Komunikaty PR

Zgłoś swoją prelekcje na Konferencji!

2023-03-21  |  21:00
Biuro prasowe

Internet to siła i ogrom możliwości. Mając odpowiednią wiedzę i narzędzia można naprawdę odnieść sukces. Od kilku lat uczę o tym jak wykorzystać WordPressa do realizacji własnych celów, a także o tym jak prowadzić dochodowy biznes online w zgodzie ze sobą.

W dniach 13-15 czerwca odbędzie się III Interaktywna Konferencja Online, której motywem przewodnim jest Promocja Produktu Online. Poruszymy tematy Social Mediów, Content Marketingu oraz Sprzedaży.

Kim jestem?

Nazywam się Ola Gościniak i Jestem Interaktywna. Jestem autorką książki „Bądź Online” oraz książkoplanera „Rok w biznesie online”, do tego jestem mentorką i przedsiębiorczynią.

Od 6 lat pomagam kobietom wyklikać marzenia o własnym biznesie online prowadzonym na własnych zasadach. Na swoich szkoleniach, wykładach i kursach przeszkoliłam już blisko 50 000 kobiet pokazując im m.in. jak stworzyć od zera swoją stronę www czy sklep internetowy. Tworzę zgraną, pomocną i zaangażowaną społeczność w ramach Jesteśmy Interaktywne.

Byłam prelegentką i mówczynią na takich wydarzeniach jak I <3 Marketing czy Blog Conference Poznań. Oprócz tego jestem laureatką XII edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu. Od 2022 jestem też wykładowczynią na Collegium Da Vinci, gdzie przekazuję wiedzę o tworzeniu i promocji własnych produktów, networkingu oraz komercjalizacji kanałów własnych w Internecie.

Jaki problem rozwiązuje konferencja?

Coraz więcej osób działa w Internecie i sprzedaje swoje produkty z wykorzystaniem sklepu internetowego, czy też przez portale społecznościowe. Startujący z biznesem online często są zagubieni i nie wiedzą jaki pierwszy krok powinni zrobić, aby odnieść sukces. Obecnie ogromną rolę odgrywa promocja produktów i właśnie o tym chciałabym opowiedzieć uczestniczkom i uczestnikom organizowanej przeze mnie konferencji. „Na czym się skupić na początku? Na co szczególnie zwrócić uwagę? Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Jakie treści tworzyć dla swoich odbiorców?” – te pytania padają z ust praktycznej każdej osoby, która zaczyna swoje działania online. Pomóżmy im razem na początku tej drogi!

Szczegóły: https://olagosciniak.pl/konferencja2023/

Nie tylko dla początkujących

Interaktywna Konferencja Online jest przeznaczona również dla osób, które sprzedają już w Internecie, ale chciałyby poprawić swoje wyniki. Chcą zdobyć nową wiedzę i wdrożyć ją w swoim biznesie. Chcą zobaczyć jakie usprawnienia, zmiany mogą wprowadzić. Chcą dowiedzieć się jak jeszcze skuteczniej promować swoje produkty. Wyciągnijmy do nich wspólnie rękę i wskażmy jakie obszary w swojej działalności mogą poprawić!

Jak było w 2022 roku?

W 2022 roku 37 prelegentek i prelegentów podzieliło się swoją wiedzą oraz doświadczeniem z 1000 uczestników. Tematem przewodnim konferencji był Pierwszy Produkt Online. Rozmawialiśmy o tym jaki pierwszy krok zrobić, jakich błędów nie popełniać, jakich narzędzi używać, czy też jak automatyzować swoją pracę. A to wszystko w trakcie wykładów i paneli dyskusyjnych!

Wrażenia uczestników po konferencji

„Świetna konferencja, cieszę się, że udało mi się być na żywo. Ogrom wiedzy i inspiracji do działania oraz pozytywnej energii <3 dziękuję” – Dorota

„Super konferencja!!!  Merytorycznie i profesjonalnie. Brawa dla wszystkich prelegentek i prelegentów!!!  Wszystko mi się bardzo podobało  Brawo Ola!!! ” – Ewa

„Ola, dzięki  świetna konferencja, mega ilość wiedzy ” – Agnieszka

„Cudna konferencja! Dzięki! ” – Justyna

 

I Ty możesz zostać częścią konferencji i wypromować swoją markę!

Czy wiesz, że dzięki udziałowi w konferencji możesz wypromować swoją markę, a do tego zwiększyć przychody w swoim biznesie? Rok temu w konferencji wzięło udział 1000 uczestników. W ciągłej sprzedaży jest dostęp do konferencji, więc… ta liczba stale rośnie!

Rozliczenie za Twoje wystąpienie w konferencji jest afiliacyjne. Oznacza to, że otrzymasz 50% od sprzedanych biletów na Konferencję z Twojego polecenia. Jak to wygląda? Otrzymasz swój indywidualny kod rabatowy, który będziesz udostępniać na swoich social mediach. Rok temu jedna z prelegentek wygenerowała w ten sposób przychód w wysokości 10 000 zł! Oprócz tego otrzymasz zestaw konferencyjnych grafik, które będą promować Twoje wystąpienie.

Jak się zgłosić?

Zgłoszenie do bycia prelegentem w konferencji jest bardzo proste. Wystarczy wypełnić ankietę do 31 marca 2023. Odpowiedź otrzymasz już w kwietniu,

Link do ankiety >>> https://docs.google.com/forms/d/1vKBukLFW1U19Tb82Juv_radw43HV43iGvpLDrusaZdU/viewform?edit_requested=true

Wypełnij ją na spokojnie, bez pośpiechu. Nie ma złych i dobrych odpowiedzi. Udzielaj odpowiedzi tak, jak czujesz.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.