Unilever wyróżniony prestiżowym tytułem Kreatywnego Marketera Roku 2024
Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR
kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl
Ten honorowy tytuł Unilever otrzymał za zbiór nagradzanych prac w ramach Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności w Cannes Lions. Tym samym zyskał on reputację twórcy odważnych, kreatywnych i innowacyjnych kampanii marketingowych. To wynik konsekwentnej realizacji misji, doskonałego wyczucia rynku i odwagi w działaniu, które jury konkursu docenia od 14 lat.
Unilever konsekwentnie i nieprzerwanie przesuwa granice kreatywności w obszarze wielu marek z różnych rynków, we współpracy z licznymi partnerami agencyjnymi, co dowodzi wyraźnego zrozumienia i zaangażowania w moc kreatywności jako siły napędowej dla postępu i wzrostu. Gratuluję w pełni zasłużonego zwycięstwa – powiedział Simon Cook, dyrektor generalny Lions.
Dziękujemy Cannes Lions za uznanie dla naszych liderów marek i partnerów agencyjnych, którzy zawsze przesuwają granice kreatywności. Nasze zaangażowanie w tworzenie śmiałych, odważnych i bardziej kreatywnych kampanii marketingowych jest niezachwiane. Kreatywność, która zaczyna się od inspiracji, łączy się z biznesem i przemawia do ludzi, aby budować pożądane i niewątpliwie doskonałe marki. To ogromny zaszczyt móc przyjąć tę nagrodę w imieniu naszego wyjątkowego zespołu, który rozumiejąc siłę relacji międzyludzkich, służy ludziom i rozwija nasze marki – powiedziała Esi Eggleston Bracey, Chief Growth and Marketing Officer Unilever.
Warto podkreślić, że Unilever w swojej historii zdobył ten tytuł po raz pierwszy w 2010 roku. Przez ten czas firma była nagradzana kolejnymi Lwami, a tylko w 2023 r. nagrody zostały przyznane Unileverowi za działania marek takich jak m.in. Dove, Hellmann’s, Magnum, Vaseline czy Dirt Is Good (Persil, Skip i OMO), Vaseline, Marmite i Pot Noodle.
Nie cel, a droga do sukcesu
W ubiegłym roku Grand Prix Media Lions została przyznana marce Dove za kampanię #TurnYourBack, prowadzoną przez agencję Ogilvy w Lodynie oraz DAVID w Madrycie. Według jury kampania była przykładem wykorzystania siły mediów w celu ochrony młodych ludzi przed presją sztucznych standardów oraz budowania pewności siebie. Warta 6 miliardów dolarów marka Dove, należąca do koncernu Unilever, od ponad 20 lat podejmuje działania marketingowe wspierające budowanie pozytywnej samooceny kobiet, dzieci i młodzieży. Na kanwie tego przesłania przez ostatnie lata marka zdobyła 16 Lwów – w tym prestiżowy Grand Prix Tytanowego Lwa Dana Widena oraz Złotego Lwa Efektywności Twórczej. Marka niezmiennie opowiada się za budowaniem bardziej różnorodnego, sprawiedliwego i sprzyjającego włączeniu społecznemu świata (Diversity, Equity & Inclusion).
Z kolei marka Hellmann’s została wyróżniona dwoma Srebrnymi Lwami w kategoriach PR i Brand Experience & Activation. Marka należąca do Unilever wyróżnia się dzięki platformie kreatywnej „Make Taste, Not Waste”, podkreślającej jej długoletnią misję pomagania ludziom w walce z marnowaniem żywności w kuchni. W nagrodzonej kampanii „Mayo McHack” marka nauczyła Brytyjczyków, jak „zhakować” brakującą pozycję majonezu w menu słynnej sieci restauracji.
Z pomysłem i misją
Liczne nagrody przyznane Unilever za prowadzone kampanie marketingowe są efektem głębokiego poczucia misji i świadczą o zaangażowaniu firmy we wspieranie kreatywności zespołów. Zgodnie z wyznawaną filozofią marketingową „Get on the Frontline” oraz programem „Creative Excellence”, celem firmy jest podnoszenie kwalifikacji pracowników w zakresie efektywności i ambicji twórczej oraz pielęgnowanie talentów. Nad przestrzeganiem tych zasad czuwa Rada Kreatywna Unilever, która zrzesza dyrektorów marketingu i liderów agencji kreatywnych marek.
Połączenie obu czynników – poczucia misji i kreatywności owocuje wartościowymi kampaniami marketingowymi, których celem jest nie tylko sukces biznesowy, ale także zabieranie głosu w kluczowych dla społeczności obszarach – w tym tolerancji, akceptacji, przeciwdziałaniu marnowania żywności.
Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024
Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.
Język finansów – co każdy menedżer rozumieć powinien?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.