Komunikaty PR

Grupa e-point z pierwszym projektem realizowanym z dofinansowaniem środków Unii

2020-11-26  |  10:00
Biuro prasowe

Głównym celem projektu jest zwiększenie cyfrowej dostępności i użyteczności informacji sektora publicznego. Na jego potrzeby zostanie stworzona nowa e-usługa wyznaczania poziomu atrakcyjności inwestycyjnej obszarów. 

Projekt jest odpowiedzią na potrzeby obywateli i przedsiębiorców w zakresie usprawnienia procesu analizy i wyszukiwania odpowiednich lokalizacji dla inwestycji. Planowana do wdrożenia e-usługa w prosty i intuicyjny sposób będzie wspierać realizację celu publicznego, w postaci określania najlepszych lokalizacji dla planowanych inwestycji w oparciu o spersonalizowane  preferencje.

Projekt jest realizowany w ramach Działania 2.4 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa - „Tworzenie usług i aplikacji wykorzystujących e-usługi publiczne i informacje sektora publicznego”. Zgodnie z założeniami realizacja projektu potrwa dwa lata i zakończy się w październiku 2022 roku. Wartość uzyskanego dofinansowania to 901 100,02 PLN.

Platforma Atrakcyjności Inwestycyjnej jest pierwszym projektem realizowanym z dofinansowaniem środków Unii Europejskiej w grupie e-point. Realizacja projektu to kolejny krok w kierunku ekspansji  w sektorze publicznym przez powołaną w tym celu w czerwcu ubiegłego roku spółkę e-point Polska - komentuje Marek Szulc, CEO e-point Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Fundusze unijne Pułapki unijnych dotacji – jak uniknąć błędów i skutecznie rozliczać projekty? Biuro prasowe
2024-09-12 | 14:00

Pułapki unijnych dotacji – jak uniknąć błędów i skutecznie rozliczać projekty?

Rafał Wiśniewski, ekspert z firmy Roseti, od lat pomaga przedsiębiorstwom w pozyskiwaniu i rozliczaniu funduszy unijnych. W rozmowie opowiada o najczęstszych pułapkach,
Fundusze unijne Nowe nabory na dofinansowania z UE. Eksperci wyjaśnią, jak złożyć wniosek
2024-07-11 | 09:00

Nowe nabory na dofinansowania z UE. Eksperci wyjaśnią, jak złożyć wniosek

W połowie lipca ruszają nabory na dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej na transformację firm w kierunku Gospodarki Obiegu Zamkniętego (GOZ). Mogą one uzyskać nawet 100 proc.
Fundusze unijne Jak zmieniła się polska przedsiębiorczość przez 20 lat w Unii Europejskiej
2024-04-30 | 13:00

Jak zmieniła się polska przedsiębiorczość przez 20 lat w Unii Europejskiej

1 maja 2004 roku Polska przystąpiła do Unii Europejskiej. Tego dnia spełniło się jedno z największych marzeń kilku pokoleń Polek i Polaków. Pamiętamy te łzy wzruszenia z powodu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.