Komunikaty PR

Za nami pierwszy dzień GROHE X Summit – Inspirujące rozmowy o mieszkaniach przys

2023-03-09  |  15:00
Biuro prasowe
  • Prawie 9 500 gości zarejestrowało się do tej pory, aby wziąć udział w pierwszej wirtualnej konferencji GROHE X Summit
  • Dwie prelekcje, jedna dyskusja panelowa, jedno spotkanie typu masterclass oraz aż trzy krótkie filmy w formacie FactSnack poświęciliśmy wczoraj tematowi: „Kiedy miejsce nazywamy domem – dziś i jutro”
  •  Eksperci zewnętrzni oraz przedstawiciele marki GROHE podzielili się swoją wiedzą na temat trendów kształtujących przyszłość naszych domów.

 

Warszawa, 8 marca 2023 – Prezentacje, panele dyskusyjne, spotkania typu masterclass i wiele więcej – zakończył się pierwszy dzień premierowej edycji konferencji GROHE X Summit pod hasłem „Caring for Water“. Reprezentanci marki GROHE, eksperci z branży, badacze oraz liderzy biznesu spotkali się, aby omówić istotne kwestie społeczne, ekonomiczne oraz ekologiczne, z którymi mamy do czynienia w dzisiejszych czasach. Pierwszy dzień skupił się na poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: „Kiedy nazywamy miejsce domem?“, oraz na tym, jak nasze domy zmieniły się ostatnio i jak będą zmieniać się w przyszłości. W dniu otwarcia konferencji poznaliśmy wiele unikalnych spostrzeżeń, posłuchaliśmy inspirujących rozmów oraz dyskusji. "Woda jest podstawą życia i naszą wspólną pasją – teraz musimy się o nią zatroszczyć bardziej niż kiedykolwiek wcześniej", powiedział Jonas Brennwald, leader LIXIL EMENA, witając widzów oraz gości i ekspertów na wirtualnej platformie GROHE X. To tutaj przez następne dni odbywać się będzie wydarzenie marki GROHE.

 

Pierwszą ekspertką, która wystąpiła na scenie, była Elina Hiltunen, fińska badaczka i doradczyni ds. future thinking. Jej praca z ostatnich dwudziestu lat doprowadziła do wniosku, że kluczami do przyszłości są przewidywanie, innowacja oraz komunikacja. W swoim wystąpieniu Elina wykorzystała liczne techniki i całą swoją wiedzę, aby odpowiedzieć na ważne pytanie – „Jak możemy przewidywać przyszłość, aby znaleźć najlepszy kierunek działania?”. Następnie w trakcie panelu dyskusyjnego postawiliśmy pytanie: „Jak wyobrażamy sobie domy przyszłości?”. Pytanie to jest fundamentalne zarówno dla marki GROHE, jak i całej branży. Dlatego odpowiedzi na nie szukało grono ekspertów: Jonas Brennwald, leader, LIXIL EMENA, Katrin Franzen-Löhning, leader Market Research w LIXIL EMENA, futurystka Gudy Herder, oraz Steve Collinge, dyrektor zarządzający w Insight Retail Group. Omówili oni trendy, zachowania konsumentów i badania naukowe w tym temacie. "Istnieje coraz większa potrzeba relaksu i organizacji czasu dla siebie; a jeśli chodzi o zrównoważony rozwój – nie jest to już trend. Jest to obowiązek każdego z nas. Konsumenci poszukują produktów, które oszczędzają pieniądze i wodę." podsumowała Katrin Franzen-Löhning

 

Pierwsze spotkanie typu masterclass i analiza wpływu megatrendów na design produktów

W ramach pierwszego spotkania typu masterclass zatytułowanego „Dostosowanie trendów do naszych potrzeb: projektowanie rozwiązań do nowych przestrzeni”, eksperci LIXIL Patrick Speck oraz Carina Buhlert omówili potrzeby i trendy, które wpływają na zmieniające się oczekiwania konsumentów. Według nich najważniejsze megatrendy w tym przypadku to urbanizacja, zrównoważony rozwój oraz zdrowie i dobre samopoczucie. W rzeczywistości wiele obecnych trendów w projektowaniu wnętrz można wyśledzić w oparciu o te nadrzędne czynniki. Zarówno Carina Buhlert, jak i Patrick Speck wyjaśnili, że "marka GROHE stara się odzwierciedlać stale rosnącą potrzebę podkreślania indywidualności i gustu użytkowników poprzez portfolio produktów, które zapewnia różne kolory i rodzaje powłok, innowacje technologiczne oraz je podzielone według subbrandów. Dzięki naszym produktom chcemy, aby ludzie czuli przynależność do swojej przestrzeni, ponieważ koncept domu to uczucie".

 

Pierwszy dzień zamknęły trzy krótkie wypowiedzi typu Fact Snack, w trakcie których zagłębiliśmy się w cały wachlarz tematów: od relacji z konsumentami wyjaśnionej przez Doreen Radis, Leader CRM & Loyalty, LIXIL EMENA; przez  innowacje oparte na wnikliwych obserwacjach, o których wspomniał Jungbeomem Han, Senior Designer LIXIL Global Design EMENA; po nowe, ponadczasowe kolory i innowacyjne powłoki będące tematem wypowiedzi Benjamina Krausa, Leader Categories, LIXIL EMENA. Marka GROHE dziękuje wszystkim gościom, uczestnikom i partnerom za wspaniały pierwszy dzień konferencji. Dzień drugi i trzeci pozwolą nam zagłębić się jeszcze bardziej w przyszłość wody i naszej relacji z nią.

 

Dowiedz się więcej o kluczowych tematach, które zostały omówione w trakcie pierwszej konferencji GROHE X Summit 2023 "Caring for Water" na internetowej platformie GROHE X.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.