„Śmietanka Łaciata nieźle zamiesza w kuchni!”. Nowa kampania od Mlekpolu
Odkrywanie intrygujących smaków, radość z gotowania i odwaga w eksperymentowaniu – wiosenna kampania śmietanek Łaciatych podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni oraz pewność kulinarnego efektu. Odniesienie do „pozytywnego zamieszania”, jakie wprowadzają, ma zachęcić konsumentów do czerpania codziennej radości z podejmowania kulinarnych wyzwań.
Kampania realizowana jest w TV oraz w kanałach digital – poprzez landing page, reklamy display i na platformach VOD oraz social media. Kreacje, ukazujące śmietanki wraz z apetycznymi potrawami przygotowanymi z ich wykorzystaniem, a także ciekawe wideo tworzą nowoczesny i dynamiczny przekaz. W ramach kampanii zaplanowano współpracę z influencerami oraz konkursy dla konsumentów. Do wygrania będą roboty planetarne oraz akcesoria kucharskie.
– Śmietanka Łaciata nieźle zamiesza w kuchni! Chcemy inspirować konsumentów do realizowania nowych pomysłów kulinarnych, jak również do otwierania się na nowe połączenia smakowe – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Śmietanki Łaciate dostępne są w czterech wariantach o różnej zawartości tłuszczu – 12%, 18%, 30% oraz 36%. Pasują do zup, sosów, deserów, potraw z patelni czy grilla. Działania komunikacyjne prowadzone będą przez cały rok, wiosenna edycja kampanii „Śmietanka Łaciata nieźle zamiesza w kuchni!” potrwa od kwietnia do połowy czerwca.

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.