Komunikaty PR

Tik Tok w branży księgarskiej?TaniaKsiazka.pl rozwija kolejny kanał marketingowy

2021-04-23  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.39 MB )

TaniaKsiazka.pl z sukcesem prowadzi humorystyczne profile na Facebooku, Instagramie czy Tik Toku, które przyciągają młodych ludzi i pokazują, że czytanie to po prostu fajne zajęcie. Tak silnej społeczności odbiorców mogą księgarni pozazdrościć inne marki, szczególnie te działające w branży. Niewymuszony styl komunikacji, podążanie za trendami i doskonałe wyczucie internetu – to pewnie nie jedyne powody, dla których Tik Tok zaproponował księgarni objęcie patronatu nad swoją akcją #czytamy organizowaną z okazji Światowego Dnia Książki.

Challenge #czytamy polega na udostępnieniu na swoim Tik Toku filmiku z przypadkowymi fragmentami różnych książek. Akcja trwa od 23 do 30 kwietnia i bierze w niej udział wielu polskich autorów, m.in. Blanka Lipińska, Alek Rogoziński, Wojciech Chmielarz, Kasia Nowakowska znana jako K.N. Haner czy Agnieszka Lingas-Łoniewska. Głównym partnerem challengu została TaniaKsiazka.pl – jedyna księgarnia internetowa w Polsce, która tak aktywnie działa na Tik Toku.

– Na platformie jesteśmy od lipca zeszłego roku. Odnaleźliśmy tu szerokie grono czytelników, co przełożyło się na spore zainteresowanie naszymi działaniami. Dzisiaj wspólnie tworzymy okołoksiążkową społeczność, którą można odkrywać pod hashtagiem #booktokpolska oraz #booktokpl – mówi Marta Galicka, Social Media Specialist w firmie Glosel, właściciela TaniaKsiazka.pl.

 

Z marketingowego punktu widzenia krótki i dynamiczny content video stale zyskuje na popularności. Na tę chwilę TaniaKsiazka.pl na TikToku posiada 10 000 obserwujących, a polubienia sięgają 95 800. Jeden z najlepiej trendujących materiałów osiągnął 173 800 wyświetleń. Co więcej, TikTok jest tylko jednym z wielu kanałów social media prowadzonych przez tę białostocką księgarnię internetową. Jej profil na Facebooku ma ponad 200 tys. obserwujących, a na Instagramie – blisko 70 tys.  

 Realizując nasze treści, skupiamy się na trendzie, czytelniczej inspiracji, odpowiedniej dawce humoru i dobrej zabawie. Dodatkowo naszymi działaniami potwierdzamy, że jesteśmy wszędzie tam, gdzie można rozmawiać o książkach – przekonuje Marta Galicka i dodaje: – Możemy śmiało powiedzieć, że to, co nasi obserwujący widzą obecnie, to dopiero początek. Właśnie budujemy strategię wykorzystania platformy TikTok w celach edukacyjnych. Mamy nadzieję, że już wkrótce podzielimy się pierwszymi efektami naszej pracy – podsumowuje przedstawicielka firmy Glosel.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.