Komunikaty PR

Flora ProActiv przekazała 50 000 złotych na walkę z koronawirusem

2020-07-01  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Trela
Yellowcups

Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/

 

Zakończyło się „Wyzwanie #21dnidozdrowia z Florą ProActiv! Wesprzyj medyków” zorganizowane przez Florę ProActiv na Facebooku.

W efekcie marka przekazała kwotę 50 000 zł na wsparcie służby zdrowia w walce z koronawirusem. Akcję wsparła m.in. Katarzyna Dowbor.

Odpowiednio zbilansowane posiłki oraz aktywność fizyczna to kluczowe elementy stylu życia, które pozwalają zachować zdrowie oraz utrzymać serce w dobrej kondycji – wie o tym marka Flora ProActiv, która od wielu lat dba o serca Polaków. W kontekście sytuacji związanej z epidemią koronawirusa marka Flora ProActiv stworzyła akcję, której celem było przekazanie środków finansowych na wsparcie służby zdrowia, zachęcając przy tym konsumentów do podjęcia wyzwania i zadbania o swoje zdrowie.

„Jako marka Flora ProActiv zdecydowaliśmy się wspomóc walkę z pandemią koronawirusa, przekazując środki finansowe na wsparcie pracy medyków w tym wyjątkowym dla wszystkich czasie. By dodatkowo wzmocnić wydźwięk akcji, a także zmotywować konsumentów do wykorzystania czasu w domu na dbanie o siebie i ukształtowanie zdrowych nawyków – zorganizowaliśmy wydarzenie na Facebooku. Dotarliśmy z nim do prawie 6 500 000 użytkowników. Cieszymy się również, że wiele osób wyraziło zainteresowanie akcją „Wyzwanie #21dnidozdrowia z Florą ProActiv! Wesprzyj medyków” oraz zadeklarowało swój „udział w wydarzeniu”– mówi Angela Konieczko, Brand Manager marki Flora.

Flora ProActiv – skuteczna pomoc w walce z cholesterolem

Nawet 19 milionów Polaków – czyli prawie co drugi z nas, ma podwyższony poziom cholesterolu, a większość niestety nadal nie zdaje sobie z tego sprawy. Flora ProActiv zachęca do badania poziomu cholesterolu, gdyż jego zbyt wysoki poziom we krwi może prowadzić do rozwoju chorób sercowo-naczyniowych, a te są najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce. Skuteczny sposób na to, by obniżyć cholesterol i utrzymać w zalecanej normie, to produkty Flora ProActiv, które zawierają sterole roślinne oraz odpowiednio zbilansowana dieta. Flora ProActiv, Flora ProActiv o smaku masła i Flora ProActiv Kardio mają także 100% roślinny skład.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty Biuro prasowe
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz
Przemysł spożywczy DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych
2024-04-23 | 14:05

DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych

DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów cieplarnianych do 2030 roku. Określone przez organizację cele zostały pozytywnie zweryfikowane zgodnie z metodyką SBTI. W ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.