Restauracja z kurczakiem - pomysł na biznes, który zarobi w każdych czasach
Czy mała gastronomia może przynosić duże zyski? Oczywiście! Wszystko zależy od tego co, gdzie i w jaki sposób zaoferujemy. Producent panierki do kurczaka Holly Powder przez lata towarzyszył klientom w otwieraniu i rozkręcaniu biznesów gastronomicznych. Zapytaliśmy go o to, co zrobić, aby restauracja z kurczakiem generowała duże zyski?
Dobry pomysł na biznes gastronomiczny? Restauracja z kurczakiem
Co sprawia, że restauracja z kurczakiem jest skazana na sukces? Producent panierki nie ma wątpliwości: „Dania z kurczakiem mają bardzo duży potencjał sprzedażowy. Kurczaka lubi praktycznie każdy - niezależnie od wieku i płci. Kurczak w panierce daje szerokie możliwości kompozycji menu. Poza tym lokal z kurczakiem ma znacznie mniejszą konkurencję niż fast food serwujący burgery czy pizzę. Technologia przygotowania kurczaka jest niezwykle prosta, nie wymaga ani dużej ilości miejsca, ani specjalistycznych sprzętów. Tak naprawdę wystarczy zwykła frytkownica!”.
Oraz panierka do kurczaka
Producent panierki poza cennymi wskazówkami i doświadczeniem w branży gastronomicznej oferuje szereg produktów, dzięki którym w łatwy sposób przyrządzisz i podasz pysznego kurczaka w idealnie chrupiącej panierce.
„Nasza panierka gastronomiczna i marynaty to zestaw, który ułatwi pracę każdemu, kto chciałby serwować idealnie chrupiącego kurczaka w panierce. Gotowa panierka do kurczaka to produkt dedykowany gastronomii. Panierka spełnia wszystkie oczekiwania - jest wygodna i prosta w użyciu, danie przygotowywane z jej udziałem cechuje powtarzalność - kurczak zawsze smakuje tak samo - i to tak samo dobrze! Wystarczy zamarynowanego kurczaka zapanierować zgodnie z instrukcją i usmażyć. Nie musisz używać żadnych dodatkowych składników, żadnych jajek, płatków kukurydzianych czy innych przypraw. Gotowa panierka do kurczaka jest - jak sama nazwa wskazuje - gotowa do użycia”.
Mała gastronomia z kurczakiem - duży zysk
Menu oparte na pysznym, złocistym kurczaku w chrupiącej panierce to fundament, na którym zbudujemy intratny biznes gastronomiczny. Co jeszcze jest ważne? Producent panierki Holly Powder, który od lat współpracuje z restauratorami i właścicielami lokali z małą gastronomią, zwraca uwagę na kilka ważnych aspektów, o których powinniśmy pamiętać, gdy zamierzamy otworzyć biznes gastronomiczny:
1. Lokalizacja - wybierając miejsce, w którym chcemy otworzyć lokal warto zwrócić uwagę na atrakcyjność turystyczną lokalizacji, na gęstość zaludnienia w promieniu 3 km, liczbę firm i korporacji działających na tym obszarze.
2. Konkurencja - analiza konkurencji to niezmiernie ważny etap w procesie podejmowania decyzji o miejscu, gdzie otworzyć własny lokal gastronomiczny. Warto zapoznać się z planami zagospodarowania i planowanymi w pobliżu inwestycjami. Sąsiedztwo restauracji z popularnej sieci fast foodów serwujących kurczaka w panierce może utrudnić wyróżnienie się i przyczynić się do spadku frekwencji w naszym lokalu.
3. Kanał delivery - serwowanie dań na wynos lub z dostawą do domu to współcześnie absolutna konieczność. Planując biznes gastronomiczny powinniśmy wziąć pod uwagę ten kanał sprzedaży. Dania z kurczaka świetnie sprawdzają się w transporcie. Bez trudu zapakujesz je w opakowania na wynos i bez utraty na jakości dania dostarczysz do zamawiającego.
4. Wsparcie merytoryczne - stawiając pierwsze kroki w gastronomii dobrze znaleźć partnera, który posiada doświadczenie w branży i służy radą. Producent panierki Holly Powder oferuje klientom nie tylko wysokojakościowe produkty do przygotowania kurczaka w panierce, ale także bezpłatny dostęp do pomocnych materiałów szkoleniowych i promocyjnych. Zainteresowani mogą skorzystać z atrakcyjnych darmowych zdjęć do social mediów i gotowych szablonów plakatów, menuboradów i innych przydatnych materiałów reklamowych.
Źródło informacji: CARTEL FOODS
Materiał promocyjny

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.