Ruszyło Menu.pl – nowe narzędzie do zarządzania restauracją
Menu.pl to nowatorski system do zarządzania restauracją, którego celem jest usprawnienie prowadzenia i obsługi lokalu. Dzięki innowacyjnemu systemowi właściciele i menadżerowie restauracji mogą zwiększyć efektywność swoich działań i usprawniać procesy, by móc dostarczać swoim klientom jeszcze lepszych doświadczeń. To zautomatyzowane rozwiązanie, które pozwala w pełni zdalnie kontrolować działalność restauracji.
Koniec z nieodebranymi połączeniami
Zamówienia telefoniczne to niezwykle wrażliwy punkt obsługi klienta. Każdy dzwoniący klient to potencjalny dodatkowy przychód. Jednocześnie ten sposób przyjmowania zamówień generuje najwięcej błędów i pomyłek. Nieprawidłowo zrealizowane zamówienie to drastyczny spadek satysfakcji klienta, a nieodebrany telefon to rozczarowany klient i utracone przychody. Asystent połączeń Menu.pl pozwala na pełne wykorzystanie potencjału zamówień telefonicznych, bez ryzyka nieodebranych połączeń. Narzędzie daje możliwość wykorzystania dotychczasowego numeru telefonu restauracji oraz dowolnej konfiguracji scenariusza kontaktu – można zautomatyzować wszystkie połączenia lub tylko nieodebrane, a także stworzyć indywidualny schemat obsługi klienta. Asystent połączeń pozwala też monitorować i analizować skuteczność obsługi zamówień, pomagając w optymalizacji usług.
Szeroki zakres funkcjonalności dla kompleksowej obsługi klienta
System umożliwia właścicielom i menadżerom restauracji korzystanie z nowoczesnych narzędzi, dzięki którym oni sami mogą skupić się na tym, co najważniejsze – zapewnianiu wyjątkowej obsługi i niezapomnianych doświadczeń kulinarnych swoim klientom. Panel główny pozwala w jednym miejscu zbierać wszystkie zamówienia wraz ze szczegółowymi informacjami na temat potraw – wykluczeń, dodatków, uwag od klienta i wielu innych parametrów niezbędnych do prawidłowej obsługi. Wraz z dostępem do nowoczesnego i funkcjonalnego serwisu, użytkownik otrzymuje również gotową integrację z bramkami płatniczymi. Dzięki temu sprawnie przyjmie, a następnie wygodnie rozliczy płatności od swoich klientów – całkowicie online!
Sprawne wdrożenie bez dodatkowych kosztów
Dzięki intuicyjnemu interfejsowi wdrożenie menu restauracji odbywa się błyskawicznie, w oparciu o szablony dodatków, harmonogramy aktywności i możliwość wyboru stylu prezentacji. Kluczową różnicą między współpracą z portalami do zamawiania jedzenia, a sprzedażą za pośrednictwem swojej strony internetowej jest dysponowanie bazą klientów. Menu.pl pozwala budować własną bazę, co daje możliwość szczegółowej analizy statystyk, zachowań i potrzeb klientów, by jak najlepiej dopasować do nich ofertę restauracji. System udostępnia także dodatkowe narzędzia marketingowe, takie jak kody rabatowe, mailingi czy wiadomości SMS oraz umożliwia skorzystanie z gotowych integracji i dodatkowych zewnętrznych narzędzi, pozwalających jeszcze lepiej zoptymalizować biznes.
Najlepsza na rynku oferta cenowa
Wyróżnikiem Menu.pl jest także atrakcyjna oferta cenowa i prosty model cennika. Opłata naliczana jest miesięcznie w oparciu o model pay-as-you-go, bez żadnych dodatkowych kosztów stałych i opłaty minimalnej, a przez pierwsze 30 dni można wypróbować system całkowicie za darmo.
O firmie Menu.pl:
Menu.pl to nowe rozwiązanie technologiczne dla branży restauracyjnej. Dzięki głębokiemu zrozumieniu unikalnych wyzwań, przed którymi stają właściciele i menadżerowie restauracji, Menu.pl koncentruje się na dostarczaniu najnowocześniejszych narzędzi, które zwiększają efektywność operacyjną, poprawiają doświadczenia klientów i zwiększają rentowność prowadzonego biznesu.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.