Komunikaty PR

Franczyzobiorcy Żabki wspierają Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

2022-01-05  |  11:10
Biuro prasowe

Żabka jak co roku weźmie aktywny udział w zbiórce na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kolorowe puszki Fundacji staną w ponad 7900 sklepach w całej Polsce, których franczyzobiorcy i ich pracownicy tradycyjnie włączą się do akcji. Żabka będzie zbierała datki od 5 do 30 stycznia 2022 roku, na kiedy zaplanowany został jubileuszowy 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zebrane w tym roku środki zostaną przeznaczone na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.

Franczyzobiorcy Żabki oraz ich pracownicy tworzą co roku jeden z największych sztabów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w całej Polsce. Od 5 stycznia br. zbiórki odbędą się w ponad 7900 sklepach, jak również poprzez wpłaty do e-Skarbonki i aplikację żappka. Jesteśmy dumni, że wspieramy razem z Fundacją WOŚP polską służbę zdrowia, szpitale i placówki medyczne. W ubiegłym roku udało nam się wspólnie zebrać aż 3 miliony zł na ten szczytny cel – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.

Żabka od wielu już lat kultywuje wspieranie najdonośniej grającej Orkiestry w kraju. Wspólnie z Jurkiem Owsiakiem, jego Fundacją, pracownikami Centrali i Centrów Dystrybucyjnych oraz przy aktywnym udziale franczyzobiorców i ich pracowników oraz przede wszystkim dzięki ogromnemu wsparciu i szczodrości klientów, jak co roku zbierać będzie datki na szczytny cel – pomoc najbardziej potrzebującym. 

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy znana jest mi od dziecka. Odkąd pamiętam, co roku rodzinnie uczestniczyliśmy w finale WOŚP. Mnie, jako małemu dziecku, wrzucanie datków do puszki sprawiało dużą radość, szczególnie że w zamian otrzymywałem czerwone serduszka. Później, już jako nastolatek, zaangażowałem się w WOŚP jako wolontariusz. Wtedy też cały dzień spędzony na kwestowaniu uświadomił mi skalę tego przedsięwzięcia. Spotkałem setki ludzi, a każdy chciał wesprzeć ideę WOŚP. Obecnie jako franczyzobiorca, dzięki zaangażowaniu Żabki w tę fantastyczną ideę, mogę w dalszym ciągu wspierać i pomagać chorym dzieciom – mówi franczyzobiorca Patryk Zemski z Wrocławia.

Podobnie jak w latach ubiegłych, klienci Żabki będą mogli wrzucać datki do ustawionych w ponad 7900 sklepach oznakowanych skarbonek. Z myślą o klientach, którzy chcieliby wesprzeć coroczną zbiórkę, jednak bardziej przyzwyczajeni są do płatności bezgotówkowych, Żabka po raz kolejny umożliwiła dokonywanie wpłat w ramach 30. Finału WOŚP w dowolnym sklepie za pomocą karty płatniczej! Żabka jako pierwsza sieć handlowa udostępniła tę możliwość płatności w ubiegłym roku. Ze względu na dużą popularność tej metody wsparcia, zdecydowała się kontynuować ją również w czasie tegorocznej zbiórki. Dzięki obecności sklepów pod szyldem Żabki na terenie całego kraju, zarówno w dużych, jak i tych mniejszych miejscowościach, Żabka po raz kolejny będzie stanowiła najliczniejszy w kraju sztab Orkiestry.

Dla tych klientów, którzy woleliby przekazać datki, nie wychodząc z domu, Żabka udostępniła e-Skarbonkę na swojej stronie internetowej i w social mediach.

Jak co roku Żabka zachęca wszystkich klientów do aktywnego udziału w zbiórce, z której środki zostaną przekazane na zakup specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i operacyjnego umożliwiających diagnostykę i leczenie wad wzroku u dzieci. Rokrocznie na oddziałach okulistyki dziecięcej hospitalizowanych jest kilkanaście tysięcy pacjentów. Sprzęt zakupiony przez Orkiestrę umożliwi lekarzom diagnostykę na światowym poziomie, a najmłodszym pacjentom szerszy dostęp do leczenia.

_____________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej 7900 placówek prowadzonych przez 6500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.