Superior Taste Award 2022 dla Majonezu Kieleckiego
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Popularny na rynku Majonez Kielecki produkowany w Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” został wyróżniony prestiżową, międzynarodową nagrodą Superior Taste Award 2022. Przyznano ją na podstawie badań przeprowadzonych przez Taste Institute wśród ponad 200 ekspertów – wykwalifikowanych szefów kuchni i sommelierów, nie związanych z w/w instytucją.
International Taste Institute czyli Międzynarodowy Instytut Smaku, po raz kolejny ocenił zarówno produkty spożywcze, jak i napoje z całego świata. Ponad 200 szefów kuchni oraz sommelierów testowało wyroby z branży FMCG, a wśród ekspertów znaleźli się także pracujący w restauracjach wyróżnionych gwiazdką Michelin. Test podzielony został na kilka etapów, w których brano po uwagę wiele czynników. Pierwszy z nich wiązał się z tzw. blind testem czyli każdy z uczestników testował produkt nie wiedząc jak wygląda, jakiej jest firmy czy marki oraz skąd pochodzi. Otrzymał on jedynie informację dotyczącą kategorii w jakiej zakwalifikowany został dany wyrób. Drugi etap to prezentacja bezpośrednia, w której produkty zostały przełożone do przezroczystych opakowań, aby eksperci zachowali obiektywizm. Trzeci i jednocześnie ostatni etap była weryfikacją cech oraz składu produktu, w której ocenione zostały przede wszystkim właściwości organoleptyczne, takie jak pierwsze wrażenie, wygląd, zapach, smak oraz konsystencja.
Flagowy produkt WSP „Społem” – Majonez Kielecki otrzymał ocenę łączną na poziomie aż 86,5%! Dzięki tak wysokim ocenom został wyróżniony nagrodą Superior Taste Award 2022 z dwoma złotymi gwiazdami.

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.