Restauracja z kurczakiem - pomysł na biznes, który zarobi w każdych czasach
Czy mała gastronomia może przynosić duże zyski? Oczywiście! Wszystko zależy od tego co, gdzie i w jaki sposób zaoferujemy. Producent panierki do kurczaka Holly Powder przez lata towarzyszył klientom w otwieraniu i rozkręcaniu biznesów gastronomicznych. Zapytaliśmy go o to, co zrobić, aby restauracja z kurczakiem generowała duże zyski?
Dobry pomysł na biznes gastronomiczny? Restauracja z kurczakiem
Co sprawia, że restauracja z kurczakiem jest skazana na sukces? Producent panierki nie ma wątpliwości: „Dania z kurczakiem mają bardzo duży potencjał sprzedażowy. Kurczaka lubi praktycznie każdy - niezależnie od wieku i płci. Kurczak w panierce daje szerokie możliwości kompozycji menu. Poza tym lokal z kurczakiem ma znacznie mniejszą konkurencję niż fast food serwujący burgery czy pizzę. Technologia przygotowania kurczaka jest niezwykle prosta, nie wymaga ani dużej ilości miejsca, ani specjalistycznych sprzętów. Tak naprawdę wystarczy zwykła frytkownica!”.
Oraz panierka do kurczaka
Producent panierki poza cennymi wskazówkami i doświadczeniem w branży gastronomicznej oferuje szereg produktów, dzięki którym w łatwy sposób przyrządzisz i podasz pysznego kurczaka w idealnie chrupiącej panierce.
„Nasza panierka gastronomiczna i marynaty to zestaw, który ułatwi pracę każdemu, kto chciałby serwować idealnie chrupiącego kurczaka w panierce. Gotowa panierka do kurczaka to produkt dedykowany gastronomii. Panierka spełnia wszystkie oczekiwania - jest wygodna i prosta w użyciu, danie przygotowywane z jej udziałem cechuje powtarzalność - kurczak zawsze smakuje tak samo - i to tak samo dobrze! Wystarczy zamarynowanego kurczaka zapanierować zgodnie z instrukcją i usmażyć. Nie musisz używać żadnych dodatkowych składników, żadnych jajek, płatków kukurydzianych czy innych przypraw. Gotowa panierka do kurczaka jest - jak sama nazwa wskazuje - gotowa do użycia”.
Mała gastronomia z kurczakiem - duży zysk
Menu oparte na pysznym, złocistym kurczaku w chrupiącej panierce to fundament, na którym zbudujemy intratny biznes gastronomiczny. Co jeszcze jest ważne? Producent panierki Holly Powder, który od lat współpracuje z restauratorami i właścicielami lokali z małą gastronomią, zwraca uwagę na kilka ważnych aspektów, o których powinniśmy pamiętać, gdy zamierzamy otworzyć biznes gastronomiczny:
1. Lokalizacja - wybierając miejsce, w którym chcemy otworzyć lokal warto zwrócić uwagę na atrakcyjność turystyczną lokalizacji, na gęstość zaludnienia w promieniu 3 km, liczbę firm i korporacji działających na tym obszarze.
2. Konkurencja - analiza konkurencji to niezmiernie ważny etap w procesie podejmowania decyzji o miejscu, gdzie otworzyć własny lokal gastronomiczny. Warto zapoznać się z planami zagospodarowania i planowanymi w pobliżu inwestycjami. Sąsiedztwo restauracji z popularnej sieci fast foodów serwujących kurczaka w panierce może utrudnić wyróżnienie się i przyczynić się do spadku frekwencji w naszym lokalu.
3. Kanał delivery - serwowanie dań na wynos lub z dostawą do domu to współcześnie absolutna konieczność. Planując biznes gastronomiczny powinniśmy wziąć pod uwagę ten kanał sprzedaży. Dania z kurczaka świetnie sprawdzają się w transporcie. Bez trudu zapakujesz je w opakowania na wynos i bez utraty na jakości dania dostarczysz do zamawiającego.
4. Wsparcie merytoryczne - stawiając pierwsze kroki w gastronomii dobrze znaleźć partnera, który posiada doświadczenie w branży i służy radą. Producent panierki Holly Powder oferuje klientom nie tylko wysokojakościowe produkty do przygotowania kurczaka w panierce, ale także bezpłatny dostęp do pomocnych materiałów szkoleniowych i promocyjnych. Zainteresowani mogą skorzystać z atrakcyjnych darmowych zdjęć do social mediów i gotowych szablonów plakatów, menuboradów i innych przydatnych materiałów reklamowych.
Źródło informacji: CARTEL FOODS
Materiał promocyjny

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.