Ruszyło Menu.pl – nowe narzędzie do zarządzania restauracją
Menu.pl to nowatorski system do zarządzania restauracją, którego celem jest usprawnienie prowadzenia i obsługi lokalu. Dzięki innowacyjnemu systemowi właściciele i menadżerowie restauracji mogą zwiększyć efektywność swoich działań i usprawniać procesy, by móc dostarczać swoim klientom jeszcze lepszych doświadczeń. To zautomatyzowane rozwiązanie, które pozwala w pełni zdalnie kontrolować działalność restauracji.
Koniec z nieodebranymi połączeniami
Zamówienia telefoniczne to niezwykle wrażliwy punkt obsługi klienta. Każdy dzwoniący klient to potencjalny dodatkowy przychód. Jednocześnie ten sposób przyjmowania zamówień generuje najwięcej błędów i pomyłek. Nieprawidłowo zrealizowane zamówienie to drastyczny spadek satysfakcji klienta, a nieodebrany telefon to rozczarowany klient i utracone przychody. Asystent połączeń Menu.pl pozwala na pełne wykorzystanie potencjału zamówień telefonicznych, bez ryzyka nieodebranych połączeń. Narzędzie daje możliwość wykorzystania dotychczasowego numeru telefonu restauracji oraz dowolnej konfiguracji scenariusza kontaktu – można zautomatyzować wszystkie połączenia lub tylko nieodebrane, a także stworzyć indywidualny schemat obsługi klienta. Asystent połączeń pozwala też monitorować i analizować skuteczność obsługi zamówień, pomagając w optymalizacji usług.
Szeroki zakres funkcjonalności dla kompleksowej obsługi klienta
System umożliwia właścicielom i menadżerom restauracji korzystanie z nowoczesnych narzędzi, dzięki którym oni sami mogą skupić się na tym, co najważniejsze – zapewnianiu wyjątkowej obsługi i niezapomnianych doświadczeń kulinarnych swoim klientom. Panel główny pozwala w jednym miejscu zbierać wszystkie zamówienia wraz ze szczegółowymi informacjami na temat potraw – wykluczeń, dodatków, uwag od klienta i wielu innych parametrów niezbędnych do prawidłowej obsługi. Wraz z dostępem do nowoczesnego i funkcjonalnego serwisu, użytkownik otrzymuje również gotową integrację z bramkami płatniczymi. Dzięki temu sprawnie przyjmie, a następnie wygodnie rozliczy płatności od swoich klientów – całkowicie online!
Sprawne wdrożenie bez dodatkowych kosztów
Dzięki intuicyjnemu interfejsowi wdrożenie menu restauracji odbywa się błyskawicznie, w oparciu o szablony dodatków, harmonogramy aktywności i możliwość wyboru stylu prezentacji. Kluczową różnicą między współpracą z portalami do zamawiania jedzenia, a sprzedażą za pośrednictwem swojej strony internetowej jest dysponowanie bazą klientów. Menu.pl pozwala budować własną bazę, co daje możliwość szczegółowej analizy statystyk, zachowań i potrzeb klientów, by jak najlepiej dopasować do nich ofertę restauracji. System udostępnia także dodatkowe narzędzia marketingowe, takie jak kody rabatowe, mailingi czy wiadomości SMS oraz umożliwia skorzystanie z gotowych integracji i dodatkowych zewnętrznych narzędzi, pozwalających jeszcze lepiej zoptymalizować biznes.
Najlepsza na rynku oferta cenowa
Wyróżnikiem Menu.pl jest także atrakcyjna oferta cenowa i prosty model cennika. Opłata naliczana jest miesięcznie w oparciu o model pay-as-you-go, bez żadnych dodatkowych kosztów stałych i opłaty minimalnej, a przez pierwsze 30 dni można wypróbować system całkowicie za darmo.
O firmie Menu.pl:
Menu.pl to nowe rozwiązanie technologiczne dla branży restauracyjnej. Dzięki głębokiemu zrozumieniu unikalnych wyzwań, przed którymi stają właściciele i menadżerowie restauracji, Menu.pl koncentruje się na dostarczaniu najnowocześniejszych narzędzi, które zwiększają efektywność operacyjną, poprawiają doświadczenia klientów i zwiększają rentowność prowadzonego biznesu.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.