G City triumfuje na PRCH Retail Awards 2024 z czterema nagrodami!
G City, jeden z liderów branży retail, odniosło ogromny sukces na tegorocznej Gali PRCH Retail Awards 2024, zdobywając aż cztery nagrody! Firma otrzymała nagrody we wszystkich trzech zgłoszonych kategoriach: Przebudowa CH Promenada w Warszawie, Projekt Biustowniczki – Działania na rzecz lokalnej społeczności oraz Kampania Otwarcia Promenady. Wyjątkowo została doceniona przebudowa Promenady, która stała się jednym z najnowocześniejszym centrum w stolicy, otrzymując nagrodę specjalną Jury strategicznego konkursu.
PRCH Retail Awards to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży, które honoruje najlepsze projekty, kampanie oraz działania wspierające rozwój sektora retail. Tegoroczna wygrana potwierdza pozycję G City jako lidera projektów centrów handlowych skutecznych, kampanii marketingowych i inicjatyw wspierających lokalne społeczności na polskim rynku.
– To wielkie wyróżnienie dla całego zespołu G City i Promenady, który z zaangażowaniem pracuje nad podnoszeniem standardów w branży retail – skomentowała Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City – Zdobycie nagród we wszystkich zgłoszonych kategoriach, a także otrzymanie nagrody specjalnej za projekt Promenady, to potwierdzenie, że nasza strategia jest doceniana nie tylko przez klientów, ale także przez ekspertów z branży.
G City konsekwentnie dąży do realizacji ambitnych projektów i podnoszenia standardów na rynku. Warto przypomnieć, że w ubiegłym roku firma zdobyła złotą statuetkę w kategorii Event Roku za projekt dACH! Dominikańska w Galerii Dominikańskiej, co świadczy o jej długoterminowym zaangażowaniu w innowacyjne projekty.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.