● Szkolenie Magdaleny Pawłowskiej Kampania Wow – dostęp VOD
Kampania WOW, to jedno z największych szkoleń dotyczące marketingu online w Polsce i najważniejsze wydarzenia o budowaniu biznesu online opartego o kursy. Pomysłodawczynią jak i główną ekspertką była Magdalena Pawłowska. 3 dniowe szkolenie, odbyło się pod koniec kwietniu w Digital Knowledge Space w Warszawie. Podczas tej edycji, ludzie chcący budować dochodowy biznes online, mogli dołączyć do streamingu, z każdego miejsca na świecie i na żywo zdobywać wiedzę, inspiracji i motywację od najlepszych.
Wiedza i mindset
Podczas 3 dniowego szkolenia uczestnicy stacjonarni, jak i Ci którzy śledzili wydarzenie online, mogli czerpać wiedzę od Magdaleny Pawłowskiej. Magdalena Pawłowska, jest jedną z najlepszych ekspertek marketingu online i prekursorką wdrażania produktów cyfrowych w Polsce. Pod jej czujnym okiem i na podstawie przygotowanych materiałów w workbooku, opracowywane były sprawdzone strategie marketingowe. Uczestnicy nauczyli się m.in. jakie produkty cyfrowego mogą tworzyć, jak je odpowiednio wycenić, jak skalować biznes i korzystać, ze sprawdzonych i skutecznych metod promocji i reklamy.
Nie zabrakło także, speech motywacyjnego, który pomógł odkryć wielu osobom na sali jak i online potencjał i możliwości jakie daje biznes online. Świetna porcja inspiracji, pokazanie różnych ograniczeń i blokad, pozwoliło niejednemu uczestnikowi uwierzyć w siebie i swoje możliwości.
“Jeżeli dobrze sobie uświadomicie dlaczego biznes online jest dla Was ważny, to będzie się to łączyło z odkryciem waszej wewnętrznej motywacji. Im bardziej czujesz swoją wewnętrzną motywację, swoją misję, tym lepiej. Dzięki temu, nie ważne jakie przeszkody napotkasz, dasz sobie radę, znajdziesz rozwiązanie.” - Magdalena Pawłowska
Między panelami, mogliśmy oczyścić umysł i nabrać energii podczas energetyzujących rozgrzewek tanecznych, które poprowadził Robert Jarek, osobowość telewizyjna, prezenter i konferansjer.
Zaproszeni goście
Oprócz Magdaleny Pawłowskiej na scenie pojawili się wybitni eksperci i jej absolwenci, którzy na podstawie własnej historii i doświadczeń opowiedzieli o swojej drodze do sukcesu.
Jako pierwszy ekspert, na scenie pojawiła się Dominika Żak, założycielka marki DeeZee, która podzieliła się z uczestnikami Kampanii WOW, historią swojej marki oraz dała kilka wskazówek. W piątkowy wieczór Dominika, brała udział w panelu eksperckim, podczas którego odpowiadała na różne nurtujące pytania.
“Nie pokażemy innym osobom, które stoją po drugiej stronie kamery, że jesteśmy ekspertami, jeżeli tej wiedzy nie pokażemy. Trudno w inny sposób to udowodnić. Żebyśmy byli autentyczni i żeby zbudować zaufanie z odbiorcami, musimy się tą wiedzą dzielić. Ja wam z całego serca życzę, żebyście się odważyli, nie czekali, kiedy jest idealny moment. On jest w tej chwili. Bądźcie w 1% osób, które się odważą, zaczną działać i osiągną sukces.”- Dominika Żak
Bracia Bartosz i Tobiasz Boral, autorzy marki kursów Best Brain, które uczą metod szybkiego zapamiętywania. Podzielili się swoją receptą na skalowanie biznesu online i automatyzację kampanii sprzedażowych.
