The White Bear Coffee z nową kawiarnią w Krakowie!
Na początku kwietnia marka the White Bear Coffee powiększyła się o szóstą kawiarnię franczyzową. Mieści się ona w Krakowie przy ul. Szujskiego 11 i jest największym powierzchniowo lokalem w sieci. Można tam spróbować m.in. kaw speciality wypalanych w białostockiej palarni oraz rzemieślniczych lodów.
The White Bear Coffee jest jedenastą kawiarnią powstałej w 2019 r. sieci. Obecnie kawy od Miśka napijemy się w Białymstoku, Warszawie, Lublinie, Suwałkach, Giżycku i Ostrowie Wielkopolskim.
Tym, co wyróżnia lokale pod szyldem WBC, jest połączenie ciekawego menu z designerskim wystrojem wnętrz. Klimat kawiarni dopełniają liczne dodatki i obrazy oparte na nieoczywistych, intrygujących kolażach.
Sieć posiada własną palarnię kawy, w której produkowane są ziarna do ekspresów oraz metod przelewowych. Dzięki temu gwarantuje najwyższą jakość naparów i powtarzalność smaku.
– Kawiarnia w Krakowie sprawi, że nasza marka zyska rozpoznawalność także w południowej części Polski. Cieszymy się, że Misiek został tak miło przyjęty przez mieszkańców stolicy Małopolski – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel franczyzy.
Na gości the White Bear Coffee w Krakowie, poza kawą, czekają także herbaty, soki, ciasta, gofry, drożdżówki i kanapki. A ponadto całe menu śniadaniowe. Nowi klienci mogą także zarejestrować się w aplikacji mobilnej z programem lojalnościowym oraz zapisać do newslettera.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.