Komunikaty PR

Zgłoś swoją prelekcje na Konferencji!

2023-03-21  |  21:00
Biuro prasowe

Internet to siła i ogrom możliwości. Mając odpowiednią wiedzę i narzędzia można naprawdę odnieść sukces. Od kilku lat uczę o tym jak wykorzystać WordPressa do realizacji własnych celów, a także o tym jak prowadzić dochodowy biznes online w zgodzie ze sobą.

W dniach 13-15 czerwca odbędzie się III Interaktywna Konferencja Online, której motywem przewodnim jest Promocja Produktu Online. Poruszymy tematy Social Mediów, Content Marketingu oraz Sprzedaży.

Kim jestem?

Nazywam się Ola Gościniak i Jestem Interaktywna. Jestem autorką książki „Bądź Online” oraz książkoplanera „Rok w biznesie online”, do tego jestem mentorką i przedsiębiorczynią.

Od 6 lat pomagam kobietom wyklikać marzenia o własnym biznesie online prowadzonym na własnych zasadach. Na swoich szkoleniach, wykładach i kursach przeszkoliłam już blisko 50 000 kobiet pokazując im m.in. jak stworzyć od zera swoją stronę www czy sklep internetowy. Tworzę zgraną, pomocną i zaangażowaną społeczność w ramach Jesteśmy Interaktywne.

Byłam prelegentką i mówczynią na takich wydarzeniach jak I <3 Marketing czy Blog Conference Poznań. Oprócz tego jestem laureatką XII edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu. Od 2022 jestem też wykładowczynią na Collegium Da Vinci, gdzie przekazuję wiedzę o tworzeniu i promocji własnych produktów, networkingu oraz komercjalizacji kanałów własnych w Internecie.

Jaki problem rozwiązuje konferencja?

Coraz więcej osób działa w Internecie i sprzedaje swoje produkty z wykorzystaniem sklepu internetowego, czy też przez portale społecznościowe. Startujący z biznesem online często są zagubieni i nie wiedzą jaki pierwszy krok powinni zrobić, aby odnieść sukces. Obecnie ogromną rolę odgrywa promocja produktów i właśnie o tym chciałabym opowiedzieć uczestniczkom i uczestnikom organizowanej przeze mnie konferencji. „Na czym się skupić na początku? Na co szczególnie zwrócić uwagę? Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Jakie treści tworzyć dla swoich odbiorców?” – te pytania padają z ust praktycznej każdej osoby, która zaczyna swoje działania online. Pomóżmy im razem na początku tej drogi!

Szczegóły: https://olagosciniak.pl/konferencja2023/

Nie tylko dla początkujących

Interaktywna Konferencja Online jest przeznaczona również dla osób, które sprzedają już w Internecie, ale chciałyby poprawić swoje wyniki. Chcą zdobyć nową wiedzę i wdrożyć ją w swoim biznesie. Chcą zobaczyć jakie usprawnienia, zmiany mogą wprowadzić. Chcą dowiedzieć się jak jeszcze skuteczniej promować swoje produkty. Wyciągnijmy do nich wspólnie rękę i wskażmy jakie obszary w swojej działalności mogą poprawić!

Jak było w 2022 roku?

W 2022 roku 37 prelegentek i prelegentów podzieliło się swoją wiedzą oraz doświadczeniem z 1000 uczestników. Tematem przewodnim konferencji był Pierwszy Produkt Online. Rozmawialiśmy o tym jaki pierwszy krok zrobić, jakich błędów nie popełniać, jakich narzędzi używać, czy też jak automatyzować swoją pracę. A to wszystko w trakcie wykładów i paneli dyskusyjnych!

Wrażenia uczestników po konferencji

„Świetna konferencja, cieszę się, że udało mi się być na żywo. Ogrom wiedzy i inspiracji do działania oraz pozytywnej energii <3 dziękuję” – Dorota

„Super konferencja!!!  Merytorycznie i profesjonalnie. Brawa dla wszystkich prelegentek i prelegentów!!!  Wszystko mi się bardzo podobało  Brawo Ola!!! ” – Ewa

„Ola, dzięki  świetna konferencja, mega ilość wiedzy ” – Agnieszka

„Cudna konferencja! Dzięki! ” – Justyna

 

I Ty możesz zostać częścią konferencji i wypromować swoją markę!

Czy wiesz, że dzięki udziałowi w konferencji możesz wypromować swoją markę, a do tego zwiększyć przychody w swoim biznesie? Rok temu w konferencji wzięło udział 1000 uczestników. W ciągłej sprzedaży jest dostęp do konferencji, więc… ta liczba stale rośnie!

Rozliczenie za Twoje wystąpienie w konferencji jest afiliacyjne. Oznacza to, że otrzymasz 50% od sprzedanych biletów na Konferencję z Twojego polecenia. Jak to wygląda? Otrzymasz swój indywidualny kod rabatowy, który będziesz udostępniać na swoich social mediach. Rok temu jedna z prelegentek wygenerowała w ten sposób przychód w wysokości 10 000 zł! Oprócz tego otrzymasz zestaw konferencyjnych grafik, które będą promować Twoje wystąpienie.

Jak się zgłosić?

Zgłoszenie do bycia prelegentem w konferencji jest bardzo proste. Wystarczy wypełnić ankietę do 31 marca 2023. Odpowiedź otrzymasz już w kwietniu,

Link do ankiety >>> https://docs.google.com/forms/d/1vKBukLFW1U19Tb82Juv_radw43HV43iGvpLDrusaZdU/viewform?edit_requested=true

Wypełnij ją na spokojnie, bez pośpiechu. Nie ma złych i dobrych odpowiedzi. Udzielaj odpowiedzi tak, jak czujesz.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.