Komunikaty PR

Tik Tok w branży księgarskiej?TaniaKsiazka.pl rozwija kolejny kanał marketingowy

2021-04-23  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.39 MB )

TaniaKsiazka.pl z sukcesem prowadzi humorystyczne profile na Facebooku, Instagramie czy Tik Toku, które przyciągają młodych ludzi i pokazują, że czytanie to po prostu fajne zajęcie. Tak silnej społeczności odbiorców mogą księgarni pozazdrościć inne marki, szczególnie te działające w branży. Niewymuszony styl komunikacji, podążanie za trendami i doskonałe wyczucie internetu – to pewnie nie jedyne powody, dla których Tik Tok zaproponował księgarni objęcie patronatu nad swoją akcją #czytamy organizowaną z okazji Światowego Dnia Książki.

Challenge #czytamy polega na udostępnieniu na swoim Tik Toku filmiku z przypadkowymi fragmentami różnych książek. Akcja trwa od 23 do 30 kwietnia i bierze w niej udział wielu polskich autorów, m.in. Blanka Lipińska, Alek Rogoziński, Wojciech Chmielarz, Kasia Nowakowska znana jako K.N. Haner czy Agnieszka Lingas-Łoniewska. Głównym partnerem challengu została TaniaKsiazka.pl – jedyna księgarnia internetowa w Polsce, która tak aktywnie działa na Tik Toku.

– Na platformie jesteśmy od lipca zeszłego roku. Odnaleźliśmy tu szerokie grono czytelników, co przełożyło się na spore zainteresowanie naszymi działaniami. Dzisiaj wspólnie tworzymy okołoksiążkową społeczność, którą można odkrywać pod hashtagiem #booktokpolska oraz #booktokpl – mówi Marta Galicka, Social Media Specialist w firmie Glosel, właściciela TaniaKsiazka.pl.

 

Z marketingowego punktu widzenia krótki i dynamiczny content video stale zyskuje na popularności. Na tę chwilę TaniaKsiazka.pl na TikToku posiada 10 000 obserwujących, a polubienia sięgają 95 800. Jeden z najlepiej trendujących materiałów osiągnął 173 800 wyświetleń. Co więcej, TikTok jest tylko jednym z wielu kanałów social media prowadzonych przez tę białostocką księgarnię internetową. Jej profil na Facebooku ma ponad 200 tys. obserwujących, a na Instagramie – blisko 70 tys.  

 Realizując nasze treści, skupiamy się na trendzie, czytelniczej inspiracji, odpowiedniej dawce humoru i dobrej zabawie. Dodatkowo naszymi działaniami potwierdzamy, że jesteśmy wszędzie tam, gdzie można rozmawiać o książkach – przekonuje Marta Galicka i dodaje: – Możemy śmiało powiedzieć, że to, co nasi obserwujący widzą obecnie, to dopiero początek. Właśnie budujemy strategię wykorzystania platformy TikTok w celach edukacyjnych. Mamy nadzieję, że już wkrótce podzielimy się pierwszymi efektami naszej pracy – podsumowuje przedstawicielka firmy Glosel.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.