Komunikaty PR

Żabka partnerem strategicznym, “Miesiąca Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosp

2023-05-19  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Miesiąc Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami zorganizowany przez Fundację Avalon to ważna inicjatywa dla wszystkich osób z niepełnosprawnościami, ale również dla tych, którzy na co dzień wspierają je w drodze do aktywności w każdej sferze życia.

Partnerem strategicznym Miesiąca Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami Fundacji Avalon została Grupa Żabka, która w ramach swojego zaangażowania realizuje szereg działań. Emitowane w maju reklamy telewizyjne Żabki są tłumaczone na polski język migowy przez Jakuba Stanisławczyka – jednego z bohaterów spotu Fundacji Avalon. Jest to ważna inicjatywa wskazująca na niedostępność przekazu telewizyjnego dla osób Głuchych czy niedosłyszących. Żabka organizuje też działania edukacyjne skierowane do franczyzobiorców, przybliżające im problemy i trudności z jakimi spotykają się OzN w codziennym życiu, podejmowaniu aktywności zawodowej, podczas korzystania z rożnego rodzaju usług czy robienia zakupów. Szkolenia obejmują więc takie kwestie jak zatrudnianie pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności, dostępność punktów sprzedażowych czy obsługa klienta z niepełnosprawnością zarówno ruchową jak i sensoryczną. Grupa Żabka wspiera komunikacyjnie przez cały maj działania Fundacji Avalon, publikując artykuły dedykowane akcji. Zaangażowanie w Miesiąc Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami to początek współpracy Grupy Żabka i Fundacji Avalon, która w kolejnych miesiącach prowadzić będzie do systemowego zwiększenia otwartości Żabki na klientów, ale także pracowników z niepełnosprawnościami.

„Szanuję. Nie Dyskryminuję!” – podpisz Deklarację Fundacji Avalon

Od 5 maja (Europejski Dzień Walki z Dyskryminacją Osób Niepełnosprawnych) na stronie internetowej Fundacji Avalon każdy może podpisać Deklarację “Szanuję. Nie dyskryminuję!” i w ten sposób wyrazić swoje wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami. Deklaracja jest wyrazem 16 letniego doświadczenia Organizacji pracy na rzecz OzN a także badań, jakie przeprowadziła Organizacja na przełomie marca i kwietnia. Raport z badań zostanie opublikowany na stronie internetowej Fundacji Avalon w dni 24 maja. Na start działań, Fundacja opublikowała także spot video podejmujący temat codziennych trudności i przejawów dyskryminacji, na jakie narażone są OzN, a które uniemożliwiają im realizację życiowej aktywności na równych zasadach.

Zakończeniem wszystkich działań będzie Piknik Fundacji Avalon, na który Organizacja zaprasza w niedzielę 28 maja do Parku Szczęśliwickiego w Warszawie. Podczas całodziennej imprezy przewidziano masę atrakcji sportowych, edukacyjnych i kulturalnych, w których udział może każda osoba niezależnie od wieku czy poziomu sprawności. Podczas Pikniku Fundacji Avalon jej pracownicy, ambasadorzy i przyjaciele będą uwrażliwiać na kwestię szacunku wobec OzN i ich równego traktowania. Więcej informacji o akcji oraz możliwość podpisania Deklaracji znajdują się na stronie: www.fundacjaavalon.pl/szanuje-nie-dyskryminuje

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.