Agnieszka Dembińska, ekspertka magazynowania materiałów niebezpiecznych, udzieliła cennych wskazówek na temat budowania społeczności od zera i sprzedaży w trudnej niszy.
Najważniejszą rzeczą, jaką uczestnicy powinni wynieść z Kampanii WOW to zrozumienie, że trzeba działać. Nie ważne, czy będziecie się przewracać i popełniać błędy. Musisz działać. Jak nie działasz, nie idziesz do przodu. W każdej dziedzinie będą górki i dołki więc nie możesz się poddawać i myśleć, że tylko Ty tak masz. - Agnieszka Dembińska
Wspaniały duet Magdalena Mleczkowska i Pawel Sado – kolejna wartościowa historia z puentą. Pokazali jak świadomie rozumieć życie oraz rzeczywistość, tak aby maksymalnie wykorzystać swoje możliwości, z lekkością.
Estera Michalak znana jako Laktopołożna, dzięki swojej historii pokazała nam, że nie ma ograniczeń, do budowania biznesu online, nawet jeżeli cała branża w to wątpi i że można pracować z każdego miejsca na świecie i wieść godne życie.
Na koniec Bartek Indygo, praktyk duchowości, poprowadził zbiorową medytacje, dodał energii, pozwolił nam oczyścić umysł i uwierzyć w własny sukces.
Ceremonia wręczenia nagród
Podczas szkolenia Magdalena celebrowała sukcesy swoich absolwentów i absolwentek. Aż 17 osób otrzymało nagrodę za osiągnięcie spektakularnych wyników. 5 osób odebrało Platynową Płytę oznaczającą przekroczenie 1 miliona złotych przychodu z kursów online. 12 osób odebrało Złotą Płytę, za przebicie 100.000 zł.
Ludzie
W konferencji wzięły udział 234 osoby stacjonarnie jak i online. Każdy uczestnik, przybył z intencją zdobycia konkretnej wiedzy i stworzenia strategii marketingowej dla własnej marki. Różnorodność osobowości i branż, wspaniale się uzupełnia podczas ćwiczeń czy przerw. Wzajemna pomoc, kreatywność i wsparcie były nieodłącznym elementem tego wydarzenia.
Oto opinie o Kampanii WOW:
Mnie urzeka to, że Magda zadbała o każdy szczegół. Konferencja jest bardzo inspirującą i ciekawa. - Monika Maziejuk
Wiele branż rozwija się w internecie. Ja widzę szereg korzyści, chciałam to zrobić dobrze, profesjonalnie i szybko. Dlatego jestem tutaj.- Monika Zmudziejewska
Ja już sprzedaje swoje kursy i ebooki. Ale robię to samodzielnie i intuicyjnie. Chciałam zaoszczędzić swojego czasu i zrobić to profesjonalnie, tak, jak się należy. - Marta Magdzińska- Sochacka
Na pewno jestem wśród osób, które chcą tego samego, co ja! To jest fajne uczucie. - Ewa Birlet
Wynoszę nowe pomysły, nowe inspiracje i daje mi to kopa do działania. - Martyna Winnicka
To nie koniec!
Jeśli komuś nie pasował termin Kampanii Wow, może skorzystać z cennej wiedzy, poprzez nagrania wideo.
VOD będzie dostępne od 16 maja 2023. Aktualnie trwa przedsprzedaż na www.KampaniaWOW.pl
Fot. Szkoła Fotografa Mateusz Janiec
![Soudal kolejny raz wybrany przez wykonawców Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_269096140,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Soudal kolejny raz wybrany przez wykonawców
![Badania Jabra ujawniają wpływ dźwięków na wydajność i ogólną atmosferę w biurze](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_185942762,w_260,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Badania Jabra ujawniają wpływ dźwięków na wydajność i ogólną atmosferę w biurze
![Kontri świętuje 18 lat sukcesów w e-commerce](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_157742598,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kontri świętuje 18 lat sukcesów w e-commerce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.