Komunikaty PR

Restauracja z kurczakiem - pomysł na biznes, który zarobi w każdych czasach

2024-07-09  |  11:00
Biuro prasowe
Stock

Czy mała gastronomia może przynosić duże zyski? Oczywiście! Wszystko zależy od tego co, gdzie i w jaki sposób zaoferujemy. Producent panierki do kurczaka Holly Powder przez lata towarzyszył klientom w otwieraniu i rozkręcaniu biznesów gastronomicznych. Zapytaliśmy go o to, co zrobić, aby restauracja z kurczakiem generowała duże zyski?

Dobry pomysł na biznes gastronomiczny? Restauracja z kurczakiem

Co sprawia, że restauracja z kurczakiem jest skazana na sukces? Producent panierki nie ma wątpliwości: „Dania z kurczakiem mają bardzo duży potencjał sprzedażowy. Kurczaka lubi praktycznie każdy - niezależnie od wieku i płci. Kurczak w panierce daje szerokie możliwości kompozycji menu. Poza tym lokal z kurczakiem ma znacznie mniejszą konkurencję niż fast food serwujący burgery czy pizzę. Technologia przygotowania kurczaka jest niezwykle prosta, nie wymaga ani dużej ilości miejsca, ani specjalistycznych sprzętów. Tak naprawdę wystarczy zwykła frytkownica!”.

Oraz panierka do kurczaka

Producent panierki poza cennymi wskazówkami i doświadczeniem w branży gastronomicznej oferuje szereg produktów, dzięki którym w łatwy sposób przyrządzisz i podasz pysznego kurczaka w idealnie chrupiącej panierce.

„Nasza panierka gastronomiczna i marynaty to zestaw, który ułatwi pracę każdemu, kto chciałby serwować idealnie chrupiącego kurczaka w panierce. Gotowa panierka do kurczaka to produkt dedykowany gastronomii. Panierka spełnia wszystkie oczekiwania - jest wygodna i prosta w użyciu, danie przygotowywane z jej udziałem cechuje powtarzalność - kurczak zawsze smakuje tak samo - i to tak samo dobrze! Wystarczy zamarynowanego kurczaka zapanierować zgodnie z instrukcją i usmażyć. Nie musisz używać żadnych dodatkowych składników, żadnych jajek, płatków kukurydzianych czy innych przypraw. Gotowa panierka do kurczaka jest - jak sama nazwa wskazuje - gotowa do użycia”.

Mała gastronomia z kurczakiem - duży zysk

Menu oparte na pysznym, złocistym kurczaku w chrupiącej panierce to fundament, na którym zbudujemy intratny biznes gastronomiczny. Co jeszcze jest ważne? Producent panierki Holly Powder, który od lat współpracuje z restauratorami i właścicielami lokali z małą gastronomią, zwraca uwagę na kilka ważnych aspektów, o których powinniśmy pamiętać, gdy zamierzamy otworzyć biznes gastronomiczny:

1. Lokalizacja - wybierając miejsce, w którym chcemy otworzyć lokal warto zwrócić uwagę na atrakcyjność turystyczną lokalizacji, na gęstość zaludnienia w promieniu 3 km, liczbę firm i korporacji działających na tym obszarze.

2. Konkurencja - analiza konkurencji to niezmiernie ważny etap w procesie podejmowania decyzji o miejscu, gdzie otworzyć własny lokal gastronomiczny. Warto zapoznać się z planami zagospodarowania i planowanymi w pobliżu inwestycjami. Sąsiedztwo restauracji z popularnej sieci fast foodów serwujących kurczaka w panierce może utrudnić wyróżnienie się i przyczynić się do spadku frekwencji w naszym lokalu.

3. Kanał delivery - serwowanie dań na wynos lub z dostawą do domu to współcześnie absolutna konieczność. Planując biznes gastronomiczny powinniśmy wziąć pod uwagę ten kanał sprzedaży. Dania z kurczaka świetnie sprawdzają się w transporcie. Bez trudu zapakujesz je w opakowania na wynos i bez utraty na jakości dania dostarczysz do zamawiającego.

4. Wsparcie merytoryczne - stawiając pierwsze kroki w gastronomii dobrze znaleźć partnera, który posiada doświadczenie w branży i służy radą. Producent panierki Holly Powder oferuje klientom nie tylko wysokojakościowe produkty do przygotowania kurczaka w panierce, ale także bezpłatny dostęp do pomocnych materiałów szkoleniowych i promocyjnych. Zainteresowani mogą skorzystać z atrakcyjnych darmowych zdjęć do social mediów i gotowych szablonów plakatów, menuboradów i innych przydatnych materiałów reklamowych.

Źródło informacji: CARTEL FOODS

Materiał promocyjny

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.