Symfonia uruchomiła Infolinię KSeF
Sejm przyjął nowelizację ustawy o VAT, która wprowadza obowiązek stosowania Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Dokument trafi teraz do podpisu przez prezydenta. Na legislacyjnym półmetku dla wielu przedsiębiorców temat KSeF wciąż stanowi wyzwanie i generuje wiele niewiadomych. Aby pomóc im w efektywnym wdrożeniu systemu, Symfonia uruchomiła bezpłatną Infolinię Symfonia KSeF. Wsparcie ekspertów można uzyskać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00 pod numerem telefonu 22 455 56 01.
- Przedsiębiorcy już teraz powinni rozpocząć przygotowania do wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur, by spełnić nowy wymóg od 1 lipca 2024 roku. Niezbędne jest przeprowadzenie jak najszerszej kampanii informacyjnej, która pokaże na czym polega implementacja systemu, jak się do niej przygotować oraz z jakimi wyzwaniami będą się mierzyć firmy. Aby wyjść naprzeciw zainteresowanym, uruchomiliśmy Infolinię Symfonia KSeF. Nasi eksperci wesprą zainteresowanych wiedzą merytoryczną i praktycznymi wskazówkami - mówi Radosław Szymanowski, Lider Zespołu Biura Obsługi Klienta w Symfonii.
Konsultanci Infolinii Symfonii KSeF będą dostępni pod numerem telefonu 22 455 56 01 od poniedziałku do piątku, od godziny 9:00 do 16:00. Ta inicjatywa ma na celu zapewnienie klientom kompleksowego wsparcia w zakresie wdrożenia i korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur.
Dzwoniący będą obsługiwani w języku polskim. Użytkownik, rozpoczynając rozmowę, wyraża zgodę na jej rejestrację. Po połączeniu system zapowiedzi głosowych prowadzi po menu, prosząc o wybranie cyfry przyporządkowanej jednemu z czterech opcji:
Zakup Symfonia KSeF. Klienci zainteresowani zakupem rozwiązania KSeF od Symfonii będą mogli uzyskać szczegółowe informacje na temat funkcjonalności produktu, dostępnych opcji pakietowych oraz korzyści płynących z zastosowania systemu do elektronicznego wystawiania i przesyłania faktur.
Najczęstsze pytania i odpowiedzi dotyczące KSeF. Osoby korzystające z Infolinii Symfonia KSeF będą miały szansę zasięgnięcia informacji na temat obligatoryjnej daty wdrożenia systemu, procedury uwierzytelnienia, ewentualnych kar, jakie mogą wyniknąć z nieprzestrzegania przepisów, a także ogólnych zasad korzystania z KSeF.
Pomoc techniczna w zakresie obsługi KSeF w rozwiązaniach Symfonii. Dla klientów, którzy już korzystają z rozwiązań Symfonii, Infolinia zapewni kompleksową pomoc techniczną w zakresie obsługi KSeF. Eksperci z zespołu technicznego dostępnych na infolinii służą pomocą w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z używaniem systemu.
Biuro Obsługi Klienta Symfonii. Osoby poszukujące informacji na temat zamówień, aktualizacji, kontraktów i innych kwestii administracyjnych związanych z produktem Symfonia KSeF, mogą bezpośrednio skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem tej infolinii.
- Uruchomienie Infolinii Symfonia KSeF to kolejny już krok w kierunku zapewnienia klientom kompleksowego wsparcia w zakresie Krajowego Systemu e-Faktur. Regularnie rozmawiamy na ten temat z ekspertami branży finansowej, przedstawicielami MŚP i rządu oraz praktykami, którzy rozumieją wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorcami. Tak znaczące zmiany nie zdarzają się często i zależy nam, aby edukować, wyjaśniać i być partnerem tej transformacji – dodaje Radosław Szymanowski, Lider Zespołu Biura Obsługi Klienta w Symfonii.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.