Komunikaty PR

SHEIN uruchamia marketplace

2023-06-29  |  13:00
Kontakt

SHEIN, globalna, zintegrowana platforma internetowa marketplace, na której kupisz ubrania, kosmetyki oraz produkty lifestylowe, rozszerza swoją ofertę dzięki współpracy z wybranymi, globalnymi markami oraz sprzedawcami zewnętrznymi, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na różnorodne produkty. Wraz z wprowadzeniem zintegrowanej platformy SHEIN marketplace, klienci będą mogli przeglądać kategorie produktów wykraczających poza modę i odzież. Obejmuje to artykuły gospodarstwa domowego, takie jak przenośne pralki, inteligentne produkty do domu, a wśród nich zdalnie sterowane oświetlenie oraz akcesoria do majsterkowania, np. armatura łazienkowa i kuchenna oraz tapety.

SHEIN niedawno uruchomił swoją globalną platformę marketplace w Brazylii i USA, co umożliwiło zewnętrznym lokalnym sprzedawcom dołączyć do niej i dotrzeć do szerokiego grona klientów SHEIN. Dzięki temu SHEIN może nie tylko zaspokoić potrzeby klientów dotyczących szerszej gamy produktów z różnych kategorii, jak również zapewnić szybszy czas realizacji zamówień. W ciągu następnych kilku miesięcy SHEIN będzie kontynuował wprowadzanie swojej platformy marketplace na inne rynki. W Polsce platforma ma zostać otwarta w 3 kwartale bieżącego roku.

SHEIN nawiązał także współpracę z cenionymi, światowymi markami, aby sprzedawać ich produkty na platformie marketplace. Dołączyły do niej takie marki jak Skechers, czołowa marka obuwnicza znana z innowacyjnych projektów oraz Lansinoh, zaufana marka produktów do pielęgnacji dla mam[1]. Co więcej, SHEIN współpracuje ze znanymi, globalnymi butikami, które mają w swojej ofercie produkty wielu marek, tym samym dostarczając konsumentom szeroki wybór produktów od wielu marek.

Dzięki wprowadzeniu większej liczby globalnych marek, klienci mają większą gamę produktów do wyboru na platformie SHEIN. Jednocześnie mogą cieszyć się korzyściami takimi jak gwarancja jakości, 7-dniowy bezpłatny zwrot i konkurencyjne ceny. Produkty sprzedawców zewnętrznych będą oznaczone hasłem „Marketplace”, a niektóre z nich będą mogły zostać zamówione za pomocą usługi Quickship, która umożliwia dotarcie do klientów już w ciągu 4-6 dni roboczych. Magazyn SHIEN we Wrocławiu wciąż będzie oferował klientom szybkie i wygodne usługi dostawcze. Została zwiększona liczby kategorii oferowanych produktów dotyczących letniej wyprzedaży SHEIN, podczas której klienci mogą skorzystać z obniżek do 90% na produkty z nowo dodanych kategorii.

„Od zawsze angażujemy się w zapewnianie naszym klientom produktów o wysokiej jakości w przystępnych cenach, a rozszerzenie naszej oferty na nowe kategorie stanowi tego potwierdzenie” - powiedziała Molly Miao, COO SHEIN - „Poprzez naszą współpracę z wyselekcjonowanymi markami nie tylko podkreślamy wyjątkową wartość nowo otwartej platformy marketplace SHEIN, lecz również prezentujemy nasze starania na rzecz spełniania potrzeb naszych klientów oraz naszą misję, której celem jest zapewnienie każdemu dostępu do mody i produktów lifestylowych” – podsumowuje Molly Miao, COO SHEIN.

 


[1]Dostępność różnych marek może się różnić w zależności od kraju, a ich lista będzie ogłoszona bliżej daty otwarcia platformy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: .
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.