RAJA i Ranpak wzmacniają współpracę
Dzięki nowym możliwościom RAJA rozwinie sprzedaż papierowych rozwiązań do ochrony produktów, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na alternatywy dla opakowań z plastiku
RAJA, największy dystrybutor opakowań w Europie, i Ranpak, wiodący dostawca ekologicznych i papierowych rozwiązań opakowaniowych, podpisały nową umowę handlową w celu zwiększenia sprzedaży papierowych rozwiązań amortyzujących w Europie. Są one wykorzystywane w e-commerce i przemysłowych łańcuchach dostaw do ochrony produktów przed wstrząsami zewnętrznymi i wahaniami temperatury podczas wysyłki.
W ramach umowy RAJA i Ranpak będą współpracować przy opracowywaniu papierowych rozwiązań amortyzujących, wykorzystując centrum badawczo-rozwojowe Ranpak w Holandii oraz informacje zwrotne od klientów RAJA. Umowa przewiduje również wprowadzenie na rynek nowych rozwiązań opakowaniowych dla produktów wrażliwych na temperaturę (np. żywności, leków), takich jak izolowane opakowanie RecyCold Climaliner.
W ramach umowy RAJA zatrudni 20 dodatkowych specjalistów, którzy będą doradzać klientom w zakresie indywidualnego wdrażania papierowych zabezpieczeń ochronnych i amortyzujących.
Umowa między RAJA i Ranpak ma na celu zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania na alternatywy dla rozwiązań opakowaniowych z tworzyw sztucznych. W marcu 2024 r. Unia Europejska uzgodniła nowe przepisy dotyczące opakowań w 100% nadających się do recyklingu do 2030 r.
Umowa z Ranpak umożliwi RAJA rozwój unikalnej wiedzy specjalistycznej w zakresie papierowych opakowań amortyzujących w Europie. Firmy coraz częściej sięgają po opakowania nadające się do recyklingu, ale każdy klient jest inny i ma inne potrzeby. Niektórzy szukają zautomatyzowanych rozwiązań, a inni nie. Naszym celem jest zapewnienie takiego samego poziomu usług, jakości i wiedzy technicznej każdemu klientowi w całej Europie.
Mówi Catherine Cambier, Dyrektorka Zarządzająca, RAJA Packaging and Industrial Equipment
RAJA i Ranpak są wieloletnimi partnerami. W latach 80-tych RAJA była pierwszym dystrybutorem systemów pakowania Ranpak w Europie. Od tego czasu RAJA sprzedała i zainstalowała tysiące tych systemów w 17 krajach europejskich.
Utworzona w 1972 roku firma Ranpak jest wiodącym dostawcą zrównoważonych środowiskowo rozwiązań w zakresie pakowania, łańcucha chłodniczego i automatyzacji. Wszystkie papierowe materiały opakowaniowe Ranpak są odnawialne, biodegradowalne i nadają się do recyklingu. Ranpak prowadzi większość swojej działalności w Stanach Zjednoczonych i Europie.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.