Fuzja wita nowych najemców

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Firma Echo Investment podpisała kolejne umowy najmu w łódzkiej Fuzji. Wiosną tego roku w rewitalizowanym kompleksie Karola Scheiblera zagoszczą nowe koncepty: Dwujęzyczne Przedszkole i Żłobek znanej sieci KIDS&Co. oraz łódzki lokalny salon fryzjerski Eclat Hair-Patrycja Orczykowska.
W jednym z biurowców zlokalizowanych na terenie Fuzji, w którym swoją główną siedzibę ma łódzki zespół Fujitsu Poland Global Delivery Centre, wiosną tego roku otworzy się czwarta placówka Dwujęzycznego Przedszkola i Żłobka sieci KIDS&Co. o powierzchni 478 mkw. z czterema salami dla dzieci: dwie przedszkolne i dwie żłobkowe. KIDS&Co. to jedna z pierwszych placówek w Polsce, która wprowadziła nauczanie dwujęzyczne. Od 18 lat systematycznie buduje autorski program rozwoju inteligencji emocjonalnej i kompetencji społecznych u dzieci. Tworzy przedszkola i żłobki otwarte na ludzi, miejsca dialogu, swobody językowej i różnorodności. Ponadto nawiązuje liczne partnerstwa z instytucjami kultury i nauki oraz z przedszkolami zagranicznymi. Od przyszłego roku (wiosna 2024) użytkownicy kompleksu, jak również mieszkańcy Łodzi będą mogli korzystać z usług kolejnej placówki tej sieci w mieście.
Firma Echo Investment podpisała ponadto umowę najmu na ponad 125 mkw. powierzchni w parterowej części biurowca zlokalizowanego w pobliżu Ogrodów Anny. Swój lokal będzie miał tam łódzki salon fryzjerski Eclat Hair-Patrycja Orczykowska. Eclat Hair poza zabiegami stylizacyjnymi specjalizuje się przede wszystkim w nowoczesnych i kompleksowych zabiegach pielęgnacji włosów. W salonie prowadzone są ponadto szkolenia i kursy dla profesjonalistów.
- Cieszymy się, że poza gastronomią, poszerzamy w Fuzji także naszą ofertę usługową. Dołączają do nas dwa nowe koncepty – znana w Polsce sieć Międzynarodowych, Dwujęzycznych Przedszkoli i Żłobków KIDS&Co. oraz lokalny salon fryzjerski Eclat Hair-Patrycja Orczykowska. W Fuzji stawiamy na różnorodność, chcemy by użytkownicy, jak i goście kompleksu mogli korzystać z usług zarówno dużych sieciowych marek, jak również mniejszych lokalnych konceptów. Podpisane umowy z nowymi najemcami to kolejny etap komercjalizacji dawnych pofabrycznych zakładów Karola Scheiblera, które znów zaczynają tętnić życiem – mówi Marcin Szlufik, Senior Leasing Manager w Echo Investment.
- W naszym salonie możesz zadbać o swoje włosy w relaksującej atmosferze. Salon Eclat Hair to miejsce od kobiet dla kobiet, które powstało z myślą o nawet najbardziej wymagających włosach. W naszej ofercie znajduje się szeroka gama zabiegów pielęgnacyjnych, pakiety relaksacyjne oraz usługi fryzjerskie – mówi Patrycja Orszykowska, właścicielka salonu Éclat Hair
Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. Za część mieszkaniową inwestycji odpowiedzialny jest Archicom, należący do Grupy Echo Investment.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.