Tik Tok w branży księgarskiej?TaniaKsiazka.pl rozwija kolejny kanał marketingowy
TaniaKsiazka.pl z sukcesem prowadzi humorystyczne profile na Facebooku, Instagramie czy Tik Toku, które przyciągają młodych ludzi i pokazują, że czytanie to po prostu fajne zajęcie. Tak silnej społeczności odbiorców mogą księgarni pozazdrościć inne marki, szczególnie te działające w branży. Niewymuszony styl komunikacji, podążanie za trendami i doskonałe wyczucie internetu – to pewnie nie jedyne powody, dla których Tik Tok zaproponował księgarni objęcie patronatu nad swoją akcją #czytamy organizowaną z okazji Światowego Dnia Książki.
Challenge #czytamy polega na udostępnieniu na swoim Tik Toku filmiku z przypadkowymi fragmentami różnych książek. Akcja trwa od 23 do 30 kwietnia i bierze w niej udział wielu polskich autorów, m.in. Blanka Lipińska, Alek Rogoziński, Wojciech Chmielarz, Kasia Nowakowska znana jako K.N. Haner czy Agnieszka Lingas-Łoniewska. Głównym partnerem challengu została TaniaKsiazka.pl – jedyna księgarnia internetowa w Polsce, która tak aktywnie działa na Tik Toku.
– Na platformie jesteśmy od lipca zeszłego roku. Odnaleźliśmy tu szerokie grono czytelników, co przełożyło się na spore zainteresowanie naszymi działaniami. Dzisiaj wspólnie tworzymy okołoksiążkową społeczność, którą można odkrywać pod hashtagiem #booktokpolska oraz #booktokpl – mówi Marta Galicka, Social Media Specialist w firmie Glosel, właściciela TaniaKsiazka.pl.
Z marketingowego punktu widzenia krótki i dynamiczny content video stale zyskuje na popularności. Na tę chwilę TaniaKsiazka.pl na TikToku posiada 10 000 obserwujących, a polubienia sięgają 95 800. Jeden z najlepiej trendujących materiałów osiągnął 173 800 wyświetleń. Co więcej, TikTok jest tylko jednym z wielu kanałów social media prowadzonych przez tę białostocką księgarnię internetową. Jej profil na Facebooku ma ponad 200 tys. obserwujących, a na Instagramie – blisko 70 tys.
– Realizując nasze treści, skupiamy się na trendzie, czytelniczej inspiracji, odpowiedniej dawce humoru i dobrej zabawie. Dodatkowo naszymi działaniami potwierdzamy, że jesteśmy wszędzie tam, gdzie można rozmawiać o książkach – przekonuje Marta Galicka i dodaje: – Możemy śmiało powiedzieć, że to, co nasi obserwujący widzą obecnie, to dopiero początek. Właśnie budujemy strategię wykorzystania platformy TikTok w celach edukacyjnych. Mamy nadzieję, że już wkrótce podzielimy się pierwszymi efektami naszej pracy – podsumowuje przedstawicielka firmy Glosel.

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.