Komunikaty PR

project44 otwiera nowe biuro w Krakowie

2023-05-18  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

project44, wiodąca firma z zakresu widoczności łańcucha dostaw, ogłosiła otwarcie najnowszego europejskiego hubu – przestronnego biura zlokalizowanego w Krakowie. Inauguracja odbyła się we wtorek 16 maja z udziałem m.in. Ambasadora Stanów Zjednoczonych w Polsce Marka Brzezinskiego, Prezydenta Miasta Krakowa Jacka Majchrowskiego oraz CEO project44 Jetta McCandlessa.

“Otwarcie nowego biura w Polsce to kluczowy punkt w naszej strategii rozwoju w Europie i na całym świecie. Dzięki temu rośniemy i odpowiadamy na aktualne potrzeby naszych klientów. Cieszymy się, że działania w Polsce mogą przynieść najlepsze w swojej klasie rozwiązania z zakresu łańcucha dostaw i zapewnić możliwość rozwoju kariery w regionie aż 180 nowym osobom, które dołączą do naszego zespołu”podkreśla McCandless.

project44 zatrudnia ponad 400 pracowników w całej Europie. Krakowskie biuro ma za zadanie wesprzeć szybki, międzynarodowy rozwój firmy. Po odnotowaniu ponad 50% wzrostu przychodów GAAP w ujęciu rocznym i pozyskaniu ponad 400 nowych klientów w ostatnim roku fiskalnym, project44 znajduje się w trybie dynamicznego rozwoju. Wiąże się z tym fakt, że klienci poszukują nowych rozwiązań w zakresie widoczności łańcucha dostaw.

Jesteśmy zachwyceni ciągłą ekspansją project44 w regionie. By dostarczać ulepszone rozwiązania do monitorowania transportu spotowego, postanowiliśmy wejść w partnerstwo z marką. Cieszymy się, że razem możemy rosnąć i obsługiwać wspólną bazę klientów w Europie. Dzięki tej ekspansji, umożliwimy większej liczbie spedytorów, przewoźników i firm załadunkowych świadczenie usług na jak najwyższym poziomie” –  zaznacza Piotr Hunker, CEO Trans.eu.

"Spedytorzy, dostawcy i przewoźnicy na całym świecie potrzebują możliwości śledzenia w czasie rzeczywistym towarów przemieszczanych w łańcuchu dostaw. Dzięki temu, mogą dokładnie przewidzieć czas dostawy i, poprzez zwiększenie wydajności, działać zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Siedziba w Krakowie, będąca ważnym elementem naszej europejskiej strategii, sprawi, że będziemy wspierać działania jeszcze większej liczby firm w regionie. Nie możemy się doczekać, aż dzięki najbardziej innowacyjnej na świecie platformie widoczności end-to-end, staną się one jeszcze bardziej konkurencyjne na rynku"dodaje Renaud Houri, EVP International Markets w project44.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.