TIKKURILA Budowlaną Marką Roku 2024
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
PPG ogłosił, że należąca do koncernu marka farb TIKKURILA kolejny rok z rzędu została wybrana Budowlaną Marką Roku. Głosami wykonawców w tegorocznej odsłonie renomowanego rankingu otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Farby Dekoracyjne Wewnętrzne.
„Obecność marki Tikkurila w gronie najbardziej cenionych i zaufanych wśród profesjonalistów marek traktujemy jako potwierdzenie właściwego kierunku rozwoju. Wykorzystujemy innowacyjne technologie, by oferować farby najwyższej jakości, które pozwalają wykreować piękne, a przede wszystkim funkcjonalne wnętrza. Stale poszukujemy też nowych rozwiązań, wprowadzamy kolejne produkty, aby odpowiadały najnowszym trendom i - co najważniejsze - aktualnym potrzebom klientów. Nasze działania są zauważane i doceniane przez wykonawców, którzy – jak pokazuje ranking – od lat darzą naszą markę dużym zaufaniem” – komentuje Justyna Balińska, manager marki Tikkurila w PPG.
Budowlana Marka Roku to ogólnopolski ranking przeprowadzany wśród firm budowlanych i wykonawczych od 2004 roku, który ma na celu wyłonienie najbardziej cenionych przez fachowców w branży marek. Tworzony jest w oparciu o profesjonalne badania rynkowe realizowane na reprezentatywnej dla każdej kategorii próbie profesjonalistów z całego kraju. Wykonawcy spontanicznie wskazują najczęściej stosowane przez nich marki charakteryzujące się wysoką jakością produktów i najlepszą relacją ceny do jakości, co w konsekwencji pozwala wytypować te, które cieszą się największą popularnością i zaufaniem.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.