TIKKURILA Budowlaną Marką Roku 2024
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
PPG ogłosił, że należąca do koncernu marka farb TIKKURILA kolejny rok z rzędu została wybrana Budowlaną Marką Roku. Głosami wykonawców w tegorocznej odsłonie renomowanego rankingu otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Farby Dekoracyjne Wewnętrzne.
„Obecność marki Tikkurila w gronie najbardziej cenionych i zaufanych wśród profesjonalistów marek traktujemy jako potwierdzenie właściwego kierunku rozwoju. Wykorzystujemy innowacyjne technologie, by oferować farby najwyższej jakości, które pozwalają wykreować piękne, a przede wszystkim funkcjonalne wnętrza. Stale poszukujemy też nowych rozwiązań, wprowadzamy kolejne produkty, aby odpowiadały najnowszym trendom i - co najważniejsze - aktualnym potrzebom klientów. Nasze działania są zauważane i doceniane przez wykonawców, którzy – jak pokazuje ranking – od lat darzą naszą markę dużym zaufaniem” – komentuje Justyna Balińska, manager marki Tikkurila w PPG.
Budowlana Marka Roku to ogólnopolski ranking przeprowadzany wśród firm budowlanych i wykonawczych od 2004 roku, który ma na celu wyłonienie najbardziej cenionych przez fachowców w branży marek. Tworzony jest w oparciu o profesjonalne badania rynkowe realizowane na reprezentatywnej dla każdej kategorii próbie profesjonalistów z całego kraju. Wykonawcy spontanicznie wskazują najczęściej stosowane przez nich marki charakteryzujące się wysoką jakością produktów i najlepszą relacją ceny do jakości, co w konsekwencji pozwala wytypować te, które cieszą się największą popularnością i zaufaniem.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.