Komunikaty PR

Symfonia uruchomiła Infolinię KSeF

2023-08-02  |  09:00

Sejm przyjął nowelizację ustawy o VAT, która wprowadza obowiązek stosowania Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Dokument trafi teraz do podpisu przez prezydenta. Na legislacyjnym półmetku dla wielu przedsiębiorców temat KSeF wciąż stanowi wyzwanie i generuje wiele niewiadomych. Aby pomóc im w efektywnym wdrożeniu systemu, Symfonia uruchomiła bezpłatną Infolinię Symfonia KSeF. Wsparcie ekspertów można uzyskać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00 pod numerem telefonu 22 455 56 01. 

- Przedsiębiorcy już teraz powinni rozpocząć przygotowania do wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur, by spełnić nowy wymóg od 1 lipca 2024 roku. Niezbędne jest przeprowadzenie jak najszerszej kampanii informacyjnej, która pokaże na czym polega implementacja systemu, jak się do niej przygotować oraz z jakimi wyzwaniami będą się mierzyć firmy. Aby wyjść naprzeciw zainteresowanym, uruchomiliśmy Infolinię Symfonia KSeF. Nasi eksperci wesprą zainteresowanych wiedzą merytoryczną i praktycznymi wskazówkami - mówi Radosław Szymanowski, Lider Zespołu Biura Obsługi Klienta w Symfonii. 

Konsultanci Infolinii Symfonii KSeF będą dostępni pod numerem telefonu 22 455 56 01 od poniedziałku do piątku, od godziny 9:00 do 16:00. Ta inicjatywa ma na celu zapewnienie klientom kompleksowego wsparcia w zakresie wdrożenia i korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur. 

Dzwoniący będą obsługiwani w języku polskim. Użytkownik, rozpoczynając rozmowę, wyraża zgodę na jej rejestrację. Po połączeniu system zapowiedzi głosowych prowadzi po menu, prosząc o wybranie cyfry przyporządkowanej jednemu z czterech opcji: 

Zakup Symfonia KSeF. Klienci zainteresowani zakupem rozwiązania KSeF od Symfonii będą mogli uzyskać szczegółowe informacje na temat funkcjonalności produktu, dostępnych opcji pakietowych oraz korzyści płynących z zastosowania systemu do elektronicznego wystawiania i przesyłania faktur. 

Najczęstsze pytania i odpowiedzi dotyczące KSeF. Osoby korzystające z Infolinii Symfonia KSeF będą miały szansę zasięgnięcia informacji na temat obligatoryjnej daty wdrożenia systemu, procedury uwierzytelnienia, ewentualnych kar, jakie mogą wyniknąć z nieprzestrzegania przepisów, a także ogólnych zasad korzystania z KSeF. 

Pomoc techniczna w zakresie obsługi KSeF w rozwiązaniach Symfonii. Dla klientów, którzy już korzystają z rozwiązań Symfonii, Infolinia zapewni kompleksową pomoc techniczną w zakresie obsługi KSeF. Eksperci z zespołu technicznego dostępnych na infolinii służą pomocą w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z używaniem systemu. 

Biuro Obsługi Klienta Symfonii. Osoby poszukujące informacji na temat zamówień, aktualizacji, kontraktów i innych kwestii administracyjnych związanych z produktem Symfonia KSeF, mogą bezpośrednio skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem tej infolinii. 

- Uruchomienie Infolinii Symfonia KSeF to kolejny już krok w kierunku zapewnienia klientom kompleksowego wsparcia w zakresie Krajowego Systemu e-Faktur. Regularnie rozmawiamy na ten temat z ekspertami branży finansowej, przedstawicielami MŚP i rządu oraz praktykami, którzy rozumieją wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorcami. Tak znaczące zmiany nie zdarzają się często i zależy nam, aby edukować, wyjaśniać i być partnerem tej transformacji – dodaje Radosław Szymanowski, Lider Zespołu Biura Obsługi Klienta w Symfonii.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.