SHEIN uruchamia marketplace
SHEIN, globalna, zintegrowana platforma internetowa marketplace, na której kupisz ubrania, kosmetyki oraz produkty lifestylowe, rozszerza swoją ofertę dzięki współpracy z wybranymi, globalnymi markami oraz sprzedawcami zewnętrznymi, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na różnorodne produkty. Wraz z wprowadzeniem zintegrowanej platformy SHEIN marketplace, klienci będą mogli przeglądać kategorie produktów wykraczających poza modę i odzież. Obejmuje to artykuły gospodarstwa domowego, takie jak przenośne pralki, inteligentne produkty do domu, a wśród nich zdalnie sterowane oświetlenie oraz akcesoria do majsterkowania, np. armatura łazienkowa i kuchenna oraz tapety.
SHEIN niedawno uruchomił swoją globalną platformę marketplace w Brazylii i USA, co umożliwiło zewnętrznym lokalnym sprzedawcom dołączyć do niej i dotrzeć do szerokiego grona klientów SHEIN. Dzięki temu SHEIN może nie tylko zaspokoić potrzeby klientów dotyczących szerszej gamy produktów z różnych kategorii, jak również zapewnić szybszy czas realizacji zamówień. W ciągu następnych kilku miesięcy SHEIN będzie kontynuował wprowadzanie swojej platformy marketplace na inne rynki. W Polsce platforma ma zostać otwarta w 3 kwartale bieżącego roku.
SHEIN nawiązał także współpracę z cenionymi, światowymi markami, aby sprzedawać ich produkty na platformie marketplace. Dołączyły do niej takie marki jak Skechers, czołowa marka obuwnicza znana z innowacyjnych projektów oraz Lansinoh, zaufana marka produktów do pielęgnacji dla mam[1]. Co więcej, SHEIN współpracuje ze znanymi, globalnymi butikami, które mają w swojej ofercie produkty wielu marek, tym samym dostarczając konsumentom szeroki wybór produktów od wielu marek.
Dzięki wprowadzeniu większej liczby globalnych marek, klienci mają większą gamę produktów do wyboru na platformie SHEIN. Jednocześnie mogą cieszyć się korzyściami takimi jak gwarancja jakości, 7-dniowy bezpłatny zwrot i konkurencyjne ceny. Produkty sprzedawców zewnętrznych będą oznaczone hasłem „Marketplace”, a niektóre z nich będą mogły zostać zamówione za pomocą usługi Quickship, która umożliwia dotarcie do klientów już w ciągu 4-6 dni roboczych. Magazyn SHIEN we Wrocławiu wciąż będzie oferował klientom szybkie i wygodne usługi dostawcze. Została zwiększona liczby kategorii oferowanych produktów dotyczących letniej wyprzedaży SHEIN, podczas której klienci mogą skorzystać z obniżek do 90% na produkty z nowo dodanych kategorii.
„Od zawsze angażujemy się w zapewnianie naszym klientom produktów o wysokiej jakości w przystępnych cenach, a rozszerzenie naszej oferty na nowe kategorie stanowi tego potwierdzenie” - powiedziała Molly Miao, COO SHEIN - „Poprzez naszą współpracę z wyselekcjonowanymi markami nie tylko podkreślamy wyjątkową wartość nowo otwartej platformy marketplace SHEIN, lecz również prezentujemy nasze starania na rzecz spełniania potrzeb naszych klientów oraz naszą misję, której celem jest zapewnienie każdemu dostępu do mody i produktów lifestylowych” – podsumowuje Molly Miao, COO SHEIN.
[1]Dostępność różnych marek może się różnić w zależności od kraju, a ich lista będzie ogłoszona bliżej daty otwarcia platformy.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.