Galeria Katowicka wspiera najemców gastronomicznych usługą darmowej dostawy
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Z powodu pandemii i obowiązujących obostrzeń restauracje wciąż zmuszone są działać w ograniczonym zakresie. W trudnej sytuacji swoich najemców i klientów wspiera Galeria Katowicka, uruchamiając dedykowaną im usługę. „Dowozimy za free” to nowe rozwiązanie, które pozwoli katowiczanom zamawiać ulubione dania z oferty lokali gastronomicznych, zlokalizowanych w Katowickiej, w opcji z zupełnie darmową dostawą.
Jak pokazuje raport „Polaków portfel własny – zakupy w dobie pandemii”, przygotowany na zlecenie Santander Consumer Banku, już co czwarty Polak decyduje się na zamawianie jedzenia online. Podążając za aktualnymi preferencjami konsumentów Galeria Katowicka przygotowała rozwiązanie, które zadowoli nie tylko klientów, ale też pozwoli wesprzeć najemców gastronomicznych. Celem nowo powstałej inicjatywy „Dowozimy za free” jest zachęcenie do korzystania z oferty restauracji znajdujących się w katowickiej galerii.
- Od początku pandemii wdrażamy rozwiązania mające na celu wsparcie naszych najemców i zwiększenie zainteresowania ich ofertą. Wychodząc naprzeciw ostatnim trendom konsumenckim wprowadziliśmy usługę „Dowozimy za free”, w której to nie klienci czy najemcy, ale Galeria Katowicka w całości pokrywa koszty dowozu posiłków – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.
Bezpłatna dostawa, dostępna w ramach „Dowozimy za free”, obowiązuje w promieniu 10 kilometrów od katowickiego centrum handlowego, a cały proces zamówienia odbywa się online. Mechanizm jest niezwykle prosty. Klienci po wejściu na stronę Galerii Katowickiej wybierają odpowiedni lokal, a następnie zamawiają dowolne pozycje z menu. Z usługi można skorzystać pod adresem: galeriakatowicka.eu/bezplatny-dowoz. Obecnie w akcji biorą udział Pasibus, Sushi Do, Moodro City oraz wkrótce Papa Diego, choć w planach jest objęcie usługą większej liczby lokali.
Po ponownym otwarciu centrów handlowych Galeria Katowicka nadal funkcjonuje w najwyższym reżimie sanitarnym, przypominając swoim klientom o podstawowych zasadach bezpieczeństwa, takich jak dystans, dezynfekcja rąk oraz zasłanianie ust i nosa.
Multirabaty dostępne na stronie amica.pl
Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Transport
Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie
Ponad 85 mld euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.
Transport
Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku
Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.