Komunikaty PR

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss

2024-03-30  |  13:50
Biuro prasowe

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.

Jedną z największych zalet biznesu online jest jego skalowalność i dostępność dla każdego, kto ma pomysł i determinację. Dzięki narzędziom cyfrowym, platformom e-commerce i globalnym rynkom, nawet niewielkie przedsiębiorstwa mogą osiągnąć znaczący sukces i zbudować silną markę na międzynarodowej arenie. Dlatego też, aby osoby prowadzące biznes online mogły wejść na wyższy szczebel swojej wiedzy, organizujemy kolejną edycję Konferencji Online - tym razem pod szyldem GirlBoss, która odbędzie się 11-13 czerwca 2024 roku.

 

 

O konferencji

Ta wyjątkowa konferencja zgromadzi liderów biznesu online, ekspertów oraz praktyków z różnych dziedzin, aby wspólnie eksplorować najnowsze trendy, strategie i narzędzia, które wspierają rozwój przedsiębiorczości i rozwoju osobistego.

pomysłodawczynią i organizatorką jest Ola Gościniak - Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, ekspertka WordPress, redaktorka naczelna portalu internetowego GIRLBOSSKIE oraz magazynu GIRLBOSS, mentorka biznesów online w Paczce GIRLBOSSEK.

Poszukujemy pasjonatów i profesjonalistów z różnych branż, którzy chcieliby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem jako prelegenci podczas Konferencji Online GirlBoss.

 

Zgłoś się na prelegentkę!

 

Tylko do 31 marca możesz zgłosić swoją prelekcję na konferencję GirlBOSS! Daj sobie szansę i pokaż się od swojej eksperckiej strony. Zgłoszenie jest bezpłatne, liczy się dla nas jakość i wiedza. Spośród przesłanych  zgłoszeń wybieramy najbardziej pasujące tematy. Dodatkowo, organizujemy konkurs dla społeczności, w którym można wygrać miejsce na własną prelekcje. W tym roku przewidujemy, aż 6 miejsc!

 

Taka okazja trafia się tylko raz w roku. Nie przegap jej!

 

Zgłoszenia: https://girlbosskie.pl/wystap-na-konferencji-girlboss/

 

Poszukiwane tematy i branże

 

Social media

Specjaliści w obszarze social mediów, influencerzy oraz eksperci w dziedzinie strategii online.

 

Rozwój osobisty

Trenerzy, coachowie i mentorzy, którzy pomagają innym w osiągnięciu ich celów zawodowych i osobistych.

 

Prawo

Prawniczy eksperci zajmujący się kwestiami związanymi z prowadzeniem biznesu, regulacjami oraz aspektami prawnej ochrony przedsiębiorstw.

 

Finanse

Doradcy finansowi, analitycy i eksperci rynku, którzy pomagają firmom w zarządzaniu budżetem, inwestycjami oraz planowaniem finansowym.

 

Marketingu

Od strategii content marketingowych, przez efektywne wykorzystanie narzędzi analitycznych, po budowanie zaangażowania na platformach społecznościowych - szukamy prelegentów, którzy zainspirują nas swoją wiedzą i pomogą zrozumieć, jak efektywnie wykorzystać potencjał marketingu online.

E-commerce

Długoletni właściciele sklepów online, eksperci od CX, SEO itp. Szukamy ekspertów, którzy podzielą się swoimi sukcesami, strategiami skutecznej sprzedaży online, optymalizacją konwersji oraz sposobami budowania lojalności klienta w e-commerce.

 

 

I wiele innych dziedzin związanych z biznesem i rozwojem firm!

 

Jeśli Wasza praca, zainteresowania lub doświadczenia mają związek z tematyką Konferencji i chcielibyście podzielić się swoją wiedzą, zapraszamy do zgłaszania się jako prelegenci.

 

Zgłoszenia: https://girlbosskie.pl/wystap-na-konferencji-girlboss/

 

 

Zachęcamy do udziału zarówno doświadczonych prelegentów, jak i tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z wystąpieniami publicznymi. Konferencja to doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy, nawiązania cennych kontaktów oraz podzielenia się swoją ekspertyzą z szerokim audytorium z całego świata.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.