Komunikaty PR

Tik Tok w branży księgarskiej?TaniaKsiazka.pl rozwija kolejny kanał marketingowy

2021-04-23  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.39 MB )

TaniaKsiazka.pl z sukcesem prowadzi humorystyczne profile na Facebooku, Instagramie czy Tik Toku, które przyciągają młodych ludzi i pokazują, że czytanie to po prostu fajne zajęcie. Tak silnej społeczności odbiorców mogą księgarni pozazdrościć inne marki, szczególnie te działające w branży. Niewymuszony styl komunikacji, podążanie za trendami i doskonałe wyczucie internetu – to pewnie nie jedyne powody, dla których Tik Tok zaproponował księgarni objęcie patronatu nad swoją akcją #czytamy organizowaną z okazji Światowego Dnia Książki.

Challenge #czytamy polega na udostępnieniu na swoim Tik Toku filmiku z przypadkowymi fragmentami różnych książek. Akcja trwa od 23 do 30 kwietnia i bierze w niej udział wielu polskich autorów, m.in. Blanka Lipińska, Alek Rogoziński, Wojciech Chmielarz, Kasia Nowakowska znana jako K.N. Haner czy Agnieszka Lingas-Łoniewska. Głównym partnerem challengu została TaniaKsiazka.pl – jedyna księgarnia internetowa w Polsce, która tak aktywnie działa na Tik Toku.

– Na platformie jesteśmy od lipca zeszłego roku. Odnaleźliśmy tu szerokie grono czytelników, co przełożyło się na spore zainteresowanie naszymi działaniami. Dzisiaj wspólnie tworzymy okołoksiążkową społeczność, którą można odkrywać pod hashtagiem #booktokpolska oraz #booktokpl – mówi Marta Galicka, Social Media Specialist w firmie Glosel, właściciela TaniaKsiazka.pl.

 

Z marketingowego punktu widzenia krótki i dynamiczny content video stale zyskuje na popularności. Na tę chwilę TaniaKsiazka.pl na TikToku posiada 10 000 obserwujących, a polubienia sięgają 95 800. Jeden z najlepiej trendujących materiałów osiągnął 173 800 wyświetleń. Co więcej, TikTok jest tylko jednym z wielu kanałów social media prowadzonych przez tę białostocką księgarnię internetową. Jej profil na Facebooku ma ponad 200 tys. obserwujących, a na Instagramie – blisko 70 tys.  

 Realizując nasze treści, skupiamy się na trendzie, czytelniczej inspiracji, odpowiedniej dawce humoru i dobrej zabawie. Dodatkowo naszymi działaniami potwierdzamy, że jesteśmy wszędzie tam, gdzie można rozmawiać o książkach – przekonuje Marta Galicka i dodaje: – Możemy śmiało powiedzieć, że to, co nasi obserwujący widzą obecnie, to dopiero początek. Właśnie budujemy strategię wykorzystania platformy TikTok w celach edukacyjnych. Mamy nadzieję, że już wkrótce podzielimy się pierwszymi efektami naszej pracy – podsumowuje przedstawicielka firmy Glosel.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA Biuro prasowe
2025-05-16 | 15:00

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Jak wynika ze zaktualizowanego raportu przygotowanego przez Międzynarodową Federację Księgowych (IFAC) oraz AICPA & CIMA, niemal trzy czwarte największych globalnych firm
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca

5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.

Ochrona środowiska

Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.

Handel

Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.