Ruszyło Menu.pl – nowe narzędzie do zarządzania restauracją
Menu.pl to nowatorski system do zarządzania restauracją, którego celem jest usprawnienie prowadzenia i obsługi lokalu. Dzięki innowacyjnemu systemowi właściciele i menadżerowie restauracji mogą zwiększyć efektywność swoich działań i usprawniać procesy, by móc dostarczać swoim klientom jeszcze lepszych doświadczeń. To zautomatyzowane rozwiązanie, które pozwala w pełni zdalnie kontrolować działalność restauracji.
Koniec z nieodebranymi połączeniami
Zamówienia telefoniczne to niezwykle wrażliwy punkt obsługi klienta. Każdy dzwoniący klient to potencjalny dodatkowy przychód. Jednocześnie ten sposób przyjmowania zamówień generuje najwięcej błędów i pomyłek. Nieprawidłowo zrealizowane zamówienie to drastyczny spadek satysfakcji klienta, a nieodebrany telefon to rozczarowany klient i utracone przychody. Asystent połączeń Menu.pl pozwala na pełne wykorzystanie potencjału zamówień telefonicznych, bez ryzyka nieodebranych połączeń. Narzędzie daje możliwość wykorzystania dotychczasowego numeru telefonu restauracji oraz dowolnej konfiguracji scenariusza kontaktu – można zautomatyzować wszystkie połączenia lub tylko nieodebrane, a także stworzyć indywidualny schemat obsługi klienta. Asystent połączeń pozwala też monitorować i analizować skuteczność obsługi zamówień, pomagając w optymalizacji usług.
Szeroki zakres funkcjonalności dla kompleksowej obsługi klienta
System umożliwia właścicielom i menadżerom restauracji korzystanie z nowoczesnych narzędzi, dzięki którym oni sami mogą skupić się na tym, co najważniejsze – zapewnianiu wyjątkowej obsługi i niezapomnianych doświadczeń kulinarnych swoim klientom. Panel główny pozwala w jednym miejscu zbierać wszystkie zamówienia wraz ze szczegółowymi informacjami na temat potraw – wykluczeń, dodatków, uwag od klienta i wielu innych parametrów niezbędnych do prawidłowej obsługi. Wraz z dostępem do nowoczesnego i funkcjonalnego serwisu, użytkownik otrzymuje również gotową integrację z bramkami płatniczymi. Dzięki temu sprawnie przyjmie, a następnie wygodnie rozliczy płatności od swoich klientów – całkowicie online!
Sprawne wdrożenie bez dodatkowych kosztów
Dzięki intuicyjnemu interfejsowi wdrożenie menu restauracji odbywa się błyskawicznie, w oparciu o szablony dodatków, harmonogramy aktywności i możliwość wyboru stylu prezentacji. Kluczową różnicą między współpracą z portalami do zamawiania jedzenia, a sprzedażą za pośrednictwem swojej strony internetowej jest dysponowanie bazą klientów. Menu.pl pozwala budować własną bazę, co daje możliwość szczegółowej analizy statystyk, zachowań i potrzeb klientów, by jak najlepiej dopasować do nich ofertę restauracji. System udostępnia także dodatkowe narzędzia marketingowe, takie jak kody rabatowe, mailingi czy wiadomości SMS oraz umożliwia skorzystanie z gotowych integracji i dodatkowych zewnętrznych narzędzi, pozwalających jeszcze lepiej zoptymalizować biznes.
Najlepsza na rynku oferta cenowa
Wyróżnikiem Menu.pl jest także atrakcyjna oferta cenowa i prosty model cennika. Opłata naliczana jest miesięcznie w oparciu o model pay-as-you-go, bez żadnych dodatkowych kosztów stałych i opłaty minimalnej, a przez pierwsze 30 dni można wypróbować system całkowicie za darmo.
O firmie Menu.pl:
Menu.pl to nowe rozwiązanie technologiczne dla branży restauracyjnej. Dzięki głębokiemu zrozumieniu unikalnych wyzwań, przed którymi stają właściciele i menadżerowie restauracji, Menu.pl koncentruje się na dostarczaniu najnowocześniejszych narzędzi, które zwiększają efektywność operacyjną, poprawiają doświadczenia klientów i zwiększają rentowność prowadzonego biznesu.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.