Sieć the White Bear Coffee z nową kawiarnią w Warszawie
Marszałkowska 64 – to pod tym adresem od 27 grudnia działa nowa kawiarnia sieci the White Bear Coffee. Ziarna z własnej palarni, kawa z segmentu specialty, sezonowe menu i rzemieślnicze lody. Do tego designerski wystrój i własna aplikacja mobilna. Lokal w stolicy jest czwartym punktem franczyzowym w kraju.
Sieć the White Bear Coffee coraz śmielej rusza w Polskę. Po kawiarniach w Giżycku, Suwałkach i Ostrowie Wielkopolskim przyszedł czas na Warszawę. Świetna lokalizacja, ciekawa aranżacja wnętrza i menu oparte na jasno palonych ziarnach z białostockiej palarni specjalizującej się w kawach przelewowych. Właściciele nowego Miśka liczą, że lokal szybko zyska na popularności.
– Zdecydowaliśmy się na koncept the White Bear Coffee, ponieważ nie jest to kolejna sieciówka, do której wpada się po kawę na wynos. Marka ujęła nas swoją osobowością, sposobem budowania relacji z gośćmi, całym aspektem wizualnym i doskonałej jakości produktem. Warszawa to trudny rynek, jednak wierzymy, że dzięki tak dopracowanemu modelowi biznesowemu, odniesiemy na nim sukces – mówi Łukasz Kowalewski współwłaściciel kawiarni the White Bear Coffee w Warszawie.
W 2022 roku sieć pod szyldem białego niedźwiedzia powiększyła się o 5 punktów. W planach ma otwarcie kolejnych – w Lublinie oraz Krakowie. I jak przekonują właściciele franczyzy – to dopiero początek.
– Obecnie prowadzimy kilka zaawansowanych rozmów z przedsiębiorcami, którzy są na etapie poszukiwania odpowiedniej lokalizacji. Dodatkowo wprowadziliśmy do oferty trzy nowe modele współpracy – point, okno oraz riksza. Charakteryzują się one niższą kwotą inwestycji, dają możliwość działalności sezonowej lub eventowej. To elastyczna oferta, dopasowana do potrzeb nowej grupy franczyzobiorców – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel sieci.
Marka the White Bear Coffee powstała w 2019 r. w Białymstoku. Dzisiaj liczy już 9 kawiarni własnych i franczyzowych.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.