Komunikaty PR

Superior Taste Award 2022 dla Majonezu Kieleckiego

2022-06-23  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Popularny na rynku Majonez Kielecki produkowany w Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” został wyróżniony prestiżową, międzynarodową nagrodą Superior Taste Award 2022. Przyznano ją na podstawie badań przeprowadzonych przez Taste Institute wśród  ponad 200 ekspertów – wykwalifikowanych szefów kuchni i sommelierów, nie związanych z w/w instytucją.

International Taste Institute czyli Międzynarodowy Instytut Smaku, po raz kolejny ocenił zarówno produkty spożywcze, jak i napoje z całego świata. Ponad 200 szefów kuchni oraz sommelierów testowało wyroby z branży FMCG, a wśród ekspertów znaleźli się także pracujący w restauracjach wyróżnionych gwiazdką Michelin. Test podzielony został na kilka etapów, w których brano po uwagę wiele czynników. Pierwszy z nich wiązał się z tzw. blind testem czyli każdy z uczestników testował produkt nie wiedząc jak wygląda, jakiej jest firmy czy marki oraz skąd pochodzi. Otrzymał on jedynie informację dotyczącą kategorii w jakiej zakwalifikowany został dany wyrób. Drugi etap to prezentacja bezpośrednia, w której produkty zostały przełożone do przezroczystych opakowań, aby eksperci zachowali obiektywizm. Trzeci i jednocześnie ostatni etap była weryfikacją cech oraz składu produktu, w której ocenione zostały przede wszystkim właściwości organoleptyczne, takie jak pierwsze wrażenie, wygląd, zapach, smak oraz konsystencja.

Flagowy produkt WSP „Społem” – Majonez Kielecki otrzymał ocenę łączną na poziomie aż 86,5%! Dzięki tak wysokim ocenom został wyróżniony nagrodą  Superior Taste Award 2022 z dwoma złotymi gwiazdami.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Piec do pizzy, myjnia czy sprzęt do fitness w leasingu – dlaczego nie Biuro prasowe
2022-06-30 | 14:00

Piec do pizzy, myjnia czy sprzęt do fitness w leasingu – dlaczego nie

Samochody osobowe czy ciężarowe oraz maszyny i urządzenia – te środki trwałe najczęściej finansują firmy leasingowe. Zdarza się też, że przedsiębiorcy z różnych branż,
Firma Łódź: elastyczne biuro zamiast stania w korku
2022-06-30 | 12:08

Łódź: elastyczne biuro zamiast stania w korku

Mieszkańcy Łodzi – jednego z najdynamiczniej rozwijających się pod względem biznesu miast w Polsce – stoją w korkach ponad 4 dni w skali roku. Z podobnymi problemami mierzy się
Firma Marki CDRL dostępne na Modivo.pl i Amazon.de
2022-06-29 | 16:30

Marki CDRL dostępne na Modivo.pl i Amazon.de

Grupa CDRL, właściciel odzieżowej marki dziecięcej Coccodrillo, poszerza dostępność swoich produktów – zarówno w Internecie jak i stacjonarnie. W ostatnim czasie firma

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

U młodych pacjentek rak piersi występuje rzadko, ale jest bardziej agresywny. Dla wielu z nich taka diagnoza brzmi jak wyrok

Liczba zachorowań na raka piersi w Polsce sukcesywnie wzrasta. Co roku taką diagnozę słyszy ok. 20 tys. kobiet. Pacjentki przed 30. rokiem życia stanowią niewielki odsetek chorych, ale w ich przypadku często nowotwór jest bardziej agresywny. To m.in. dlatego dla młodych kobiet, które są aktywne zawodowo, mają rodziny i dzieci bądź planują je mieć w przyszłości, taka diagnoza często brzmi jak wyrok. – Niektóre kobiety mają poczucie, że jak rozpoczną leczenie, to skończy im się życie, że nie będą mogły już realizować najprostszych ról społecznych. To nie jest prawdą – podkreśla psychoonkolog, dr Mariola Kosowicz. Lekarze wskazują, że metody leczenia raka piersi są już dziś na tyle zaawansowane, że ten nowotwór, o ile zostanie wcześnie wykryty, może być niemal w 100 proc. uleczalny.

Handel

Coraz większa niepewność w gospodarce zbiera żniwo. Liczba upadłości firm rośnie

– Czynników ryzyka w biznesie jest dziś tak wiele, że dla przedsiębiorców, zwłaszcza małych i średnich, sytuacja stała się nieprzewidywalna jak nigdy dotąd – mówi Tomasz Starus, prezes zarządu Allianz Trade w Polsce. Widać to w statystykach dotyczących niewypłacalności firm. W maju było ich o 17 proc. więcej niż rok temu i aż o 150 proc. więcej niż na początku pandemii. W całym roku może być ich o 12 proc. więcej w ujęciu rocznym, podobnie jak w krajach Europy Zachodniej, które są głównym partnerem gospodarczym dla polskich firm. Dlatego rodzime firmy muszą dziś działać zgodnie z zasadą ograniczonego zaufania wobec kontrahentów, dokładniej analizować partnerów biznesowych oraz korzystać z narzędzi pozwalających zabezpieczyć się przed wzrostem ryzyka w biznesie.

Konsument

Członkostwo w Unii Europejskiej znacząco poprawiło polski system prawny. Zwiększyła się m.in. ochrona i bezpieczeństwo konsumentów

Wspólnota prawa w ramach UE ma przełożenie na życie zwykłych konsumentów. Od 2004 roku znacznie zwiększyła się bowiem ich ochrona wobec usługodawców i producentów. Unijne wymogi poprawiają także bezpieczeństwo żywności, samochodów i wielu innych towarów użytkowanych na co dzień przez Europejczyków i Polaków – wynika z raportu „Osiemnaście lat Polski w Unii Europejskiej” przygotowanego przez In.Europa. Jak podkreślają jego autorzy, to także unijnej legislacji zawdzięczamy większe bezpieczeństwo energetyczne w czasie kryzysu w relacjach z Rosją.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.