Komunikaty PR

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

2025-01-30  |  15:30
Biuro prasowe
Rituals Cosmetics - salon w Japonii
Rituals Cosmetics - salon w Japonii (2)
Rituals Cosmetics - salon w Japonii (1)
  • W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach.
  • Fundamentami sukcesu firmy są unikalne doświadczenia zakupowe oraz nagradzane innowacje produktowe.
  • Marka kontynuuje globalną ekspansję otwierając średnio 5 nowych sklepów tygodniowo i rozwijając się dynamicznie na rynku azjatyckim.
  • Ponowna certyfikacja B Corp oraz ciągle rosnąca oferta wkładów uzupełniających wzmacniają misję zrównoważonego rozwoju marki.
  • Marka wdrożyła inicjatywę 10% Profit Pledge i ogłosiła w jej ramach trzech nowych partnerów.

 

Od lewej do prawej: Westfield Mall of The Netherlands, pierwszy sklep w Japonii, Profit Pledge x Sacred Forests

Od lewej do prawej: Westfield Mall of The Netherlands, pierwszy sklep w Japonii, Profit Pledge x Sacred Forests

Marka Rituals Cosmetics, posiadająca Certyfikat B Corporation™, zakończyła rok 2024 z przychodami w wysokości 2,1 miliarda euro, osiągając 21% wzrostu we wszystkich kanałach sprzedaży, na 42 rynkach, w których jest obecna.

Rekordowy rok napędzany przez Europę i ekspansję w Azji

Choć głównym źródłem wzrostu była Europa, marka Rituals znacząco przyspieszyła również w Azji. Sukces marki oparty jest na organicznym wzroście we wszystkich kanałach sprzedaży (retail i e-commerce), wzmacnianym przez innowacyjne nowości produktowe, niezwykłe doświadczenia zakupowe oraz atrakcyjny program lojalnościowy. Doświadczenia w sklepie są jednym z najważniejszych aspektów w budowaniu siły Rituals, dlatego w zeszłym roku marka otworzyła 241 nowych sklepów na całym świecie – średnio jeden w każdy dzień roboczy. Wśród kluczowych wydarzeń wyróżniają się otwarcie pierwszego sklepu w Japonii oraz nowe lokalizacje w Malezji, Singapurze, Tajlandii i Chinach. Po sukcesie Mind Oasis, otwarto kolejne trzy lokalizacje, które wzmacniają filozofię firmy w zakresie dobrostanu i pomagają ludziom relaksować ciało i umysł.

W 2025 roku Rituals będzie kontynuować wprowadzanie ekscytujących innowacji i usług. Planowane jest również otwarcie kolejnych 243 sklepów na całym świecie. Główne działania będą skoncentrowane na utrzymaniu tempa w Europie i wsparciu wszystkich kanałów sprzedaży, równocześnie rozwijając markę w Azji.

Przedsiębiorczość XXI wieku

Misją Rituals jest prowadzenie biznesu bez szkody dla ludzi i planety, dlatego po raz kolejny marka uzyskała prestiżowy certyfikat B Corp, spełniając wysokie i restrykcyjne standardy społecznej i środowiskowej odpowiedzialności. Kolejnym ważnym osiągnięciem jest sukces w promowaniu wkładów i opakowań uzupełniających, dzięki czemu w zeszłym roku marka sprzedała ponad 8 milionów refilli, pomagając konsumentom w redukcji odpadów opakowaniowych.

Aby wykorzystać biznes do szerzenia dobra, marka uruchomiła inicjatywę 10% Profit Pledge, w ramach której firma zobowiązuje się przekazać 10% swojego rocznego zysku netto na wsparcie dobrostanu ludzi i planety.

W ramach Profit Pledge, Rituals ogłasza również nawiązanie współpracy z trzema nowymi partnerami – War Child, organizacją wspierającą dobrostan dzieci dotkniętych wojną i konfliktem; Blue Marine Foundation, która walczy z nadmiernym rybołówstwem i chroni morskie ekosystemy; oraz National Geographic Pristine Seas, pomagającą w tworzeniu morskich obszarów chronionych w celu przywrócenia zdrowia oceanów.

Do tych organizacji dołączają już istniejący partnerzy, tacy jak Sacred Forests (wspierający społeczności rdzenne i chroniący ich ziemie), Super Chill (pomagający dzieciom w budowaniu odporności psychicznej) oraz Tiny Miracles, oferujący zmieniające życie wsparcie finansowe, medyczne i edukacyjne dla społeczności kobiet w Mumbaju w Indiach.

O Rituals Cosmetics

Rituals Cosmetics to firma posiadająca certyfikat B Corporation™ i nieustannie dążąca do poprawy swojego wpływu społecznego i środowiskowego w branży kosmetyków luksusowych. Jako pionier w integracji pielęgnacji ciała, umysłu i domu, Rituals realizuje filozofię przekształcania codziennych rutyn w chwile pełne relaksu. Każdy produkt inspirowany jest starożytnymi tradycjami, które pozwalają odnaleźć szczęście w najmniejszych, codziennych rzeczach. Z szerokim portfolio innowacji w zakresie pielęgnacji ciała, naturalnej pielęgnacji skóry, męskiej pielęgnacji oraz zapachach i produktach do domu, Rituals zaprasza konsumentów do wzbogacania swojego świata o chwile dobrostanu. Firma, założona w Amsterdamie w 2000 roku, obecnie działa na całym świecie, w 42 krajach, w takich miastach jak Londyn, Paryż, Mediolan i Szanghaj, posiadając ponad 1300 sklepów, 4176 punktów sprzedaży typu shop-in-shop oraz pierwszy na świecie Mind Oasis. W ramach zobowiązania do poprawy swojego wpływu społecznego i środowiskowego marka dąży do 90% formuł pochodzenia naturalnego oraz opakowań, które będą mogły być napełniane, recyklingowane lub wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Oprócz działań na rzecz akcji Profit Pledge rozwoju firma zobowiązała się przeznaczać 10% swojego zysku netto na wsparcie dobrostanu ludzi i planety. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.rituals.com.

Źródło informacji: Rituals Cosmetics

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych Biuro prasowe
2025-01-20 | 06:00

Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych

Firma specjalizująca się w usługach elektrycznych Elektro-Partner Kraków wprowadza do oferty darmowe konsultacje elektryczne dla inwestycji na terenie Krakowa i okolic.
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ochrona środowiska

Za rok USA oficjalnie wycofają się z porozumienia paryskiego. To nie musi oznaczać rezygnacji z zielonych inwestycji

Jedną z pierwszych decyzji drugiej kadencji Donalda Trumpa było wycofanie się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Oficjalnie nastąpi to 27 stycznia 2026 roku. Eksperci oceniają, że decyzja ta może pozostać w sferze negatywnej narracji politycznej, ponieważ względy ekonomiczne będą jednak wskazywać na wprowadzanie zielonych rozwiązań, a Trump i jego otoczenie to przede wszystkim biznesmeni. Negatywne stanowisko USA wobec walki z kryzysem klimatycznym może się jednak przełożyć na globalną debatę publiczną.

Media i PR

Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa

Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.