TIKKURILA Budowlaną Marką Roku 2024
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
PPG ogłosił, że należąca do koncernu marka farb TIKKURILA kolejny rok z rzędu została wybrana Budowlaną Marką Roku. Głosami wykonawców w tegorocznej odsłonie renomowanego rankingu otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Farby Dekoracyjne Wewnętrzne.
„Obecność marki Tikkurila w gronie najbardziej cenionych i zaufanych wśród profesjonalistów marek traktujemy jako potwierdzenie właściwego kierunku rozwoju. Wykorzystujemy innowacyjne technologie, by oferować farby najwyższej jakości, które pozwalają wykreować piękne, a przede wszystkim funkcjonalne wnętrza. Stale poszukujemy też nowych rozwiązań, wprowadzamy kolejne produkty, aby odpowiadały najnowszym trendom i - co najważniejsze - aktualnym potrzebom klientów. Nasze działania są zauważane i doceniane przez wykonawców, którzy – jak pokazuje ranking – od lat darzą naszą markę dużym zaufaniem” – komentuje Justyna Balińska, manager marki Tikkurila w PPG.
Budowlana Marka Roku to ogólnopolski ranking przeprowadzany wśród firm budowlanych i wykonawczych od 2004 roku, który ma na celu wyłonienie najbardziej cenionych przez fachowców w branży marek. Tworzony jest w oparciu o profesjonalne badania rynkowe realizowane na reprezentatywnej dla każdej kategorii próbie profesjonalistów z całego kraju. Wykonawcy spontanicznie wskazują najczęściej stosowane przez nich marki charakteryzujące się wysoką jakością produktów i najlepszą relacją ceny do jakości, co w konsekwencji pozwala wytypować te, które cieszą się największą popularnością i zaufaniem.

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.