Komunikaty PR

Unilever wyróżniony prestiżowym tytułem Kreatywnego Marketera Roku 2024

2024-05-28  |  15:33
Biuro prasowe
Kontakt

Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR



kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl

Ten honorowy tytuł Unilever otrzymał za zbiór nagradzanych prac w ramach Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności w Cannes Lions. Tym samym zyskał on reputację twórcy odważnych, kreatywnych i innowacyjnych kampanii marketingowych. To wynik konsekwentnej realizacji misji, doskonałego wyczucia rynku i odwagi w działaniu, które jury konkursu docenia od 14 lat.

Unilever konsekwentnie i nieprzerwanie przesuwa granice kreatywności w obszarze wielu marek z różnych rynków, we współpracy z licznymi partnerami agencyjnymi, co dowodzi wyraźnego zrozumienia i zaangażowania w moc kreatywności jako siły napędowej dla postępu i wzrostu. Gratuluję w pełni zasłużonego zwycięstwa – powiedział Simon Cook, dyrektor generalny Lions.

Dziękujemy Cannes Lions za uznanie dla naszych liderów marek i partnerów agencyjnych, którzy zawsze przesuwają granice kreatywności. Nasze zaangażowanie w tworzenie śmiałych, odważnych i bardziej kreatywnych kampanii marketingowych jest niezachwiane. Kreatywność, która zaczyna się od inspiracji, łączy się z biznesem i przemawia do ludzi, aby budować pożądane i niewątpliwie doskonałe marki. To ogromny zaszczyt móc przyjąć tę nagrodę w imieniu naszego wyjątkowego zespołu, który rozumiejąc siłę relacji międzyludzkich, służy ludziom i rozwija nasze marki – powiedziała Esi Eggleston Bracey, Chief Growth and Marketing Officer Unilever.

Warto podkreślić, że Unilever w swojej historii zdobył ten tytuł po raz pierwszy w 2010 roku. Przez ten czas firma była nagradzana kolejnymi Lwami, a tylko w 2023 r. nagrody zostały przyznane Unileverowi za działania marek takich jak m.in. Dove, Hellmann’s, Magnum, Vaseline czy Dirt Is Good (Persil, Skip i OMO), Vaseline, Marmite i Pot Noodle.

Nie cel, a droga do sukcesu

W ubiegłym roku Grand Prix Media Lions została przyznana marce Dove za kampanię #TurnYourBack, prowadzoną przez agencję Ogilvy w Lodynie oraz DAVID w Madrycie. Według jury kampania była przykładem wykorzystania siły mediów w celu ochrony młodych ludzi przed presją sztucznych standardów oraz budowania pewności siebie. Warta 6 miliardów dolarów marka Dove, należąca do koncernu Unilever, od ponad 20 lat podejmuje działania marketingowe wspierające budowanie pozytywnej samooceny kobiet, dzieci i młodzieży. Na kanwie tego przesłania przez ostatnie lata marka zdobyła 16 Lwów – w tym prestiżowy Grand Prix Tytanowego Lwa Dana Widena oraz Złotego Lwa Efektywności Twórczej. Marka niezmiennie opowiada się za budowaniem bardziej różnorodnego, sprawiedliwego i sprzyjającego włączeniu społecznemu świata (Diversity, Equity & Inclusion).

Z kolei marka Hellmann’s została wyróżniona dwoma Srebrnymi Lwami w kategoriach PR i Brand Experience & Activation. Marka należąca do Unilever wyróżnia się dzięki platformie kreatywnej „Make Taste, Not Waste”, podkreślającej jej długoletnią misję pomagania ludziom w walce z marnowaniem żywności w kuchni. W nagrodzonej kampanii „Mayo McHack” marka nauczyła Brytyjczyków, jak „zhakować” brakującą pozycję majonezu w menu słynnej sieci restauracji.

Z pomysłem i misją

Liczne nagrody przyznane Unilever za prowadzone kampanie marketingowe są efektem głębokiego poczucia misji i świadczą o zaangażowaniu firmy we wspieranie kreatywności zespołów. Zgodnie z wyznawaną filozofią marketingową „Get on the Frontline” oraz programem „Creative Excellence”, celem firmy jest podnoszenie kwalifikacji pracowników w zakresie efektywności i ambicji twórczej oraz pielęgnowanie talentów. Nad przestrzeganiem tych zasad czuwa Rada Kreatywna Unilever, która zrzesza dyrektorów marketingu i liderów agencji kreatywnych marek.

Połączenie obu czynników – poczucia misji i kreatywności owocuje wartościowymi kampaniami marketingowymi, których celem jest nie tylko sukces biznesowy, ale także zabieranie głosu w kluczowych dla społeczności obszarach – w tym tolerancji, akceptacji, przeciwdziałaniu marnowania żywności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: W dobrym tonie. PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024 Biuro prasowe
2024-11-28 | 13:00

Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024

Maxi Zoo, lider w branży zoologicznej, zostało wyróżnione prestiżowym godłem „Friendly Workplace 2024” za swoje nowoczesne podejście do zarządzania relacjami z
Firma Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.
2024-11-28 | 09:30

Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.

26 listopada br. Rada Nadzorcza FBSerwis S.A. podjęła decyzję o poszerzeniu składu Zarządu FBSerwis S.A. – spółki należącej do Grupy Budimex, zajmującej się gospodarką
Firma Język finansów – co każdy menedżer rozumieć powinien?
2024-11-27 | 12:00

Język finansów – co każdy menedżer rozumieć powinien?

OPEX, CAPEX, ROI, ROE, ROCE, narzut, marża – znajomość finansowej terminologii nie powinna być zarezerwowana w firmie dla dyrektora finansowego czy członków zarządu. Finanse są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.