Komunikaty PR

Rozwój marki Garden Gourmet: współpraca z siecią piekarni Szabelski

2022-11-09  |  01:00
Biuro prasowe

Pizzerina z wegańskim klopsikiem i calzone z filecikami roślinnymi – to dwie nowości w piekarni Szabelski, skomponowane z wykorzystaniem produktów marki Garden Gourmet. Receptura nowych wypieków, przygotowana specjalnie dla popularnej sieci piekarni z Warmii i Mazur, jest efektem współpracy z Nestlé Professional.    

 

Garden Gourmet oferuje dania wegańskie i wegetariańskie dostępne zarówno w sektorze detalicznym, jak i w gastronomii. To odpowiedź na oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej wybierają dania roślinne, poszukując ich również w swoich ulubionych restauracjach czy piekarniach. Alternatywy mięsa znalazły uznanie nie tylko wśród wegan i wegetarian, ale także fleksitarian, czyli osób ograniczających mięso w diecie. Nowe dania, takie jak pizzerina z aromatycznym klopsikiem roślinnym Garden Gourmet oraz calzone z apetycznym grillowanym filecikiem wegetariańskim, są już dostępne w ofercie 36 piekarni Szabelski na terenie Warmii i Mazur.

      

– Nasi klienci coraz chętniej sięgają po smaczne produkty roślinne. Cieszymy się, że współpraca z Nestlé Professional zaowocowała dwiema unikatowymi recepturami, które mogliśmy dodać do menu. Nowe dania cieszą się popularnością, dlatego planujemy dalszy rozwój tej kategorii i rozszerzenie oferty o kolejne propozycje stworzone z wykorzystaniem roślinnych alternatyw mięsa od Garden Gourmet – wyjaśnia Marek Szabelski, założyciel sieci Piekarni Cukierni Szabelski.

 

Piekarnia Cukiernia Szabelski to rodzinna firma z 35-letnią tradycją, działająca zgodnie ze standardami certyfikatu IFS. Prowadzący ją od dwóch pokoleń właściciele są dumni ze swojej pasji do tworzenia nowych, wyjątkowych wypieków dla klientów. Stale obserwują ich preferencje, dostosowując ofertę do zmieniających się gustów i trendów.   

    

Żywność roślinna dynamicznie zyskuje na popularności, a rynek wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom – również sektor gastronomii. Zauważamy znaczny wzrost zainteresowania konceptami bezmięsnymi wśród restauratorów, szefów kuchni i właścicieli punktów usługowych. Cieszymy się, że rośnie wartość roślinnych rozwiązań w kuchni. Dodatkowo pozwala to – na jeszcze większą skalę – zmniejszyć ingerencję w środowisko naturalne – mówi Marcelina Siudek, Group Product Manager Nestlé Professional.

 

Nestlé Professional zapewnia kreatywne i podążające za najnowszymi trendami rozwiązania dla gastronomii i vendingu, które inspirują oraz wspierają rozwój partnerów. W portfolio produktów – dostosowanym do potrzeb restauratorów – znajdziemy nie tylko roślinne klopsiki, mielone i nuggetsy, ale także warzywne kreacje, takie jak burger z soczewicy i marchwi lub falafel z burakiem. W ofercie detalicznej dostępne są natomiast: Wegański Falafel, Sensational Burger, Sensational Mielone, Nuggetsy Roślinne, Sznycel Roślinny i Burger Roślinny.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

Kontakt:

 

 

 

Agnieszka Bieńko

Tel.: +48 600 040 315

agnieszka.bienko@pl.nestle.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.