Komunikaty PR

Zgłoś swoją prelekcje na Konferencji!

2023-03-21  |  21:00
Biuro prasowe

Internet to siła i ogrom możliwości. Mając odpowiednią wiedzę i narzędzia można naprawdę odnieść sukces. Od kilku lat uczę o tym jak wykorzystać WordPressa do realizacji własnych celów, a także o tym jak prowadzić dochodowy biznes online w zgodzie ze sobą.

W dniach 13-15 czerwca odbędzie się III Interaktywna Konferencja Online, której motywem przewodnim jest Promocja Produktu Online. Poruszymy tematy Social Mediów, Content Marketingu oraz Sprzedaży.

Kim jestem?

Nazywam się Ola Gościniak i Jestem Interaktywna. Jestem autorką książki „Bądź Online” oraz książkoplanera „Rok w biznesie online”, do tego jestem mentorką i przedsiębiorczynią.

Od 6 lat pomagam kobietom wyklikać marzenia o własnym biznesie online prowadzonym na własnych zasadach. Na swoich szkoleniach, wykładach i kursach przeszkoliłam już blisko 50 000 kobiet pokazując im m.in. jak stworzyć od zera swoją stronę www czy sklep internetowy. Tworzę zgraną, pomocną i zaangażowaną społeczność w ramach Jesteśmy Interaktywne.

Byłam prelegentką i mówczynią na takich wydarzeniach jak I <3 Marketing czy Blog Conference Poznań. Oprócz tego jestem laureatką XII edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu. Od 2022 jestem też wykładowczynią na Collegium Da Vinci, gdzie przekazuję wiedzę o tworzeniu i promocji własnych produktów, networkingu oraz komercjalizacji kanałów własnych w Internecie.

Jaki problem rozwiązuje konferencja?

Coraz więcej osób działa w Internecie i sprzedaje swoje produkty z wykorzystaniem sklepu internetowego, czy też przez portale społecznościowe. Startujący z biznesem online często są zagubieni i nie wiedzą jaki pierwszy krok powinni zrobić, aby odnieść sukces. Obecnie ogromną rolę odgrywa promocja produktów i właśnie o tym chciałabym opowiedzieć uczestniczkom i uczestnikom organizowanej przeze mnie konferencji. „Na czym się skupić na początku? Na co szczególnie zwrócić uwagę? Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Jakie treści tworzyć dla swoich odbiorców?” – te pytania padają z ust praktycznej każdej osoby, która zaczyna swoje działania online. Pomóżmy im razem na początku tej drogi!

Szczegóły: https://olagosciniak.pl/konferencja2023/

Nie tylko dla początkujących

Interaktywna Konferencja Online jest przeznaczona również dla osób, które sprzedają już w Internecie, ale chciałyby poprawić swoje wyniki. Chcą zdobyć nową wiedzę i wdrożyć ją w swoim biznesie. Chcą zobaczyć jakie usprawnienia, zmiany mogą wprowadzić. Chcą dowiedzieć się jak jeszcze skuteczniej promować swoje produkty. Wyciągnijmy do nich wspólnie rękę i wskażmy jakie obszary w swojej działalności mogą poprawić!

Jak było w 2022 roku?

W 2022 roku 37 prelegentek i prelegentów podzieliło się swoją wiedzą oraz doświadczeniem z 1000 uczestników. Tematem przewodnim konferencji był Pierwszy Produkt Online. Rozmawialiśmy o tym jaki pierwszy krok zrobić, jakich błędów nie popełniać, jakich narzędzi używać, czy też jak automatyzować swoją pracę. A to wszystko w trakcie wykładów i paneli dyskusyjnych!

Wrażenia uczestników po konferencji

„Świetna konferencja, cieszę się, że udało mi się być na żywo. Ogrom wiedzy i inspiracji do działania oraz pozytywnej energii <3 dziękuję” – Dorota

„Super konferencja!!!  Merytorycznie i profesjonalnie. Brawa dla wszystkich prelegentek i prelegentów!!!  Wszystko mi się bardzo podobało  Brawo Ola!!! ” – Ewa

„Ola, dzięki  świetna konferencja, mega ilość wiedzy ” – Agnieszka

„Cudna konferencja! Dzięki! ” – Justyna

 

I Ty możesz zostać częścią konferencji i wypromować swoją markę!

Czy wiesz, że dzięki udziałowi w konferencji możesz wypromować swoją markę, a do tego zwiększyć przychody w swoim biznesie? Rok temu w konferencji wzięło udział 1000 uczestników. W ciągłej sprzedaży jest dostęp do konferencji, więc… ta liczba stale rośnie!

Rozliczenie za Twoje wystąpienie w konferencji jest afiliacyjne. Oznacza to, że otrzymasz 50% od sprzedanych biletów na Konferencję z Twojego polecenia. Jak to wygląda? Otrzymasz swój indywidualny kod rabatowy, który będziesz udostępniać na swoich social mediach. Rok temu jedna z prelegentek wygenerowała w ten sposób przychód w wysokości 10 000 zł! Oprócz tego otrzymasz zestaw konferencyjnych grafik, które będą promować Twoje wystąpienie.

Jak się zgłosić?

Zgłoszenie do bycia prelegentem w konferencji jest bardzo proste. Wystarczy wypełnić ankietę do 31 marca 2023. Odpowiedź otrzymasz już w kwietniu,

Link do ankiety >>> https://docs.google.com/forms/d/1vKBukLFW1U19Tb82Juv_radw43HV43iGvpLDrusaZdU/viewform?edit_requested=true

Wypełnij ją na spokojnie, bez pośpiechu. Nie ma złych i dobrych odpowiedzi. Udzielaj odpowiedzi tak, jak czujesz.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.