Komunikaty PR

● Szkolenie Magdaleny Pawłowskiej Kampania Wow – dostęp VOD

2023-04-28  |  15:00
Biuro prasowe

Kampania WOW, to jedno z największych szkoleń dotyczące marketingu online w Polsce i najważniejsze wydarzenia o budowaniu biznesu online opartego o kursy. Pomysłodawczynią jak i główną ekspertką była Magdalena Pawłowska.  3 dniowe szkolenie, odbyło się pod koniec kwietniu w Digital Knowledge Space w Warszawie. Podczas tej edycji, ludzie chcący budować dochodowy biznes online, mogli dołączyć do streamingu, z każdego miejsca na świecie i na żywo zdobywać wiedzę, inspiracji i motywację od najlepszych.

Wiedza i mindset

Podczas 3 dniowego szkolenia uczestnicy stacjonarni, jak i Ci którzy śledzili wydarzenie online, mogli czerpać wiedzę od Magdaleny Pawłowskiej. Magdalena Pawłowska, jest jedną z najlepszych ekspertek marketingu online i prekursorką wdrażania produktów cyfrowych w Polsce. Pod jej czujnym okiem i na podstawie przygotowanych materiałów w workbooku, opracowywane były sprawdzone strategie marketingowe. Uczestnicy nauczyli się m.in. jakie produkty cyfrowego mogą tworzyć, jak je odpowiednio wycenić, jak skalować biznes i korzystać, ze sprawdzonych i skutecznych metod promocji i reklamy.

Nie zabrakło także, speech motywacyjnego, który pomógł odkryć wielu osobom na sali jak i online potencjał i możliwości jakie daje biznes online. Świetna porcja inspiracji, pokazanie różnych ograniczeń i blokad, pozwoliło niejednemu uczestnikowi uwierzyć w siebie i swoje możliwości.

“Jeżeli dobrze sobie uświadomicie dlaczego biznes online jest dla Was ważny, to będzie się to łączyło z odkryciem waszej wewnętrznej motywacji. Im bardziej czujesz swoją wewnętrzną motywację, swoją misję, tym lepiej. Dzięki temu, nie ważne jakie przeszkody napotkasz, dasz sobie radę, znajdziesz rozwiązanie.” - Magdalena Pawłowska

 

Między panelami, mogliśmy oczyścić umysł i nabrać energii podczas energetyzujących rozgrzewek tanecznych, które poprowadził Robert Jarek, osobowość telewizyjna, prezenter i konferansjer.

Zaproszeni goście

Oprócz Magdaleny Pawłowskiej na scenie pojawili się wybitni eksperci i jej absolwenci, którzy na podstawie własnej historii i doświadczeń opowiedzieli o swojej drodze do sukcesu.

Jako pierwszy ekspert, na scenie pojawiła się Dominika Żak, założycielka marki DeeZee, która podzieliła się z uczestnikami Kampanii WOW, historią swojej marki oraz dała kilka wskazówek. W piątkowy wieczór Dominika, brała udział w panelu eksperckim, podczas którego odpowiadała na różne nurtujące pytania.

“Nie pokażemy innym osobom, które stoją po drugiej stronie kamery, że jesteśmy ekspertami, jeżeli tej wiedzy nie pokażemy. Trudno w inny sposób to udowodnić. Żebyśmy byli autentyczni i żeby zbudować zaufanie z odbiorcami, musimy się tą wiedzą dzielić. Ja wam z całego serca życzę, żebyście się odważyli, nie czekali, kiedy jest idealny moment. On jest w tej chwili. Bądźcie w 1% osób, które się odważą, zaczną działać i osiągną sukces.”- Dominika Żak

Bracia Bartosz i Tobiasz Boral, autorzy marki kursów Best Brain, które uczą metod szybkiego zapamiętywania. Podzielili się swoją receptą na skalowanie biznesu online i automatyzację kampanii sprzedażowych.

Agnieszka Dembińska, ekspertka magazynowania materiałów niebezpiecznych, udzieliła cennych wskazówek na temat budowania społeczności od zera i sprzedaży w trudnej niszy.

Najważniejszą rzeczą, jaką uczestnicy powinni wynieść z Kampanii WOW to zrozumienie, że trzeba działać. Nie ważne, czy będziecie się przewracać i popełniać błędy. Musisz działać. Jak nie działasz, nie idziesz do przodu. W każdej dziedzinie będą górki i dołki więc nie możesz się poddawać i myśleć, że tylko Ty tak masz. - Agnieszka Dembińska

Wspaniały duet Magdalena Mleczkowska i Pawel Sado – kolejna wartościowa historia z puentą. Pokazali jak świadomie rozumieć życie oraz rzeczywistość, tak aby maksymalnie wykorzystać swoje możliwości, z lekkością.

Estera Michalak znana jako Laktopołożna, dzięki swojej historii pokazała nam, że nie ma ograniczeń, do budowania biznesu online, nawet jeżeli cała branża w to wątpi i  że można pracować z każdego miejsca na świecie i wieść godne życie.

Na koniec Bartek Indygo, praktyk duchowości, poprowadził zbiorową medytacje, dodał energii, pozwolił nam oczyścić umysł i uwierzyć w własny sukces.

Ceremonia wręczenia nagród

Podczas szkolenia Magdalena celebrowała sukcesy swoich absolwentów i absolwentek. Aż 17 osób otrzymało nagrodę za osiągnięcie spektakularnych wyników. 5 osób odebrało Platynową Płytę oznaczającą przekroczenie 1 miliona złotych przychodu z kursów online. 12 osób odebrało Złotą Płytę, za przebicie 100.000 zł.

Ludzie

W konferencji wzięły udział 234 osoby stacjonarnie jak i online. Każdy uczestnik, przybył z intencją zdobycia konkretnej wiedzy i stworzenia strategii marketingowej dla własnej marki. Różnorodność osobowości i branż, wspaniale się uzupełnia podczas ćwiczeń czy przerw. Wzajemna pomoc, kreatywność i wsparcie były nieodłącznym elementem tego wydarzenia.

Oto opinie o Kampanii WOW:

Mnie urzeka to, że Magda zadbała o każdy szczegół. Konferencja jest bardzo inspirującą i ciekawa. - Monika Maziejuk

Wiele branż rozwija się w internecie. Ja widzę szereg korzyści, chciałam to zrobić dobrze, profesjonalnie i szybko. Dlatego jestem tutaj.- Monika Zmudziejewska

Ja już sprzedaje swoje kursy i ebooki. Ale robię to samodzielnie i intuicyjnie. Chciałam zaoszczędzić swojego czasu i zrobić to profesjonalnie, tak, jak się należy. - Marta Magdzińska- Sochacka

Na pewno jestem wśród osób, które chcą tego samego, co ja! To jest fajne uczucie. - Ewa Birlet

Wynoszę nowe pomysły, nowe inspiracje i daje mi to kopa do działania. - Martyna Winnicka

 

To nie koniec!

Jeśli komuś nie pasował termin Kampanii Wow, może skorzystać z cennej wiedzy, poprzez nagrania wideo.

VOD będzie dostępne od 16 maja 2023. Aktualnie trwa przedsprzedaż na www.KampaniaWOW.pl

 

Fot. Szkoła Fotografa Mateusz Janiec

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.