Komunikaty PR

Sieć the White Bear Coffee z nową kawiarnią w Warszawie

2023-01-03  |  01:00
Biuro prasowe

Marszałkowska 64 – to pod tym adresem od 27 grudnia działa nowa kawiarnia sieci the White Bear Coffee. Ziarna z własnej palarni, kawa z segmentu specialty, sezonowe menu i rzemieślnicze lody. Do tego designerski wystrój i własna aplikacja mobilna. Lokal w stolicy jest czwartym punktem franczyzowym w kraju. 


Sieć the White Bear Coffee coraz śmielej rusza w Polskę. Po kawiarniach w Giżycku, Suwałkach i Ostrowie Wielkopolskim przyszedł czas na Warszawę. Świetna lokalizacja, ciekawa aranżacja wnętrza i menu oparte na jasno palonych ziarnach z białostockiej palarni specjalizującej się w kawach przelewowych. Właściciele nowego Miśka liczą, że lokal szybko zyska na popularności.


– Zdecydowaliśmy się na koncept the White Bear Coffee, ponieważ nie jest to kolejna sieciówka, do której wpada się po kawę na wynos. Marka ujęła nas swoją osobowością, sposobem budowania relacji z gośćmi, całym aspektem wizualnym i doskonałej jakości produktem. Warszawa to trudny rynek, jednak wierzymy, że dzięki tak dopracowanemu modelowi biznesowemu, odniesiemy na nim sukces – mówi Łukasz Kowalewski współwłaściciel kawiarni the White Bear Coffee w Warszawie. 


W 2022 roku sieć pod szyldem białego niedźwiedzia powiększyła się o 5 punktów. W planach ma otwarcie kolejnych – w Lublinie oraz Krakowie. I jak przekonują właściciele franczyzy – to dopiero początek.


– Obecnie prowadzimy kilka zaawansowanych rozmów z przedsiębiorcami, którzy są na etapie poszukiwania odpowiedniej lokalizacji. Dodatkowo wprowadziliśmy do oferty trzy nowe modele współpracy – point, okno oraz riksza. Charakteryzują się one niższą kwotą inwestycji, dają możliwość działalności sezonowej lub eventowej. To elastyczna oferta, dopasowana do potrzeb nowej grupy franczyzobiorców – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel sieci. 


Marka the White Bear Coffee powstała w 2019 r. w Białymstoku. Dzisiaj liczy już 9 kawiarni własnych i franczyzowych. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.