Fryzjerzy Davines mogą zasadzić drzewo w Twoim imieniu
Drzewko do drzewka i będzie las. Społeczność fryzjerów Davines już 3 października zamieni nożyczki na kostury, by znaleźć dom dla młodych drzewek. W ten sposób będzie świętować 6. edycję kampanii Dzień Zrównoważonego Piękna. Dzięki Tobie fryzjerzy mogą pobić kolejny rekord.
Czy można jednego popołudnia posadzić las liczący ponad 3 000 drzew? Można, w zeszłym roku dowiedli tego fryzjerzy współpracujący z marką Davines podczas finału kampanii Dzień Zrównoważonego Piękna. Salony fryzjerskie zaprzyjaźnione z włoskim producentem kosmetyków do włosów od 2017 roku odwiedzają z sadzonkami różne regiony w Polsce. Podczas tegorocznej edycji kampanii społeczność Davines zawita w Beskidy.
Dołóż swoją zieloną cegiełkę
Czy wiesz, że także od Ciebie zależy, jak gęsty będzie nowy las? Połącz przyjemne z pożytecznym. Do końca sierpnia odwiedź swojego fryzjera – kup ulubione kosmetyki, otrzymaj w prezencie mleczko do włosów oraz eko-plecak i tym samym wesprzyj zbiórkę na akcję sadzenia drzew. Specjalna oferta produktów OI dostępna jest w wybranych salonach, ich listę znajdziesz na www.davines.pl.
Dzień Zrównoważonego Piękna – już 6. raz w Polsce
Proekologiczna inicjatywa Davines przeprowadzana jest w kilkunastu krajach na całym świecie. Fryzjerzy promują odpowiedzialne postawy wobec środowiska, podejmując realne działania na rzecz przyrody. Marka co roku angażuje przedstawicieli salonów, którzy o potrzebie ochrony ekosystemu edukują również swoich klientów podczas wizyt. Akcję od 2017 roku wspiera Klub Gaja, polska organizacja ekologiczna, założona ponad 30 lat temu. Dzień Zrównoważonego Piękna realizowany jest w ramach Święta Drzewa, dzięki któremu Klub Gaja zakłada ogrody i parki, sadzi lasy, ale również otacza opieką stare drzewa.

Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.