SHEIN uruchamia marketplace
SHEIN, globalna, zintegrowana platforma internetowa marketplace, na której kupisz ubrania, kosmetyki oraz produkty lifestylowe, rozszerza swoją ofertę dzięki współpracy z wybranymi, globalnymi markami oraz sprzedawcami zewnętrznymi, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na różnorodne produkty. Wraz z wprowadzeniem zintegrowanej platformy SHEIN marketplace, klienci będą mogli przeglądać kategorie produktów wykraczających poza modę i odzież. Obejmuje to artykuły gospodarstwa domowego, takie jak przenośne pralki, inteligentne produkty do domu, a wśród nich zdalnie sterowane oświetlenie oraz akcesoria do majsterkowania, np. armatura łazienkowa i kuchenna oraz tapety.
SHEIN niedawno uruchomił swoją globalną platformę marketplace w Brazylii i USA, co umożliwiło zewnętrznym lokalnym sprzedawcom dołączyć do niej i dotrzeć do szerokiego grona klientów SHEIN. Dzięki temu SHEIN może nie tylko zaspokoić potrzeby klientów dotyczących szerszej gamy produktów z różnych kategorii, jak również zapewnić szybszy czas realizacji zamówień. W ciągu następnych kilku miesięcy SHEIN będzie kontynuował wprowadzanie swojej platformy marketplace na inne rynki. W Polsce platforma ma zostać otwarta w 3 kwartale bieżącego roku.
SHEIN nawiązał także współpracę z cenionymi, światowymi markami, aby sprzedawać ich produkty na platformie marketplace. Dołączyły do niej takie marki jak Skechers, czołowa marka obuwnicza znana z innowacyjnych projektów oraz Lansinoh, zaufana marka produktów do pielęgnacji dla mam[1]. Co więcej, SHEIN współpracuje ze znanymi, globalnymi butikami, które mają w swojej ofercie produkty wielu marek, tym samym dostarczając konsumentom szeroki wybór produktów od wielu marek.
Dzięki wprowadzeniu większej liczby globalnych marek, klienci mają większą gamę produktów do wyboru na platformie SHEIN. Jednocześnie mogą cieszyć się korzyściami takimi jak gwarancja jakości, 7-dniowy bezpłatny zwrot i konkurencyjne ceny. Produkty sprzedawców zewnętrznych będą oznaczone hasłem „Marketplace”, a niektóre z nich będą mogły zostać zamówione za pomocą usługi Quickship, która umożliwia dotarcie do klientów już w ciągu 4-6 dni roboczych. Magazyn SHIEN we Wrocławiu wciąż będzie oferował klientom szybkie i wygodne usługi dostawcze. Została zwiększona liczby kategorii oferowanych produktów dotyczących letniej wyprzedaży SHEIN, podczas której klienci mogą skorzystać z obniżek do 90% na produkty z nowo dodanych kategorii.
„Od zawsze angażujemy się w zapewnianie naszym klientom produktów o wysokiej jakości w przystępnych cenach, a rozszerzenie naszej oferty na nowe kategorie stanowi tego potwierdzenie” - powiedziała Molly Miao, COO SHEIN - „Poprzez naszą współpracę z wyselekcjonowanymi markami nie tylko podkreślamy wyjątkową wartość nowo otwartej platformy marketplace SHEIN, lecz również prezentujemy nasze starania na rzecz spełniania potrzeb naszych klientów oraz naszą misję, której celem jest zapewnienie każdemu dostępu do mody i produktów lifestylowych” – podsumowuje Molly Miao, COO SHEIN.
[1]Dostępność różnych marek może się różnić w zależności od kraju, a ich lista będzie ogłoszona bliżej daty otwarcia platformy.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.