Flying Tiger Copenhagen otworzył sklep w Blue City
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Flying Tiger Copenhagen to międzynarodowa sieć założona w 1995 r. w Kopenhadze. Obecnie marka liczy 1000 sklepów w 30 krajach Europy i Azji, a także w Stanach Zjednoczonych. Pierwszy sklep w Polsce został otwarty w listopadzie 2011 roku.
Produkty oferowane przez Flying Tiger Copenhagen obejmują szeroką gamę przedmiotów, m.in. artykuły biurowe i hobbystyczne, dekoracje do domu i akcesoria kuchenne, artykuły spożywcze, gry, zabawki, gadżety, akcesoria imprezowe i artykuły sezonowe.
Flying Tiger Copenhagen dba o eko-świadome podejście do świata. Wszystkie papierowe i drewniane produkty mają certyfikat FSC, a w ostatnich latach plastikowe opakowania produktów zostały niemal w całości zastąpione papierowymi.
- Marka Flying Tiger Copenhagen jest uwielbiana przez klientów. Kreatywna, o ciekawym wzornictwie, przystępna cenowo. Jednym słowem niepowtarzalna. Dlatego zaprosiliśmy ją do otwarcia sklepu w Blue City - mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.
Flying Tiger Copenhagen ciągle się zmienia i zawsze zaskakuje. Co miesiąc do każdego sklepu trafia aż 300 nowych produktów. Przechadzka po sklepach tej marki jest więc jak szukanie skarbów.
Flying Tiger Copenhagen w Blue City znajduje się na poziomie – 1, naprzeciwko drogerii Hebe.

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi
Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.