● Szkolenie Magdaleny Pawłowskiej Kampania Wow – dostęp VOD
Kampania WOW, to jedno z największych szkoleń dotyczące marketingu online w Polsce i najważniejsze wydarzenia o budowaniu biznesu online opartego o kursy. Pomysłodawczynią jak i główną ekspertką była Magdalena Pawłowska. 3 dniowe szkolenie, odbyło się pod koniec kwietniu w Digital Knowledge Space w Warszawie. Podczas tej edycji, ludzie chcący budować dochodowy biznes online, mogli dołączyć do streamingu, z każdego miejsca na świecie i na żywo zdobywać wiedzę, inspiracji i motywację od najlepszych.
Wiedza i mindset
Podczas 3 dniowego szkolenia uczestnicy stacjonarni, jak i Ci którzy śledzili wydarzenie online, mogli czerpać wiedzę od Magdaleny Pawłowskiej. Magdalena Pawłowska, jest jedną z najlepszych ekspertek marketingu online i prekursorką wdrażania produktów cyfrowych w Polsce. Pod jej czujnym okiem i na podstawie przygotowanych materiałów w workbooku, opracowywane były sprawdzone strategie marketingowe. Uczestnicy nauczyli się m.in. jakie produkty cyfrowego mogą tworzyć, jak je odpowiednio wycenić, jak skalować biznes i korzystać, ze sprawdzonych i skutecznych metod promocji i reklamy.
Nie zabrakło także, speech motywacyjnego, który pomógł odkryć wielu osobom na sali jak i online potencjał i możliwości jakie daje biznes online. Świetna porcja inspiracji, pokazanie różnych ograniczeń i blokad, pozwoliło niejednemu uczestnikowi uwierzyć w siebie i swoje możliwości.
“Jeżeli dobrze sobie uświadomicie dlaczego biznes online jest dla Was ważny, to będzie się to łączyło z odkryciem waszej wewnętrznej motywacji. Im bardziej czujesz swoją wewnętrzną motywację, swoją misję, tym lepiej. Dzięki temu, nie ważne jakie przeszkody napotkasz, dasz sobie radę, znajdziesz rozwiązanie.” - Magdalena Pawłowska
Między panelami, mogliśmy oczyścić umysł i nabrać energii podczas energetyzujących rozgrzewek tanecznych, które poprowadził Robert Jarek, osobowość telewizyjna, prezenter i konferansjer.
Zaproszeni goście
Oprócz Magdaleny Pawłowskiej na scenie pojawili się wybitni eksperci i jej absolwenci, którzy na podstawie własnej historii i doświadczeń opowiedzieli o swojej drodze do sukcesu.
Jako pierwszy ekspert, na scenie pojawiła się Dominika Żak, założycielka marki DeeZee, która podzieliła się z uczestnikami Kampanii WOW, historią swojej marki oraz dała kilka wskazówek. W piątkowy wieczór Dominika, brała udział w panelu eksperckim, podczas którego odpowiadała na różne nurtujące pytania.
“Nie pokażemy innym osobom, które stoją po drugiej stronie kamery, że jesteśmy ekspertami, jeżeli tej wiedzy nie pokażemy. Trudno w inny sposób to udowodnić. Żebyśmy byli autentyczni i żeby zbudować zaufanie z odbiorcami, musimy się tą wiedzą dzielić. Ja wam z całego serca życzę, żebyście się odważyli, nie czekali, kiedy jest idealny moment. On jest w tej chwili. Bądźcie w 1% osób, które się odważą, zaczną działać i osiągną sukces.”- Dominika Żak
Bracia Bartosz i Tobiasz Boral, autorzy marki kursów Best Brain, które uczą metod szybkiego zapamiętywania. Podzielili się swoją receptą na skalowanie biznesu online i automatyzację kampanii sprzedażowych.
Agnieszka Dembińska, ekspertka magazynowania materiałów niebezpiecznych, udzieliła cennych wskazówek na temat budowania społeczności od zera i sprzedaży w trudnej niszy.
Najważniejszą rzeczą, jaką uczestnicy powinni wynieść z Kampanii WOW to zrozumienie, że trzeba działać. Nie ważne, czy będziecie się przewracać i popełniać błędy. Musisz działać. Jak nie działasz, nie idziesz do przodu. W każdej dziedzinie będą górki i dołki więc nie możesz się poddawać i myśleć, że tylko Ty tak masz. - Agnieszka Dembińska
Wspaniały duet Magdalena Mleczkowska i Pawel Sado – kolejna wartościowa historia z puentą. Pokazali jak świadomie rozumieć życie oraz rzeczywistość, tak aby maksymalnie wykorzystać swoje możliwości, z lekkością.
Estera Michalak znana jako Laktopołożna, dzięki swojej historii pokazała nam, że nie ma ograniczeń, do budowania biznesu online, nawet jeżeli cała branża w to wątpi i że można pracować z każdego miejsca na świecie i wieść godne życie.
Na koniec Bartek Indygo, praktyk duchowości, poprowadził zbiorową medytacje, dodał energii, pozwolił nam oczyścić umysł i uwierzyć w własny sukces.
Ceremonia wręczenia nagród
Podczas szkolenia Magdalena celebrowała sukcesy swoich absolwentów i absolwentek. Aż 17 osób otrzymało nagrodę za osiągnięcie spektakularnych wyników. 5 osób odebrało Platynową Płytę oznaczającą przekroczenie 1 miliona złotych przychodu z kursów online. 12 osób odebrało Złotą Płytę, za przebicie 100.000 zł.
Ludzie
W konferencji wzięły udział 234 osoby stacjonarnie jak i online. Każdy uczestnik, przybył z intencją zdobycia konkretnej wiedzy i stworzenia strategii marketingowej dla własnej marki. Różnorodność osobowości i branż, wspaniale się uzupełnia podczas ćwiczeń czy przerw. Wzajemna pomoc, kreatywność i wsparcie były nieodłącznym elementem tego wydarzenia.
Oto opinie o Kampanii WOW:
Mnie urzeka to, że Magda zadbała o każdy szczegół. Konferencja jest bardzo inspirującą i ciekawa. - Monika Maziejuk
Wiele branż rozwija się w internecie. Ja widzę szereg korzyści, chciałam to zrobić dobrze, profesjonalnie i szybko. Dlatego jestem tutaj.- Monika Zmudziejewska
Ja już sprzedaje swoje kursy i ebooki. Ale robię to samodzielnie i intuicyjnie. Chciałam zaoszczędzić swojego czasu i zrobić to profesjonalnie, tak, jak się należy. - Marta Magdzińska- Sochacka
Na pewno jestem wśród osób, które chcą tego samego, co ja! To jest fajne uczucie. - Ewa Birlet
Wynoszę nowe pomysły, nowe inspiracje i daje mi to kopa do działania. - Martyna Winnicka
To nie koniec!
Jeśli komuś nie pasował termin Kampanii Wow, może skorzystać z cennej wiedzy, poprzez nagrania wideo.
VOD będzie dostępne od 16 maja 2023. Aktualnie trwa przedsprzedaż na www.KampaniaWOW.pl
Fot. Szkoła Fotografa Mateusz Janiec

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.