Ruszyło Menu.pl – nowe narzędzie do zarządzania restauracją
Menu.pl to nowatorski system do zarządzania restauracją, którego celem jest usprawnienie prowadzenia i obsługi lokalu. Dzięki innowacyjnemu systemowi właściciele i menadżerowie restauracji mogą zwiększyć efektywność swoich działań i usprawniać procesy, by móc dostarczać swoim klientom jeszcze lepszych doświadczeń. To zautomatyzowane rozwiązanie, które pozwala w pełni zdalnie kontrolować działalność restauracji.
Koniec z nieodebranymi połączeniami
Zamówienia telefoniczne to niezwykle wrażliwy punkt obsługi klienta. Każdy dzwoniący klient to potencjalny dodatkowy przychód. Jednocześnie ten sposób przyjmowania zamówień generuje najwięcej błędów i pomyłek. Nieprawidłowo zrealizowane zamówienie to drastyczny spadek satysfakcji klienta, a nieodebrany telefon to rozczarowany klient i utracone przychody. Asystent połączeń Menu.pl pozwala na pełne wykorzystanie potencjału zamówień telefonicznych, bez ryzyka nieodebranych połączeń. Narzędzie daje możliwość wykorzystania dotychczasowego numeru telefonu restauracji oraz dowolnej konfiguracji scenariusza kontaktu – można zautomatyzować wszystkie połączenia lub tylko nieodebrane, a także stworzyć indywidualny schemat obsługi klienta. Asystent połączeń pozwala też monitorować i analizować skuteczność obsługi zamówień, pomagając w optymalizacji usług.
Szeroki zakres funkcjonalności dla kompleksowej obsługi klienta
System umożliwia właścicielom i menadżerom restauracji korzystanie z nowoczesnych narzędzi, dzięki którym oni sami mogą skupić się na tym, co najważniejsze – zapewnianiu wyjątkowej obsługi i niezapomnianych doświadczeń kulinarnych swoim klientom. Panel główny pozwala w jednym miejscu zbierać wszystkie zamówienia wraz ze szczegółowymi informacjami na temat potraw – wykluczeń, dodatków, uwag od klienta i wielu innych parametrów niezbędnych do prawidłowej obsługi. Wraz z dostępem do nowoczesnego i funkcjonalnego serwisu, użytkownik otrzymuje również gotową integrację z bramkami płatniczymi. Dzięki temu sprawnie przyjmie, a następnie wygodnie rozliczy płatności od swoich klientów – całkowicie online!
Sprawne wdrożenie bez dodatkowych kosztów
Dzięki intuicyjnemu interfejsowi wdrożenie menu restauracji odbywa się błyskawicznie, w oparciu o szablony dodatków, harmonogramy aktywności i możliwość wyboru stylu prezentacji. Kluczową różnicą między współpracą z portalami do zamawiania jedzenia, a sprzedażą za pośrednictwem swojej strony internetowej jest dysponowanie bazą klientów. Menu.pl pozwala budować własną bazę, co daje możliwość szczegółowej analizy statystyk, zachowań i potrzeb klientów, by jak najlepiej dopasować do nich ofertę restauracji. System udostępnia także dodatkowe narzędzia marketingowe, takie jak kody rabatowe, mailingi czy wiadomości SMS oraz umożliwia skorzystanie z gotowych integracji i dodatkowych zewnętrznych narzędzi, pozwalających jeszcze lepiej zoptymalizować biznes.
Najlepsza na rynku oferta cenowa
Wyróżnikiem Menu.pl jest także atrakcyjna oferta cenowa i prosty model cennika. Opłata naliczana jest miesięcznie w oparciu o model pay-as-you-go, bez żadnych dodatkowych kosztów stałych i opłaty minimalnej, a przez pierwsze 30 dni można wypróbować system całkowicie za darmo.
O firmie Menu.pl:
Menu.pl to nowe rozwiązanie technologiczne dla branży restauracyjnej. Dzięki głębokiemu zrozumieniu unikalnych wyzwań, przed którymi stają właściciele i menadżerowie restauracji, Menu.pl koncentruje się na dostarczaniu najnowocześniejszych narzędzi, które zwiększają efektywność operacyjną, poprawiają doświadczenia klientów i zwiększają rentowność prowadzonego biznesu.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.