Forestlight Games S.A. rozważy przeprowadzenie emisji akcji przed debiutem

Forestlight Games – producent i wydawca gier na PC i konsole z Grupy PlayWay – pozytywnie przeszedł proces przekształcenia w Spółkę Akcyjną. Tym samym Studio spełniło jeden z warunków formalnych przed dołączeniem do grona spółek publicznych. Spółka celuje z debiutem na rynku NewConnect na połowę br. Wcześniej Forestlight Games planuje przeprowadzenie emisji akcji. W 2021 roku na rynek trafią cztery autorskie produkcje Studia w wersji na PC.
- Z powodzeniem zakończyliśmy proces przekształcenia Forestlight Games w Spółkę Akcyjną. Był to jeden z warunków, aby móc ubiegać się o dołączenie do grona spółek publicznych. Debiut na NewConnect planujemy w połowie tego roku. – mówi Tomasz Mazur prezes zarządu Forestlight Games.
W procesie dołączenia Forestlight Games do grona spółek notowanych na NewConnect, firmę wspiera Kancelaria Adwokacka Kramer i Wspólnicy – Przed upublicznieniem spółki planujemy przeprowadzenie emisji akcji. Środki od inwestorów chcielibyśmy przeznaczyć na sfinansowanie i marketing tytułów z naszego portfolio. Wkrótce poinformuje o podjętej decyzji dotyczącej emisji. Aktualnie koncentrujemy prace nad Dokumentem Informacyjnym. W Q2 br. planujemy jego złożenie do GPW w Warszawie – dodaje Tomasz Mazur.
Zespoły Forestlight Games koncentrują się obecnie na pracy nad kilkoma autorskimi produkcjami, między innymi tymi, które pojawią się na rynku jeszcze w 2021 roku, czyli Rollercoaster Mechanic, Wedding Designer, Lost Viking: Kingdom of Women oraz The Pope: Power & Sin.
The Pope: Power & Sin to wyczekiwana przez graczy produkcja fabularna z elementami strategii i RPG. W styczniu do obsady projektu dołączyli znani włoscy aktorzy, którzy podłożą głosy kluczowym postaciom. Głosu głównej postaci użyczy Tomaso Thellung, włoski aktor i producent teatralny. – Papież Aleksander VI będzie barwną, wielowymiarową, kontrowersyjną postacią ,,ubraną’’ w ciekawy i często zaskakujący scenariusz, pozwalający na budowanie fabuły z wątkami pobocznymi. Ufam, że projekt zdobędzie szerokie grono fanów – komentuje prezes zarządu Forestlight Games.
Współwydawcą tytułu jest spółka PlayWay, jednocześnie większościowy udziałowiec Forestlight Games. Premiera gry planowana jest na koniec br. Wcześniej studio udostępni demo podczas jednego z festiwali Steam, a także prolog gry.
Jednocześnie spółka ma w planach przystosowanie swoich autorskich projektów na konsole nowej generacji, platformy VR i urządzenia mobilne. Ostatnie będzie możliwe dzięki powołanej niedawno spółce zależnej Pixel Trapps. Spółka zależna aktualnie pracuje nad kilkoma produkcjami mobilnymi. Pierwsza z nich już trafiła na rynek, kolejne pojawią się w kolejnych miesiącach, także na mobilną platformę e-sportową Skillz.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.