Komunikaty PR

Poszukiwane prelegentki na Konferencję Online GirlBoss

2024-03-30  |  13:50
Biuro prasowe

Biznes online to nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez internet. To kompleksowy ekosystem, który obejmuje szeroki zakres działań, od marketingu przez social media, e-commerce, po tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji z klientami w przestrzeni wirtualnej. Jest to świat, w którym innowacje i kreatywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, a granice między online a offline coraz bardziej się zacierają.

Jedną z największych zalet biznesu online jest jego skalowalność i dostępność dla każdego, kto ma pomysł i determinację. Dzięki narzędziom cyfrowym, platformom e-commerce i globalnym rynkom, nawet niewielkie przedsiębiorstwa mogą osiągnąć znaczący sukces i zbudować silną markę na międzynarodowej arenie. Dlatego też, aby osoby prowadzące biznes online mogły wejść na wyższy szczebel swojej wiedzy, organizujemy kolejną edycję Konferencji Online - tym razem pod szyldem GirlBoss, która odbędzie się 11-13 czerwca 2024 roku.

 

 

O konferencji

Ta wyjątkowa konferencja zgromadzi liderów biznesu online, ekspertów oraz praktyków z różnych dziedzin, aby wspólnie eksplorować najnowsze trendy, strategie i narzędzia, które wspierają rozwój przedsiębiorczości i rozwoju osobistego.

pomysłodawczynią i organizatorką jest Ola Gościniak - Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, ekspertka WordPress, redaktorka naczelna portalu internetowego GIRLBOSSKIE oraz magazynu GIRLBOSS, mentorka biznesów online w Paczce GIRLBOSSEK.

Poszukujemy pasjonatów i profesjonalistów z różnych branż, którzy chcieliby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem jako prelegenci podczas Konferencji Online GirlBoss.

 

Zgłoś się na prelegentkę!

 

Tylko do 31 marca możesz zgłosić swoją prelekcję na konferencję GirlBOSS! Daj sobie szansę i pokaż się od swojej eksperckiej strony. Zgłoszenie jest bezpłatne, liczy się dla nas jakość i wiedza. Spośród przesłanych  zgłoszeń wybieramy najbardziej pasujące tematy. Dodatkowo, organizujemy konkurs dla społeczności, w którym można wygrać miejsce na własną prelekcje. W tym roku przewidujemy, aż 6 miejsc!

 

Taka okazja trafia się tylko raz w roku. Nie przegap jej!

 

Zgłoszenia: https://girlbosskie.pl/wystap-na-konferencji-girlboss/

 

Poszukiwane tematy i branże

 

Social media

Specjaliści w obszarze social mediów, influencerzy oraz eksperci w dziedzinie strategii online.

 

Rozwój osobisty

Trenerzy, coachowie i mentorzy, którzy pomagają innym w osiągnięciu ich celów zawodowych i osobistych.

 

Prawo

Prawniczy eksperci zajmujący się kwestiami związanymi z prowadzeniem biznesu, regulacjami oraz aspektami prawnej ochrony przedsiębiorstw.

 

Finanse

Doradcy finansowi, analitycy i eksperci rynku, którzy pomagają firmom w zarządzaniu budżetem, inwestycjami oraz planowaniem finansowym.

 

Marketingu

Od strategii content marketingowych, przez efektywne wykorzystanie narzędzi analitycznych, po budowanie zaangażowania na platformach społecznościowych - szukamy prelegentów, którzy zainspirują nas swoją wiedzą i pomogą zrozumieć, jak efektywnie wykorzystać potencjał marketingu online.

E-commerce

Długoletni właściciele sklepów online, eksperci od CX, SEO itp. Szukamy ekspertów, którzy podzielą się swoimi sukcesami, strategiami skutecznej sprzedaży online, optymalizacją konwersji oraz sposobami budowania lojalności klienta w e-commerce.

 

 

I wiele innych dziedzin związanych z biznesem i rozwojem firm!

 

Jeśli Wasza praca, zainteresowania lub doświadczenia mają związek z tematyką Konferencji i chcielibyście podzielić się swoją wiedzą, zapraszamy do zgłaszania się jako prelegenci.

 

Zgłoszenia: https://girlbosskie.pl/wystap-na-konferencji-girlboss/

 

 

Zachęcamy do udziału zarówno doświadczonych prelegentów, jak i tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z wystąpieniami publicznymi. Konferencja to doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy, nawiązania cennych kontaktów oraz podzielenia się swoją ekspertyzą z szerokim audytorium z całego świata.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.