Komunikaty PR

Fundacja ORLEN przedłuża termin składania wniosków do programu grantowego

2020-04-02  |  12:10

„Moje miejsce na Ziemi” to największy program grantowy PKN ORLEN dla społeczności lokalnych. W tym roku, do rozdania jest rekordowa kwota 3 000 000 złotych, a szansę na grant ma aż 300 podmiotów. Granty w wysokości 5 000, 10 000, 15 000 i 20 000 zł Fundacja ORLEN przyzna na realizację projektów związanych z: ekologią, sportem, bezpieczeństwem, kulturą, ochroną zwierząt czy zrównoważonym rozwojem. Projekt skierowany jest nie tylko do organizacji pozarządowych, ale również do instytucji kultury, szkół, przedszkoli, kół gospodyń wiejskich czy parafii.

Otrzymaliśmy mnóstwo zapytań o przedłużenie terminu składania wniosków. Nie mogliśmy pozostać obojętni na te prośby. Wiemy, w jak trudnej sytuacji znalazło się wielu spośród potencjalnych beneficjentów naszego programu. – mówi Marta Soluch, Członek Zarządu Fundacji ORLEN. Jesteśmy pełni podziwu dla zaangażowania i determinacji wszystkich osób, które chcą zawalczyć o wsparcie dla swoich lokalnych społeczności. Ta pomoc będzie im teraz potrzebna bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego podjęliśmy decyzję, że nabór do programu zostaje wydłużony do 7 kwietnia 2020 roku włącznie – dodaje.

W ciągu dwóch dotychczasowych edycji Fundacja ORLEN na wsparcie lokalnych inicjatyw przeznaczyła łącznie ponad 4 mln zł. Pomoc trafiła do blisko 580 organizacji.

Termin związany z oceną wniosków oraz wyłonieniem beneficjentów III edycji programu pozostaje bez zmian. Szczegóły związane z programem oraz jego regulamin dostępne są na stronie www.fundacja.orlen.pl w zakładce Moje Miejsce na Ziemi, a wszelkie pytania można kierować na adres e-mail: mojemiejsce@orlen.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Vivus zmienia się w Vivigo – nowa nazwa, ta sama wygoda i niezawodność Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

Vivus zmienia się w Vivigo – nowa nazwa, ta sama wygoda i niezawodność

Soonly, lider rynku pożyczek online w Polsce, ogłosił rebranding swojej flagowej oferty pożyczkowej. Dotychczasowa marka Vivus, rozpoznawalna przez 84% polskich konsumentów, zmienia
Finanse Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG
2024-12-19 | 09:30

Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG

W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, jednym z kluczowych wyzwań pozostają zatory płatnicze. Rozwiązaniem, które nie tylko pomaga w zarządzaniu bieżącymi środkami, ale także
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2024-12-19 | 08:00

Smartney wprowadza do swojej oferty ubezpieczenia

Smartney wprowadza ubezpieczenia do swojej oferty Smartney, lider rynku lendtech w Polsce wprowadził do swojej oferty nową kategorię produktów - nowoczesne ubezpieczenie. To istotna nowość w ofercie Smartney, który do tej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.