„Śmietanka Łaciata nieźle zamiesza w kuchni!”. Nowa kampania od Mlekpolu
Odkrywanie intrygujących smaków, radość z gotowania i odwaga w eksperymentowaniu – wiosenna kampania śmietanek Łaciatych podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni oraz pewność kulinarnego efektu. Odniesienie do „pozytywnego zamieszania”, jakie wprowadzają, ma zachęcić konsumentów do czerpania codziennej radości z podejmowania kulinarnych wyzwań.
Kampania realizowana jest w TV oraz w kanałach digital – poprzez landing page, reklamy display i na platformach VOD oraz social media. Kreacje, ukazujące śmietanki wraz z apetycznymi potrawami przygotowanymi z ich wykorzystaniem, a także ciekawe wideo tworzą nowoczesny i dynamiczny przekaz. W ramach kampanii zaplanowano współpracę z influencerami oraz konkursy dla konsumentów. Do wygrania będą roboty planetarne oraz akcesoria kucharskie.
– Śmietanka Łaciata nieźle zamiesza w kuchni! Chcemy inspirować konsumentów do realizowania nowych pomysłów kulinarnych, jak również do otwierania się na nowe połączenia smakowe – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Śmietanki Łaciate dostępne są w czterech wariantach o różnej zawartości tłuszczu – 12%, 18%, 30% oraz 36%. Pasują do zup, sosów, deserów, potraw z patelni czy grilla. Działania komunikacyjne prowadzone będą przez cały rok, wiosenna edycja kampanii „Śmietanka Łaciata nieźle zamiesza w kuchni!” potrwa od kwietnia do połowy czerwca.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.