Komunikaty PR

Żabka partnerem strategicznym, “Miesiąca Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosp

2023-05-19  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Miesiąc Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami zorganizowany przez Fundację Avalon to ważna inicjatywa dla wszystkich osób z niepełnosprawnościami, ale również dla tych, którzy na co dzień wspierają je w drodze do aktywności w każdej sferze życia.

Partnerem strategicznym Miesiąca Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami Fundacji Avalon została Grupa Żabka, która w ramach swojego zaangażowania realizuje szereg działań. Emitowane w maju reklamy telewizyjne Żabki są tłumaczone na polski język migowy przez Jakuba Stanisławczyka – jednego z bohaterów spotu Fundacji Avalon. Jest to ważna inicjatywa wskazująca na niedostępność przekazu telewizyjnego dla osób Głuchych czy niedosłyszących. Żabka organizuje też działania edukacyjne skierowane do franczyzobiorców, przybliżające im problemy i trudności z jakimi spotykają się OzN w codziennym życiu, podejmowaniu aktywności zawodowej, podczas korzystania z rożnego rodzaju usług czy robienia zakupów. Szkolenia obejmują więc takie kwestie jak zatrudnianie pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności, dostępność punktów sprzedażowych czy obsługa klienta z niepełnosprawnością zarówno ruchową jak i sensoryczną. Grupa Żabka wspiera komunikacyjnie przez cały maj działania Fundacji Avalon, publikując artykuły dedykowane akcji. Zaangażowanie w Miesiąc Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami to początek współpracy Grupy Żabka i Fundacji Avalon, która w kolejnych miesiącach prowadzić będzie do systemowego zwiększenia otwartości Żabki na klientów, ale także pracowników z niepełnosprawnościami.

„Szanuję. Nie Dyskryminuję!” – podpisz Deklarację Fundacji Avalon

Od 5 maja (Europejski Dzień Walki z Dyskryminacją Osób Niepełnosprawnych) na stronie internetowej Fundacji Avalon każdy może podpisać Deklarację “Szanuję. Nie dyskryminuję!” i w ten sposób wyrazić swoje wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami. Deklaracja jest wyrazem 16 letniego doświadczenia Organizacji pracy na rzecz OzN a także badań, jakie przeprowadziła Organizacja na przełomie marca i kwietnia. Raport z badań zostanie opublikowany na stronie internetowej Fundacji Avalon w dni 24 maja. Na start działań, Fundacja opublikowała także spot video podejmujący temat codziennych trudności i przejawów dyskryminacji, na jakie narażone są OzN, a które uniemożliwiają im realizację życiowej aktywności na równych zasadach.

Zakończeniem wszystkich działań będzie Piknik Fundacji Avalon, na który Organizacja zaprasza w niedzielę 28 maja do Parku Szczęśliwickiego w Warszawie. Podczas całodziennej imprezy przewidziano masę atrakcji sportowych, edukacyjnych i kulturalnych, w których udział może każda osoba niezależnie od wieku czy poziomu sprawności. Podczas Pikniku Fundacji Avalon jej pracownicy, ambasadorzy i przyjaciele będą uwrażliwiać na kwestię szacunku wobec OzN i ich równego traktowania. Więcej informacji o akcji oraz możliwość podpisania Deklaracji znajdują się na stronie: www.fundacjaavalon.pl/szanuje-nie-dyskryminuje

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.