Franczyza Fit Cake z 6 nowymi kawiarniami
Wydawałoby się, że to nie najlepszy czas na otwieranie lokalu gastronomicznego, a jednak sieć Fit Cake przez ostatnie półtora miesiąca uruchomiła 6 nowych franczyz, jedna natomiast – w Toruniu – została gruntownie przeorganizowana i oddana klientom w nowej odsłonie.
Dobra passa zaczęła się od Zielonej Góry. 15 października nową kawiarnię Fit Cake w tym mieście przy os. Kaszubskim 3/3, odwiedzili pierwsi klienci. I nie byli zawiedzeni! Co ważne, lokal uruchomili franczyzobiorcy, którzy już prowadzą jeden Fit Cake w innej dzielnicy.
- Mamy coraz więcej multifranczyzobiorców. A to znaczy, że Fit Cake ma swoją dobrze sprofilowaną grupę odbiorców, ludzi, którzy postanowili prowadzić zdrowy tryb życia, zrezygnować z cukru, albo muszą stosować dietę z różnymi ograniczeniami i nawet w dobie kryzysu nie rezygnują z naszych produktów – mówi Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake. – Także system franczyzowy, jaki oferujemy, jest na tyle sprawny i opłacalny, że ludzie chcą otwierać nowe lokale w tej formule.
Po Zielonej Górze przyszła kolej na Oleśnicę. Pod koniec października ruszyła tam, przy ul I. Paderewskiego 5L kolejna kawiarnia Fit Cake. Motywacja jej powstania jest dość typowa dla sieci. Franczyzobiorczyni dosyć miała jeżdżenia ponad 30 kilometrów, tylko po to, by kupić zdrowe ciasto. Postanawiała sama je produkować i sprzedawać, ale nie tylko na własny użytek. Fit Cake od dawna było jej ulubioną fit kawiarnią, dlatego wybór jaki lokal otworzyć był dość oczywisty. Po miesiącu nadal jest o tym przekonana.
29 października odbyło się uroczyste otwarcie w Mrokowie. Lokal powstał przy ul. Rejonowej 42B, a ciacho bez cukru i fit słodycze jakie oferuje spotkały się z ciepłym przyjęciem klientów, którzy zostawiają dobre opinie i komentarze o kawiarni. W sobotę 5 listopada ruszył długo wyczekiwany Fit Cake w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Raszkowskiej 16. Od 19 listopada w Grudziądzu przy Pańskiej 1/1 można kupić fitkejkowe ciasta, torty, batony, śniadania, kremy i desery w słoiczkach i wiele innych słodkości, ale zdrowym wydaniu. Wydarzeniem w Toruniu było reotwarcie Fit Cake w nowej odsłonie i pod nowym kierownictwem.
„Najświeższa” nie-cukiernia otworzyła się w Chełmie. 26 listopada pierwsi goście odwiedzili Fit Cake przy ul. Lubelskiej 47. Wysoka frekwencja jest dobrym prognostykiem na przyszłość. Historia powstania lokalu to opowieść o zmaganiach właścicielki, która od dawna nie je cukru i ogranicza gluten. Postanowiła więc zainwestować w coś, co zaspokoi jej potrzeby, a być może stanie się też sposobem na życie.\
- Wszyscy nasi franczyzobiorcy są przekonani do marki, wiedzą, że nasze produkty są uczciwe. Jak oferujemy coś bezglutenowego, to na 100 proc. i z certyfikatem. Jak coś reklamujemy jako vege, to nie ma tam krztyny produktów odzwierzęcych. Nie kombinujemy z kaloriami jak robią to inni w pseudo zdrowych lokalach, gdzie podaje się wartość energetyczną dla 100 g (co napisane jest małym druczkiem), podczas gdy ciastko ma ponad 200 g. Dlatego nie tracimy, tylko zyskujemy i klientów, i partnerów – Rafał Kościuk nie kryje zadowolenia z ostatnich sukcesów marki. Przyznaje też, że sieć wdrożyła wiele rozwiązań, które mają wesprzeć franczyzobiorców i inwestorów w tym trudnym dla gospodarki okresie.
Do końca grudnia można np. skorzystać z wakacji inwestycyjnych. Potencjalni franczyzobiorcy mogą odroczyć część kosztów, niezbędnych do uruchomienia kawiarni na pół roku. Sieć przewiduje też spłacanie opłaty franczyzowej w ratach. Oferuje też współpracę z działem prawnym, który doradzi z jakich dotacji można skorzystać, czy jak wynegocjować umowę najmu, żeby poradzić sobie z rosnącymi kosztami mediów. Naciskamy na ciągłą edukację naszych franczyzobiorców i staramy się ich rozwijać biznesowo i produktowo.

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.