcesami, strategiami skutecznej sprzedaży online, optymalizacją konwersji oraz sposobami budowania lojalności klienta w e-commerce.
I wiele innych dziedzin związanych z biznesem i rozwojem firm!
Jeśli Wasza praca, zainteresowania lub doświadczenia mają związek z tematyką Konferencji i chcielibyście podzielić się swoją wiedzą, zapraszamy do zgłaszania się jako prelegenci.
Zgłoszenia: https://girlbosskie.pl/wystap-na-konferencji-girlboss/
Zachęcamy do udziału zarówno doświadczonych prelegentów, jak i tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z wystąpieniami publicznymi. Konferencja to doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy, nawiązania cennych kontaktów oraz podzielenia się swoją ekspertyzą z szerokim audytorium z całego świata.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.