Franczyzobiorcy Żabki wspierają Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
Żabka jak co roku weźmie aktywny udział w zbiórce na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kolorowe puszki Fundacji staną w ponad 7900 sklepach w całej Polsce, których franczyzobiorcy i ich pracownicy tradycyjnie włączą się do akcji. Żabka będzie zbierała datki od 5 do 30 stycznia 2022 roku, na kiedy zaplanowany został jubileuszowy 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zebrane w tym roku środki zostaną przeznaczone na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.
– Franczyzobiorcy Żabki oraz ich pracownicy tworzą co roku jeden z największych sztabów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w całej Polsce. Od 5 stycznia br. zbiórki odbędą się w ponad 7900 sklepach, jak również poprzez wpłaty do e-Skarbonki i aplikację żappka. Jesteśmy dumni, że wspieramy razem z Fundacją WOŚP polską służbę zdrowia, szpitale i placówki medyczne. W ubiegłym roku udało nam się wspólnie zebrać aż 3 miliony zł na ten szczytny cel – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
Żabka od wielu już lat kultywuje wspieranie najdonośniej grającej Orkiestry w kraju. Wspólnie z Jurkiem Owsiakiem, jego Fundacją, pracownikami Centrali i Centrów Dystrybucyjnych oraz przy aktywnym udziale franczyzobiorców i ich pracowników oraz przede wszystkim dzięki ogromnemu wsparciu i szczodrości klientów, jak co roku zbierać będzie datki na szczytny cel – pomoc najbardziej potrzebującym.
– Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy znana jest mi od dziecka. Odkąd pamiętam, co roku rodzinnie uczestniczyliśmy w finale WOŚP. Mnie, jako małemu dziecku, wrzucanie datków do puszki sprawiało dużą radość, szczególnie że w zamian otrzymywałem czerwone serduszka. Później, już jako nastolatek, zaangażowałem się w WOŚP jako wolontariusz. Wtedy też cały dzień spędzony na kwestowaniu uświadomił mi skalę tego przedsięwzięcia. Spotkałem setki ludzi, a każdy chciał wesprzeć ideę WOŚP. Obecnie jako franczyzobiorca, dzięki zaangażowaniu Żabki w tę fantastyczną ideę, mogę w dalszym ciągu wspierać i pomagać chorym dzieciom – mówi franczyzobiorca Patryk Zemski z Wrocławia.
Podobnie jak w latach ubiegłych, klienci Żabki będą mogli wrzucać datki do ustawionych w ponad 7900 sklepach oznakowanych skarbonek. Z myślą o klientach, którzy chcieliby wesprzeć coroczną zbiórkę, jednak bardziej przyzwyczajeni są do płatności bezgotówkowych, Żabka po raz kolejny umożliwiła dokonywanie wpłat w ramach 30. Finału WOŚP w dowolnym sklepie za pomocą karty płatniczej! Żabka jako pierwsza sieć handlowa udostępniła tę możliwość płatności w ubiegłym roku. Ze względu na dużą popularność tej metody wsparcia, zdecydowała się kontynuować ją również w czasie tegorocznej zbiórki. Dzięki obecności sklepów pod szyldem Żabki na terenie całego kraju, zarówno w dużych, jak i tych mniejszych miejscowościach, Żabka po raz kolejny będzie stanowiła najliczniejszy w kraju sztab Orkiestry.
Dla tych klientów, którzy woleliby przekazać datki, nie wychodząc z domu, Żabka udostępniła e-Skarbonkę na swojej stronie internetowej i w social mediach.
Jak co roku Żabka zachęca wszystkich klientów do aktywnego udziału w zbiórce, z której środki zostaną przekazane na zakup specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i operacyjnego umożliwiających diagnostykę i leczenie wad wzroku u dzieci. Rokrocznie na oddziałach okulistyki dziecięcej hospitalizowanych jest kilkanaście tysięcy pacjentów. Sprzęt zakupiony przez Orkiestrę umożliwi lekarzom diagnostykę na światowym poziomie, a najmłodszym pacjentom szerszy dostęp do leczenia.
_____________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej 7900 placówek prowadzonych przez 6500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.