Komunikaty PR

Waterdrop rozpoczął współpracę z aktorką i modelką Rosie Huntington-Whiteley

2023-10-23  |  14:45
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Brytyjska modelka i aktorka współtworzyła limitowaną kolekcję Waterdrop składającą się ze szklanej butelki, Microdrinka oraz akcesoriów. Gwiazda podkreśla, że podziela idee marki, które są obszarem edukacji społeczeństwa. Waterdrop to firma stawiająca na pierwszym miejscu ekologię i zrównoważony rozwój. Dlatego jako alternatywę dla słodzonych, gazowanych napojów w jednorazowych i plastikowych opakowaniach wprowadza na rynek rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi. Nie zawierają one cukru, tworzyw sztucznych oraz konserwantów. Dostępne są również butelki borokrzemowe oraz ze stali nierdzewnej.

Waterdrop to innowacyjna marka promująca odpowiednie nawadnianie się oraz stosowanie opakowań wielokrotnego użytku. W czasie produkcji firma ogranicza nawet o 98 proc. emisję CO2 oraz znacznie zmniejsza zużycie plastiku. Takie podejście zachęciło do współpracy Rosie Huntington-Whiteley, znaną na całym świecie modelkę i aktorkę, która od dawna jest liderką i ambasadorką zdrowego stylu życia.

Ekologiczna kolaboracja
Współpraca z Rosie Huntington-Whiteley to dla Waterdrop prawdziwy przywilej. Rosie jest ikoną zdrowego stylu życia, która zarazem doskonale wpisuje się w naszą misję promowania zrównoważonego rozwoju. Jest inspiracją dla wielu osób na całym świecie i wspólnie możemy wprowadzić pozytywną zmianę w nawykach naszych klientów. Cieszymy się, że rozumie ona, jak ważny jest odpowiedni poziom nawodnienia. Wierzymy również, że razem uda nam się przekonać kolejne osoby do ekologicznych produktów takich jak Microdrinki oraz szklane butelki wielokrotnego użytku. Warto, abyśmy dbali jednocześnie o siebie oraz środowisko – mówi Kateřina Navrátilová, Managing partner of Waterdrop CEE.

Polacy piją prawie dwa razy mniej wody niż Europejczycy
Wyniki badania przeprowadzonego przez Waterdrop pokazały, że w Polsce spożywa się nadal  zbyt mało zalecanej  objętości wody. Nawet 46,1 proc. respondentów spożywa zaledwie litr wody dziennie, a tylko 31,7 proc. wybiera 2 litry. Z kolei aż 22,2 proc. badanych pije jedynie więcej lub mniej niż dwie szklanki wody. Amerykańscy naukowcy z National Institutes of Health, udowodnili, że odpowiednie nawodnienie wiąże się z mniejszym ryzykiem niewydolności serca. Z kolei zdaniem Europejskiego urzędu do spraw Bezpieczeństwa Żywności, dorosła kobieta powinna pić przynajmniej 2 litry na dzień, a mężczyzna 2,5 litra.

Rosie Huntington-Whiteley dla Waterdrop
W ramach nowej i limitowanej kolekcji design Microdrinka Snow zaprojektowano we współpracy z Rosie. Smak tej kapsułki to połączenie m.in. jeżyn, jabłek i jagód. Gwiazda współtworzyła też wygląd butelki w odcieniu mlecznego szkła z akcentami złota. W kolekcji znajdziemy również niezbędne akcesoria, takie jak skarpetki i torba. Rosie starała się oddać swój charakterystyczny styl, wspierając jednocześnie misje zrównoważonego rozwoju oraz odpowiedniego poziomu picia wody każdego dnia.

Nawodnienie odgrywa kluczową rolę w mojej codziennej rutynie. Jest ono dla mnie nie tylko kwestią wyglądu, ale również samopoczucia. Dzięki produktom Waterdrop picie wody staje się prostsze oraz przyjemniejsze poprzez różnorodność oferowanych smaków. To pomaga mi utrzymać koncentrację i nawodnienie w nawet najbardziej pracowite dni - komentuje Rosie Huntington-Whiteley.

Ekologia
Firma skupia się również na edukacji wokół ograniczenia spożycia cukru oraz korzystanie z opakowań niezawierających plastiku. Waterdrop, dba o to, aby w przyszłości stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Ambasadorem oraz inwestorem marki jest uznany tenisista Novak Djoković.


Waterdrop to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich oraz USA. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie Waterdrop znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termosy i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia — wodą

https://waterdrop.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.