Ruszyła jubileuszowa edycja konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy”
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Wystartowała 20. jubileuszowa edycja Konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy”. Konkurs skierowany do przedsiębiorców, organizowany jest przez Business Centre Club we współpracy z Ministerstwem Finansów i Krajową Administracją Skarbową (KAS).
W ramach konkursu przedsiębiorcy wypełniają ankietę, w której oceniają między innymi jakość obsługi w urzędach skarbowych oraz łatwość komunikacji i kompetencje pracowników.
Cieszy mnie, że projekt, którego pomysłodawcą jest BCC spotyka się z tak pozytywnym odbiorem i że zorganizujemy konkurs już po raz dwudziesty. Naszym celem jest wybór urzędów skarbowych najbardziej przyjaznych przedsiębiorcom, a także propagowanie najwyższych standardów obsługi klienta i tworzenie między administracją skarbową a przedsiębiorcami relacji opartych na wzajemnej życzliwości, profesjonalizmie i zaufaniu. - podkreśla Jacek Goliszewski, prezes Business Centre Club.
Urzędy skarbowe, które zdobędą największą liczbę punktów w tegorocznych ankietach, otrzymają tytuł „Urzędu Skarbowego Przyjaznego Przedsiębiorcy". Wyróżnienia przyznane zostaną podczas uroczystości, która odbędzie się 20 kwietnia 2023 r. w Warszawie.
W ubiegłorocznej 19. edycji przedstawiciele biznesu wyróżnili 60 urzędów, które mogą posługiwać się tytułem „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy”.
O Konkursie
Konkurs Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy to ogólnopolski projekt organizowany przez Business Centre Club od 2002 roku. Co roku przedsiębiorcy wypełniają ankietę, ww której wskazująwskazują najlepiej, ich zdaniem funkcjonujące i najbardziej przyjazne urzędy skarbowe w kraju.
Celem Konkursu jest tworzenie przyjaznej i życzliwej atmosfery między urzędami skarbowymi a przedsiębiorcami, zachęcenie przedsiębiorców do rzetelnego i terminowego rozliczania się z podatków, a także wzmacnianie pozytywnego wizerunku urzędu skarbowego i jego pracowników. Ważnym elementem Konkursu jest także możliwość poznania i zrozumienia praw, obowiązków oraz uwarunkowań, które towarzyszą działalności urzędów i przedsiębiorstw.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.