Foodini Superfoods – musy owocowo-warzywne w saszetkach dostępne w Żabce
Sieć Żabka z myślą o wszystkich, którzy poszukują naturalnej przekąski, w ramach marki Foodini, oferuje niepasteryzowane musy owocowo-warzywne. Musy posiadają w 100% roślinny skład, idealny dla osób niejedzących produktów odzwierzęcych. Są także wzbogacone o superfoods, czyli składniki wyjątkowo korzystne dla organizmu. Musy, w czterech oryginalnych wariantach smakowych, są dostępne w postaci poręcznych, bezpiecznych, zakręcanych saszetek, tzw. „pouch”, o pojemności 140 ml. Dzięki zastosowaniu technologii HPP musy zachowują cenne składniki i świeżość na dłużej. Można je przechowywać poza lodówką do 8 godzin.
– Rozwijając naszą ofertę, staramy się jak najlepiej reagować na aktualne trendy żywieniowe i potrzeby naszych klientów. Współcześni konsumenci sięgając po szybkie przekąski, coraz częściej poszukują produktów bogatych w naturalne składniki. Foodini Superfoods to nasza nowa propozycja na pyszną przekąskę, która długo zachowuje wartości odżywcze i jest idealna do spożycia w drodze – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektorka Marketingu w firmie Żabka Polska.
Musy Foodini Superfoods to propozycja na pożywną i pyszną przekąskę. Zostały stworzone wyłącznie z naturalnych składników: owoców, warzyw i superfoods. Klienci mogą wybierać spośród czterech wariantów, które oprócz zaskakujących kompozycji smakowych, naturalnie i pozytywnie wpływają na organizm. W lodówkach w Żabce można zaleźć musy w następujących wersjach:
- Więcej niż zielony (awokado, pomarańcza, limonka, siemię lniane),
- Intensywnie pomarańczowy (chia, mango, marakuja, kurkuma),
- Solidnie różowy (acerola, czarna porzeczka, pitahaja, płatki owsiane),
- Imponująco żółty (superfoods: baobab, banan, ananas, siemię lniane).
Foodini Superfoods od Żabki wytwarzane są przy zastosowaniu innowacyjnej i unikalnej technologii wysokiego ciśnienia (HPP), która pozwala przedłużyć świeżość naturalnym składnikom zamkniętym w poręcznej saszetce, nie tracąc ich właściwości. Skład produktu jest bardzo prosty, bez dodatku substancji konserwujących, substancji słodzących czy innych syntetycznych dodatków.
Wprowadzenie do asortymentu musów to kolejny krok w rozwoju marki własnej Foodini, w ramach której Żabka oferuje w 100% roślinne przekąski. Ogromną popularnością cieszą się owocowo-warzywne smoothies, które dostępne są w wielu wariantach smakowych.

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.