Future Collars startuje z nowym kursem Business Intelligence
W odpowiedzi na rosnące potrzeby wykorzystania danych do rozwoju biznesu Future Collars rusza z kursem Business Intelligence. 10-tygodniowy bootcamp ma na celu kompleksowe wyposażenie uczestników w wiedzę oraz znajomość narzędzi i metodologii, które pozwolą im rozpocząć pierwszą pracę w roli analityków biznesowych (BI). To już 12 kurs umiejętności cyfrowych w portfolio Future Collars.
Analityka biznesowa (BI) i jej rola w organizacjach znacznie ewoluowały w ciągu ostatniej dekady. Business Intelligence sprawia, że możemy szybko i skutecznie analizować dostępne dane, wyciągać wnioski i przewidywać trendy, a w konsekwencji projektować rozwiązania lepiej dopasowane do potrzeb użytkowników. Wiedza BI może być wykorzystywana właściwie w każdym dziale nowoczesnej firmy i staje się niezbędna do zachowania konkurencyjności. Dzisiaj przedsiębiorstwa, które chcą utrzymać się i osiągnąć sukces, muszą jak najlepiej wykorzystywać potencjał, który daje big data. Nic więc dziwnego, że zapotrzebowanie na specjalistów BI cały czas rośnie i są oni jednymi z najlepiej opłacanych ekspertów w branży IT. Według serwisu Pracuj.pl przeciętne wynagrodzenie osoby pracującej na stanowisku Business Intelligence Developera wynosi obecnie 12 500 zł brutto.
W odpowiedzi na wyzwania i szanse, jakie stawia przed przedsiębiorcami oraz pracownikami szybki rozwój big data, Future Collars startuje z 10-tygodniowym bootcampem dla osób, które chcą się przebranżowić i rozpocząć pracę w przyszłościowej branży IT na stanowisku analityka biznesowego lub wykorzystywać narzędzie BI w obecnej pracy.
Staramy się na bieżąco odpowiadać na potrzeby, które generuje transformacja cyfrowa. Obserwujemy rynek i uczymy kompetencji, na które obecnie jest największe zapotrzebowanie. Bardzo się cieszę, że startujemy z kursem Business Intelligence, który uczy, jak wykorzystywać ogromny potencjał jaki daje big data. Dzięki niemu absolwenci zyskują pożądany przez rynek, dobrze płatny zawód, a partnerzy biznesowi łatwiejszy dostęp do kadr wyposażonych w kompetencje, które pomogą podnieść konkurencyjność i efektywność ich firm oraz projektować skuteczne strategie biznesowe w oparciu o dane – mówi Beata Jarosz, prezes i współzałożycielka Future Collars.
Kurs skierowany jest do osób, które w swojej pracy mają kontakt z danymi i znają podstawy Excela. Warto jednak wspomnieć, że zakres bootcampu pozwala osobom na przebranżowienie się do przyszłościowej roli analityka biznesowego. Wiedza umożliwia wykorzystanie nowych technologii i narzędzi BI do efektywniejszego wykonywania obowiązków w pracy specjalistom pracującym w finansach, działach HR, sprzedaży, marketingu, logistyce i wielu innych.
Wiedza Business Intelligence pozwala im rozwinąć umiejętności analizy i prezentowania danych oraz prognozowania na ich podstawie nadchodzących trendów.
Chcemy jak najlepiej przygotowywać naszych absolwentów do pracy w rzeczywistym środowisku biznesowym. Właśnie dlatego nasz kurs prowadzą mentorzy-praktycy, którzy mają wieloletnie doświadczenie, zarówno w roli analityków biznesowych, jak i prowadzeniu szkoleń z tego zakresu. Dzięki temu potrafią w jasny sposób wytłumaczyć trudniejsze zagadnienia osobom, które wcześniej nie miały doświadczenia w pracy z danymi. Warto także dodać, że uczymy przede wszystkim poprzez praktykę. Przez cały czas trwania kursu realizujemy indywidualne projekty. Ten model świetnie naśladują przyszłe środowisko pracy i pozwala naszym kursantom na szybkie odnalezienie się w nowej roli oraz praktyczne wykorzystanie zdobytych umiejętności w wykonywanym obecnie zawodzie - mówi Joanna Pruszyńska-Witkowska, współzałożycielka Future Collars.
W ciągu 10 tygodni kursanci poznają najważniejsze metodyki projektowe, nauczą się, jak analizować i modelować duże ilości danych z różnych źródeł, a następnie zaprezentować je w przejrzysty i przystępny sposób. Podczas bootcampu kursanci poznają również język DAX służący do wdrażania zaawansowanej logiki biznesowej do obliczeń raportowych oraz dowiedzą się, jak korzystać w swojej pracy z uczenia maszynowego czy sztucznej inteligencji. Uczestnicy kursu swoją wiedzę wykorzystają w praktyce podczas realizacji 5 case studies opartych na prawdziwych przypadkach biznesowych.
Pierwsza edycja kursu rusza już 29 marca.
Więcej informacji na stronie: https://futurecollars.com/pl/business-intelligence-kurs-online/
O Future Collars:
Future Collars uczy programowania i kompetencji cyfrowych, promując trend nauki przez całe życie (lifelong learning). Firma umożliwia każdemu szybkie i skuteczne zdobywanie umiejętności cyfrowych. Jej misją jest demokratyzacja dostępu do nauki programowania i pracy w najbardziej perspektywicznej branży. Aż 83% absolwentów Future Collars znalazło pracę w sektorze IT w ciągu 3 miesięcy od ukończenia kursu. Efektywny model nauki Future Collars opiera się na połączeniu nowoczesnych narzędzi pracy zdalnej z lekcjami na żywo prowadzonymi przez mentorów, którymi są doświadczeni praktycy i eksperci w swojej dziedzinie. Naukę ułatwiają indywidualne konsultacje, na których kursanci mogą omówić trudniejsze zagadnienia z mentorem oraz całodobowy dostęp do platformy e-learningowej i przystępnych materiałów dydaktycznych. Podczas kursów uczestnicy realizują projekty, tworzą swoje portfolio i uczą się pracy w środowisku rozproszonym. Firma prowadzi również szeroko zakrojone działania społeczne na rzecz budowania różnorodności w branży nowych technologii, m.in. jest inicjatorem kampanii Women Update, która ma na celu zachęcenie kobiet do zdobywanie nowych kompetencji i wejścia do świata IT. W 2020 roku Koźmiński Business Hub uznał Future Collars za jeden ze Startupów Pozytywnego Wpływu, a rok wcześniej European Venture Philanthropy za jeden z najciekawszych społecznych biznesów w regionie CEE.
https://futurecollars.com/pl/ | Facebook | LinkedIn

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.